دوشنبه, ۱۲ شهریور(۶) ۱۴۰۳ / Mon, 2 Sep(9) 2024 /
           
فرصت امروز
بازتاب سفر هیات تجاری کره به ایران در رسانه‌های این کشور

بی‌نظیرترین اجتماع تجاری کره جنوبی در ایران

8 سال پیش ( 1394/12/12 )
 

رسانه‌های گروهی کره جنوبی روز سه شنبه با بررسی سفر بزرگ‌ترین هیأت اقتصادی این کشور به ایران، اعلام کردند که دنیا شاهد برگزاری بی‌نظیرترین گردهمایی تجاری میان دو کشور در یک دهه گذشته است.

به گزارش ایرنا، رسانه‌های گروهی کره از تلویزیون مرکزی گرفته تا خبرگزاری یونهاپ و نشریاتی چون «کوریا تایمز» و «کوریا هرالد» طی دو روز اخیر بخش قابل توجهی از مطالب خود را به سفر هیأت تجاری و اقتصادی این کشور به تهران اختصاص داده‌اند که می‌گویند بالغ بر 300 نفر را شامل می‌شود. در گزارش‌های منتشر شده، یازدهمین نشست کمیسیون مشترک دو کشور و سایر نشست‌ها، حرکتی رو به جلو در جهت گسترش همکاری‌های اقتصادی و تجاری دو کشور توصیف شده است.

35757578357347343585445357357345548458453583573

بنابراین گزارش‌ها، بیش از 500 نفر از بازرگانان، مسئولان و دست‌اندرکاران امور اقتصادی دو کشور در همایش روز دوشنبه که با هدف ارتقای سطح تبادلات تجاری دو طرف در تهران برگزار شد، مشارکت داشته‌اند. این همایش بزرگ یکی از برنامه‌های حاشیه کمیته همکاری‌های اقتصادی دو کشور است که برای یازدهمین بار این هفته گشایش می‌یابد. انجمن بین‌المللی تجارت کره جنوبی و آژانس توسعه سرمایه‌گذاری این کشور همایشی بازرگانی و تجاری در ایران برگزار کرده‌اند.

رسانه‌های کره‌ای همچنین نوشتند: بسیاری از شرکت‌های مشهور کره‌ای از جمله سامسونگ، «جی‌اس»، «ای‌اندسی» و همچنین شرکت خودروسازی «دوو» در این همایش حضور دارند که این موضوع نشان‌دهنده اهمیتی است که کره جنوبی برای توسعه مناسبات با ایران قائل است. افزون بر این ده‌ها نفر از مسئولان شرکت ملی نفت، شرکت‌های بازرگانی و تجاری و نیز انجمن سرمایه‌گذاری اقتصادی و فنی ایران هم در این اجلاس مشارکت کرده‌اند.

خبرگزاری یونهاپ از قول «جو هیونگ هوان» وزیر صنعت، تجارت و انرژی کره جنوبی آورده است: «ما درصدد مشارکت و همکاری با ایران در یک چشم‌انداز بلندمدت هستیم و هر ابزاری و راهکاری که در این راه لازم باشد برای پیشبرد این برنامه‌ها به‌کار خواهیم گرفت.» وی افزود: ما می‌کوشیم با ایران در زمینه‌های توسعه خدمات بهداشتی و پزشکی، خدمات رفاهی عامه، توسعه صنایع و اجرای طرح‌های زیربنایی و همچنین آموزش و پرورش همکاری کنیم.

به نوشته رسانه‌های کره‌ای، نزدیک به 300 توافقنامه در جریان این همایش روی میز مذاکرات بود و در این میان شرکت انرژی پوسکو کره تفاهمنامه‌ای برای ساخت یک نیروگاه برق گازی 500 مگاواتی با شرکت فولادسازی «پی کی پی» امضا کرده است.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/efa2HwgD
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید کتاب استخدامیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختتخت خواب دو نفرهگالری مانتوریفرال مارکتینگ چیست؟محاسبه قیمت طلا
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه