پنجشنبه, ۲۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 18 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

یکی از خودروهای چینی موجود در بازار ایران در حالی با قیمت 76‌میلیون و 710‌هزار تومان عرضه می‌شود که به‌‌رغم قیمت بالا، تنها یک ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کرده است. به گزارش ایسنا، از آذرماه امسال با تغییر دستورالعمل ارزیابی کیفی خودروهای داخلی (آدیت)، نحوه تعیین و اعلام سطح کیفی خودروها نیز تغییر کرده و به جای ارائه نمره منفی، تعیین سطح کیفی خودروها با استفاده از مدل درجه‌بندی یک تا پنج ستاره، صورت گرفته است.

45735357334358358357234337375357357

در مدل جدید ارزیابی کیفی خودروهای داخلی، با توجه به سطح کیفی خودروها، یک تا پنج ستاره به خودرو تعلق می‌گیرد؛ به‌گونه‌ای که یک ستاره، پایین‌ترین سطح کیفی و پنج ستاره، بالاترین سطح کیفی خودرو را نشان می‌دهد. در این زمینه نکته قابل توجه در گزارش رده‌بندی کیفی خودروهای تولیدی در آذر ماه امسال، سطح کیفی خودروی چینی آسا است. این خودروی چینی که در گروه خودروسازی بهمن مونتاژ می‌شود، باوجود قیمت قابل توجه آن (76‌میلیون و 710‌هزار تومان)، تنها یک ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کرده است.

این در حالی است که خودروهایی چون انواع تندر 90 باوجود آنکه به قیمتی حدودا نصف قیمت خودروی آسا عرضه می‌شوند (به طور میانگین 40‌میلیون تومان) اما سه ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کرده‌اند. علاوه بر آن خودروی چینی همچون ام‌وی‌ام 315 جدید نیز به‌‌رغم آنکه به قیمتی حدودا نصف قیمت آسا (حدود 40‌میلیون تومان) عرضه می‌شود اما دو ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کرده است.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/StgsmqpG
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه