دوشنبه, ۱۲ شهریور(۶) ۱۴۰۳ / Mon, 2 Sep(9) 2024 /
           
فرصت امروز

رییس پژوهشكده بیمه در جلسه شورای معاونان بیمه البرز حضور یافت.

به گزارش روابط عمومی بیمه البرز، دكتر امیر صفری، رییس پژوهشكده بیمه به همراه دكتر محمد زاده با حضور در شورای معاونان بیمه البرز، گزارشی از پژوهش انجام شده درباره سنجش رضایتمندی مشتریان بیمه البرز و یافته ها و روش های به كار گرفته شده در این پژوهش را ارایه كردند.

رسول تاجدار، مدیر عامل بیمه البرز نیز در این جلسه با قدردانی از تلاش های پژوهشكده بیمه و پژوهشگران ، توضیحاتی در راستای ارتقای كیفی پژوهش مذكورو پژوهش های آتی پژوهشكده در راستای سنجش رضایتمندی مشتریان شركت های بیمه را ارایه كرد.

این گزارش حاكی است، همكاری های بیشتر بین بیمه البرز و پژوهشكده بیمه نیز مورد تفاهم كلی طرفین قرار گرفت كه از طریق معاونت فناوری و برنامه ریزی بیمه البرز پیگیری خواهد شد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/HSTYP9ks
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید کتاب استخدامیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختتخت خواب دو نفرهگالری مانتوریفرال مارکتینگ چیست؟محاسبه قیمت طلا
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه