شنبه, ۳۰ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sat, 20 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز
کیوسک

خیز هوآوی برای پیشی گرفتن از رقبا

8 سال پیش ( 1395/3/8 )
 

برخلاف مدل کسب‌وکاری پیشین چینی‌ها که کل جهان را پر از اجناس ارزان‌قیمت و بدون برند می‌کردند، به‌تازگی برند تلفن همراه چشم‌بادامی‌ها آنقدر پیشرفت کرده که کم‌کم به رقیبی جدی برای اپل و سامسونگ تبدیل می‌شود.

هوآوی، برند چینی تلفن همراه با نفوذ سریع به بازارهای جدید جهانی حالا سومین برند تلفن همراه در جهان است و 3/8 درصد از بازار تلفن همراه را در کل دنیا در اختیار دارد. اروپا یکی از مقصدهای اصلی رشد این برند چینی است، چون توانسته خدمات پشتیبانی قوی‌تر و تصویر بهتری از برند را ارائه کند.

این برند که در سال 1987 از شن‌ژن چین کارش را آغاز کرد، کم‌کم به‌لطف تحولات صنعت الکترونیک در این شهر قدرت گرفت و از سال 2011 به یکی از پیشروهای جهان در صنعت شبکه‌های ارتباطی تبدیل شد.

این پیشرفت باوجود ممنوع بودن عرضه این گوشی در آمریکا و موانع موجود بر سر راهش به‌دست آمده است.

جایگاهی که هوآوی الان در آن قرار گرفته مرهون محصولاتی است که نیاز مشتری را به‌خوبی درنظر می‌گیرند. سال گذشته این شرکت توانست 108 میلیون گوشی هوشمند بفروشد. این عدد البته هنوز با فروش 324 میلیونی سامسونگ و 231 میلیونی اپل فاصله دارد اما این فاصله در مدت کوتاهی می‌تواند جبران شود.

امسال فروش هوآوی در بهار به 8/28 میلیون دستگاه تلفن همراه رسیدکه نسبت به سال گذشته در همین زمان 10میلیون دستگاه افزایش یافت. این درحالی‌است که فروش اپل و سامسونگ در این مدت کاهش را نشان داد.

برچسب ها : فرصت آزاد کیوسک
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/Zxv0hKF6
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه