پنجشنبه, ۲۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 18 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

نقشه‌های گوگل جزو محبوب‌ترین نقشه‌های آنلاین برای کاربران سراسر دنیا محسوب می‌شوند؛ نقشه‌هایی که بارها به کمک مسافران آمده تا از مسیر مورد نظرشان خارج نشده یا مسیرهای مناسب را پیدا کنند. طی ماه‌های اخیر، شرکت گوگل در حال آزمون برخی ویژگی‌های جدید در نقشه‌های خود است.

طرح «جست‌وجوی محلی» که به‌عنوان نسلی جدید از جست‌وجوهای گوگل به شمار می‌رود شامل قابلیت‌های متنوع‌تری نسبت به نقشه‌های گذشته خواهد بود. یکی از اهداف گوگل در این طرح جدید، تلاش هر چه بیشتر برای یاری رساندن به مسافرانی است که وارد فضاهای غریبه شده‌اند و برای دستیابی به رستوران‌های مسیر سفر دچار مشکل هستند.

بنا بر آمارها در سراسر جهان بیش از یک میلیارد نفر از نقشه‌های گوگل استفاده می‌کنند و تعداد زیادی از این افراد را مسافرانی تشکیل می‌دهند که دوست دارند کلیه امکانات بین راه، به‌ویژه رستوران‌ها را بشناسند. این نوید به کاربران google map داده شده است که طی ماه‌های آتی میزان دسترسی به اطلاعات رستوران‌ها تا 50درصد سریع‌تر و متنوع‌تر خواهد شد.

Sponsored drop pins، قابلیتی دیگر است که با هدف حمایت از کسب‌و‌کارهای محلی طرح‌ریزی شده است. هنگامی که مسافری قصد دارد از یک شهر به شهری دیگر سفر کند می‌تواند با کمک این ابزار، از تمامی فروشگاه‌ها، اقامتگاه‌ها و... محل‌هایی که چندان شناخته شده نیستند، مطلع شود.

درواقع گوگل این فرصت را برای صاحبان مشاغل محلی فراهم کرده تا با ذکر نام، آدرس دقیق فروشگاه، شماره تماس، ساعات شروع به کار و تعطیلی فروشگاه و سایر اطلاعات مفید، مسافران را به کسب‌و‌کارهای خود (رستوران‌ها، هتل‌ها و...) دعوت کنند.

اگرچه در نگاه اول تغییرات جدید google map بیشتر به نفع صاحبان مشاغل محلی به نظر می‌رسد، اما این تغییرات کمک می‌کند مسافران در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنند، با سرعت بیشتری مکان‌های مورد علاقه خود را شناسایی و با آرامش بیشتری به موقعیت‌های ناشناخته و جدید سفر کنند.

با وجود اینکه در حال حاضر فرصت تبلیغات محلی و امکان مشاهده جزییات این تغییرات تنها در نسخه بتا موجود است، اما احتمال حضور گسترده‌تر این نسخه آزمایشی تا ماه‌های آینده بسیار پررنگ است.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/v3xgHA98
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه