چهارشنبه, ۱۰ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Wed, 31 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

یکی از انواع پمپ وکیوم که برای ایجاد خلاء در شرایط کاری سخت، مداوم و بدون توقف طراحی شده است، پمپ وکیوم آبی است. در این مدل برای خنک کاری و سیلینگ از آب استفاده می شود.

پمپ وکیوم آبی به دلیل عملکرد ساده و بدون اصطحلاک قطعات، برای انتقال گازهای معمولی، بخارات، گازهای خطرناک و دارای آلایندگی بهترین گزینه است.

پمپ وکیوم آبی به دو حالت تک مرحله ای و دو مرحله ای طراحی و تولید شده است.

از ویژگی های پمپ وکیوم آبی می توان به طراحی ساده و مستحکم، مقاومت در برابر خورندگی، عملکرد فوق العاده در انتقال گازها و ظرفیت و نرخ جریان حجمی بالا اشاره کرد.

آشنایی کامل با پمپ وکیوم آبی و عملکرد آن

انواع پمپ وکیوم آبی

پمپ وکیوم آبی به مدل های زیر دسته بندی می شود

  • تک مرحله یا تک پروانه
  • دو مرحله یا دو پروانه
  • رینگ مایع با کوپلینگ مستقیم
  • رینگ مایع با کوپلینگ غیر مستقیم
  • مکانیک سیل
  • پکینگ

نحوه کار و عملکرد پمپ وکیوم آبی

داخل سیلندر پمپ وکیوم آب در گردش یک یا چند پروانه قرار دارد که با شروع حرکت چرخشی بیرون از مرکز پروانه، مایع درون محفظه با توجه به نیروی گریز از مرکز از سمت محور پروانه شروع به حرکت می کند و با تولید حلقه مایع در محور پروانه خلاء ایجاد می شود.

اجزای اصلی پمپ وکیوم آب در گردش شامل پروانه و پره ها، شفت، سیلندر، سرسیلندر، هوزینگ، کلکتورهای ورودی و خروجی و ورودی و خروجی سیال هستند. که نسبت به اندازه پمپ به حالت مستقیم و غیر مستقیم بر روی شاسی یا الکتروموتور کوپل می شوند.

برندهای پمپ وکیوم آبی موجود در بازار

برند های بسیاری از پمپ وکیوم آبی در دنیای صنعت وجود دارند که هم ایرانی و هم خارجی هستند. در این بخش به چندین برند موجود در بازار ایران اشاره می کنیم.

از برندهای ایرانی می توان به پمپ وکیوم آب در گردش کیان پارس و متحد و برندهای خارجی هم به برند SIHI و POMVAK اشاره کرد.

پمپ وکیوم آب در گردش کیان پارس

شرکت ایرانی کیان پارس یکی از شرکت های تولید کننده پمپ وکیوم آبی در ایران است که محصولات خود را با سری KPV و با قدرت مکندگی 25 تا 500 مترمکعب و از توان 1.1 تا 18.5 کیلووات به بازار عرضه می کند.

پمپ وکیوم آب در گردش SIHI

برند Sihi یکی از تولید کنندگان پمپ وکیوم آبی در آلمان است و از سال 1920 فعالیت خود را آغاز کرده و بیش از 100 سال است که به تولید پمپ وکیوم مشغول است. از سری محصولات Sihi می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • سری LEMD (ظرفیت 27 تا 427 متر مکعب بر ساعت)
  • سری LEM (ظرفیت 26 تا 425 متر مکعب بر ساعت)
  • سری LON (ظرفیت 7 تا 70 متر مکعب بر ساعت)
  • سری LPH,LPHX (ظرفیت 120 تا 1200 متر مکعب بر ساعت)
  • سری SL (ظرفیت 2100 تا 3000 متر مکعب بر ساعت)
  • سری LEH (ظرفیت 1600 تا 6000 متر مکعب بر ساعت)

قیمت پمپ وکیوم آبی

قیمت پمپ وکیوم آب در گردش به مواردی چون برند، ظرفیت مکش، توان مصرفی، دور و ... بستگی دارد که مصرف کننده باید با توجه به نیاز خود و با در نظر گرفتن نظر کارشناسان حوزه از فروشگاه و نماینده معتبر اقدام به خرید کنند.

برای مشاهده قیمت انواع پمپ وکیوم آبی میتوانید به صفحه پمپ وکیوم آب در گردش فروشگاه اینترنتی توان صنعت مراجعه کنید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/4D5ZDeV5
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه