جمعه, ۲۹ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Fri, 19 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز
کلینیک کسب‌و‌کار(273)

تعامل با برندهای معتبر

8 سال پیش ( 1394/5/27 )
 

پرسش: به تازگی مدیر سازمانی شده‌ام که محصولات مختلفی را تولید می‌کند و برای تولید یکی از این محصولات با شرکت‌های خوشنام مواد اولیه قراردادهایی را تنظیم کرده‌ایم. براساس این قرارداد در راستای تولید این محصول باید همکاری‌هایی با یکدیگر داشته باشیم اما به دلیل اینکه سازمان ما زیاد شناخته‌ شده نیست محصولی که ما تولید می‌کنیم زیرمجموعه شرکت‌های خوشنام می‌رود و برند سازمان ما دیده نمی‌شود. در راستای کنترل این موضوع چه پیشنهاد‌هایی دارید و چگونه باید تعامل خود را با سازمان‌های خوشنام ادامه دهیم؟

2353464575869709

پاسخ کارشناس: اگر سازمان شما زیاد شناخته شده نیست و به این نتیجه رسیده است که برای برند و خوشنام شدن قصد همکاری با سازمان‌های دیگر را دارد و می‌خواهد از فضا و امکانات سازمان‌های دیگر در راستای برندینگ خود استفاده کند، باید برنامه بلند‌مدتی را در راستای این همکاری اتخاذ کند و در این برنامه‌ریزی شکل همکاری با سازمان‌های مختلف مشخص شود؛ به‌صورت کلی سازمان‌های تازه وارد از طریق همکاری با سازمان‌های معتبر می‌توانند جایگاه خود را تغییر داده و بهبود ببخشند و سازمان شما هم می‌تواند از طریق استفاده از نام سازمان‌های معتبر جایگاه جدیدی را برای خود ایجاد کند و حتی در کاتالوگ‌ها و بروشور‌های محصولات خود نام سازمان‌های معتبر را بیاورد.

از این موضوع می‌توان استفاده‌های تبلیغاتی زیادی کرد اما موضوعی که باید شما بیشتر نگران آن باشید این است که با سازمان‌هایی در تولید محصولی همکاری داشته باشید که با سازمان‌ شما هویت یکسانی داشته باشند و همکاری با آن سازمان از دید مشتریان منفی نباشد.

در این میان باید این موضوع را مدنظر داشته باشید که در همکاری دو سازمان، این سازمان قوی است که ممکن است در همکاری با سازمان‌های کوچک متضرر شود و در این موضوع اتفاقا سازمان‌های قوی باید مواظب اعتبار خود باشند. از طرفی سازمان شما می‌تواند در تبلیغات سازمان‌های معتبر هم وارد شود و بخشی از تبلیغات خود را از طریق امکانات و فضایی که سازمان قوی در اختیار دارد، انجام دهد.

برچسب ها : کلینیک کسب و کار
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/SzO51vjo
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه