چهارشنبه, ۱۰ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Wed, 31 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

حرف های در گوشی بازار

8 سال پیش ( 1395/3/12 )
پدیدآورنده : رحمت‌الله توکلی یرکی  

دارو‌سازی اکسیر:

خبرها از تقسیم سود نقدی 1200 ریالی و رأی به افزایش سرمایه ۱۰۰درصدی از محل آورده نقدی و مطالبات و ۱۰۰درصد از محل سود انباشته (جمعا ۲۰۰درصد) حکایت دارد.

ورنا:

در بازار شنیده می‌شود بلوک ورنا در محدوده ۵۱۰۰ریال برای فروش آگهی خواهدشد.

ونوین:

خبرها حاکی از آن است که بانک اقتصاد نوین برای سومین بار از عرضه بلوکی شرکت‌های آماده واگذاری منصرف شد که این بار مربوط به ۴۳.۲درصد سهام شرکت تامین ماسه ریخته‌گری است.

سمگا:

خبرها از امضای قرارداد 10 ساله گروه هتل‌های «اشتایگن برگر» آلمان با تفاهم‌نامه‌ای با سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، برای ساخت ۱۰ هتل ۵ ستاره در نقاط مختلف کشور حکایت دارد.

ولملت:

یکی از نقاط قوت سرمایه‌گذاری شرکت واسپاری ملت، مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق است که شنیده‌ها حاکی از آن است که فاز اول این مجتمع به بهره‌برداری رسیده و پیش‌بینی می‌شود که فاز دوم آن در سال ۱۳۹۶به بهره‌برداری برسد.

جلسه شورای عالی بورس:

شایعاتی مبنی بر برگزاری جلسه‌ای در سازمان بورس اوراق بهادار تهران به منظور تصمیم‌گیری در خصوص تمدید معافیت مالیاتی شرکت‌هایی که قصد افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها را دارند مطرح شد، البته برخی فعالان بازار درباره این جلسه از اخباری در رابطه با انتخاب اعضای هیات‌مدیره و اعضای شورای عالی بورس نیز خبر دادند که تکذیب شد.

شرانل:

خبرها از تقسیم سود نقدی 110 تومانی حکایت دارد.

فایرا:

خبرها از عرضه بلوک ۵١ درصدی سهام شرکت آلومینای ایران به قیمت پایه هر سهم ۶١ هزار و ١٨٠ ریال در فرابورس ایران حکایت دارد.

وتجارت:

شنیده‌ها حاکی از نهایی شدن افزایش سرمایه بانک تجارت است و گویا تا پایان هفته روی کدال خواهد آمد.

خودرو:

شنیده می‌شود ایران خودرو برخی از قطعه‌سازان زیرمجموعه خود را خواهد فروخت.

خبهمن:

شنیده‌ها از قطعی شدن واگذاری بلوک ۶۲.۲درصدی این شرکت به کروز حکایت دارد.

دجابر:

خبرها از صدور دستور جمع‌آوری نوعی پنی‌سیلین به علت احتمال آلودگی و ایراد در فرمولاسیون دارویی توسط سازمان غذا و دارو حکایت کرد.

چکارن:

خبرها از تقسیم 70 درصدی سود مجتمع کارتن ایران حکایت دارد.

ارتباط با نویسنده : Raham.tavakoli.1366@yahoo.com

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/qaVE4eNW
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه