چهارشنبه, ۱۰ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Wed, 31 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

ایمپلنت سوئیسی یا آمریکایی

1 ساعت پیش ( 1403/5/10 )
 

در تمامی کلینیک های دندانپزشکی در کشور از چندین برند ایمپلمت تولید کشورهای مختلف استفاده می کنند. ایمپلنت سوئیسی و آمریکایی به عنوان بهترین برند در کاشت دندان محسوب می شوند.اگر در انتخاب ایمپلنت سوئیسی یا آمریکایی تردید دارید، در ادامه همراه ما باشید.

ایمپلنت سوئیسی یا آمریکایی

ایمپلنت دندان چیست و چرا انتخاب متریال آن اهمیت دارد؟

ایمپلنت دندان یک متریال پزشکی مهم است که در درمان دندان های از دست رفته استفاده می شود و جایگزین دندان های طبیعی است. این روش درمانی به دلیل اینکه پس از درمان از نظر ظاهر و حتی کیفیت نزدیک به دندان های طبیعی هستند ترجیح داده می شود. با این حال، آنها در مقایسه با درمان های بریج و پروتز اگر از برندهای مناسب استفاده شوند، پرهزینه هستند.

از نظر ساختاری، ایمپلنت دندان در داخل استخوان فک شما قرار می گیرد. این یک پیچ تیتانیومی کوچک است و باید با جراحی در دندان قرار داده شود. هنگامی که پیچ با استخوان فک شما جوش می خورد، بخشی به نام اباتمنت و تاج دندان به آن اضافه می شود.

کیفیت و جنس ایمپلنت باید مرغوب و سازگار با وضعیت دهانی و استخوان های فک باشد. از همین رو پزشکان ایمپلنت سوئیسی یا آمریکایی که با هر نوع استخوانی سازگاری زیادی دارند را پیشنهاد می دهند.

ایمپلنت سوئیسی یا آمریکایی

مقایسه ایمپلنت آمریکایی و سوئیسی به شرح زیر می باشند:

کیفیت و زیبایی

ایمپلنت های سوئیسی یا آمریکایی هر دو دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند. ایمپلنت های آمریکایی به دلیل استانداردهای بین المللی بالا، فناوری های پیشرفته و مواد با کیفیت گزینه محبوبی برای بسیاری از افراد هستند. در ساخت این ایمپلنت ها از دقت بالا استفاده شده است.از طرفی، ایمپلنت های سوئیسی دارای طراحی زیبا، دقت بالا و از مواد با کیفیت تولید شده اند.ایمپلنت های سوئیسی یا آمریکایی به دلیل قابلیت تطابق بیشتر با دهان و رنگ دندان های طبیعی، معمولاً برای افرادی که به ظاهر و زیبایی اهمیت بیشتری می دهند جذابیت بیشتری دارند.

قیمت ایمپلنت سوئیسی یا آمریکایی

فناوری در ساخت و تولید

ایمپلنت آمریکایی یا سوئیسی هر دو از ویژگی ها و مزایای منحصر به فردی برخوردارند که این موضوع باعث جایگاه برجسته ی آن ها در بازار جهانی ایمپلنت شده است. این دو نوع ایمپلنت به دلیل تحقیقات پیشرفته و توسعه محصول، دارای عمر بیشتر، کیفیت بالا و دقت در ساخت هستند. همچنین، استفاده از مواد با کیفیت در تولید ایمپلنت ها باعث کاهش خطرات و عوارض جانبی مرتبط با عمل جراحی می شود. هر دو نوع ایمپلنت از فناوری های پیشرفته استفاده کرده و به بیماران امکان می دهند از آخرین نوآوری ها در زمینه ایمپلنت بهره مند شوند.

طراحی

بی شک ایمپلنت سوئیسی نمونه بارز طراحی در جهان محسوب می شوند. این دو ایمپلنت دارای طراحی منحصر به فردی بوده و انواع و اقسام ایمپلنت را به بازار عرضه می کنند. هر چند شرکت های کره ای ایمپلنت کلاسیک را به بازار عرضه کرده اند اما شرکت های سوئیسی و آمریکایی ایمپلنت با طرح کلاسیک و مدرن را به بازار عرضه کرده اند.

ضمانت نامه

علاوه بر این، ایمپلنت های آمریکایی یا سوئیسی دارای ضمانت نامه های قوی برای حفظ اعتماد بیماران به خود هستند. به دلیل اینکه ایمپلنت های سوئیسی یا آمریکایی از تکنولوژی پیشرفته استفاده می کنند و تحقیقات پیوسته دارند، بیماران از ایمپلنت های با عملکرد بالا و بهبود های مداوم در این حوزه بهره مند می شوند.

قیمت ایمپلنت سوئیسی یا آمریکایی

قیمت ایمپلنت های سوئیسی و آمریکایی به دلیل استفاده از تکنولوژی ها و مواد با کیفیت بالا، رعایت استانداردها و دقت بالا در تولید معمولاً گران تر از ایمپلنت های کره ای یا آلمانی هستند.

گستردگی

در بازار ایران به دلیل روابط دو کشور آمریکا و ایران متریال های آمریکایی به ندرت در هر کلینیکی پیدا می شود. لذا گستردگی ایمپلنت سوئیسی در کشور بیشتر از ایمپلنت های آمریکایی می باشد.

محبوبیت

ایمپلنت آمریکایی یا سوئیسی دارای محبوبیت فراوانی می باشند به طوری که پزشک حاذق در مورد نحوه انتخاب هر کدام از آنها به شما پیشنهاد و راهنمایی می کند و اغلب انتخاب می کند.

برند ایمپلنت سوئیسی یا آمریکایی

برندهای مختلفی از آمریکا و سوئیس در تولید ایمپلنت مشغول به فعالیت هستند.باید توجه داشته باشید که برند ایمپلنت سوئیسی یا آمریکایی که انتخاب می کنید چه مدت در حال تولید ایمپلنت دندان بوده اند. ترجیح شما باید همیشه برای برندهایی باشد که برای مدت طولانی تولید می کنند. بهترین مارک های ایمپلنت بر روی ارائه این تمرکز می کنند.

کدام ایمپلنت خوبه؟ سوئیسی یا آمریکایی

در مجموع مقایسه ایمپلنت سوئیسی یا آمریکایی شاید کار درستی نباشد. شرکت های تولید کننده ایمپلنت دو کشور انقدر بزرگ و قدرتمند هستند که کمتر کشوری توان رقابت با آنها دارد. به خصوص شرکت های سوئیسی که دفتر مرکزی ایمپلنت جهان در این کشور واقع شده است.

از نظر کیفیت و عملکرد و مواد ساخته شده هر دو ایمپلنت تفاوت چندانی با هم ندارد و شاخص های کیفیتی آنها نزدیک به هم است. همچنین از نظر قیمتی نیز بسیار نزدیک به هم هستند.

در این مواقع بهتر است انتخاب را به پزشک بسپارید و با پیشنهاد آن بهترین ایمپلنت را انتخاب کنید. اگر محدودیت بودجه دارید می توانید ایمپلنت های آلمانی یا کره ای را به جای ایمپلنت سوئیسی با آمریکایی انتخاب کنید. خوشبختانه شرکت های فعال در این زمینه زیادند. گزینه های مختلفی را برای این منظور می توانید انتخاب کنید.

جمع بندی

در این مقاله به مقایسه ایمپلنت سوئیسی یا آمریکایی پرداخته شد. همانطور که مشاهده شد هر چند ایمپلنت های سوئیسی از نظر فناوری و کیفیت جزء پیشرفته ترین متریال های دندانپزشکی محسوب می شوند اما آمریکا نیز در استفاده از این فناروی تاخیری نداشته و بهترین متریال ایمپلنت را به بازار عرضه کرده است. با توجه به اینکه قیمت این دو متریال در محدوده هم هستند بهتر است پزشک معالج با توجه به شرایط دهانی و دندانی در رابطه با انتخاب بهترین متریال تصمیم گیری کند.

اگر قصد انجام ایمپلنت آمریکایی یا سوئیسی و یا انواع خدمات دندانپزشکی دارید می توانید با راه های ارتباطی که در قسمت تماس با ما در این سایت اشاره شده است با مجموعه ما در تماس باشید.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/y78RbZSP
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه