یکشنبه, ۱۱ شهریور(۶) ۱۴۰۳ / Sun, 1 Sep(9) 2024 /
           
فرصت امروز
بیمه نامه

بیمه تجارت نو بازارهای هدف خود را اعلام کرد

8 سال پیش ( 1395/2/21 )
 

شرکت بیمه تجارت نو با سرمایه 250 میلیارد تومانی فعالیت خود را شروع کرد وقصد دارد دریک برنامه سه ساله با جذب سرمایه های خارجی سرمایه خود را تا چهار هزار میلیارد تومان افزایش دهد.

سید محمد عباس زادگان، مدیر عامل بیمه تجارت نو در نخستین نشست خبری، سهامداران اصلی این شرکت را بانک تجارت، پست بانک، شرکت های سرمایه گذاری ایرانیان، سرمایه گذاری غدیر و صنایع ساختمان رضوی وابسته به آستان قدس رضوی معرفی کرد وافزود: همه این سهامداران، سازمان های پولی و مالی هستند که امیدواریم با اتکا به آنها کار جدیدی را در صنعت بیمه کشور شروع کنیم.

وی مهم‌ترین بخش فعالیت بیمه تجارت ‌نو را در زمینه انرژی دانست وگفت:  توسعه اقتصادی کشور، به بخش انرژی وابسته است. این بخش بزرگ ‌ترین مزیت کشور است، که همه ریسک‌های آنها پوشش داده نشده، بیمه تجارت‌نو پوشش‌های جدیدی را به فعالان این بخش ارائه می دهد. همچنین بهره‌گیری از توانمندی افراد فعال در بخش انرژی در خارج از مرزها، در برنامه این شرکت است.

وی حوزه دیگرفعالیت بیمه تجارت‌نو را بیمه روستاییان دانست و اظهار کرد: روستاییان به دلیل عدم دسترسی و محدودیت درآمد، در پورتفوی بیمه‌ای نقش زیادی ندارند و به همین دلیل این شرکت در پی آن است که از طریق 14 هزار واحد روستایی پست بانک، پوشش‌های مورد نیاز روستاییان را به‌ویژه برای دوران بازنشستگی وهمچنین درمان تکمیلی ارائه دهد.

همچنین ، صدور بیمه نامه عمر و زندگی، با روش های ساده صورت خواهد گرفت، دسترسی مردم به امکانات بیمه ای گسترش خواهد یافت. که در این راستا، تمامی شعب بانک تجارت و پست بانک به صورت تدریجی با تجهیز به میزهای بیمه ای، به محل صدور انواع بیمه نامه تبدیل خواهند شد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/K31Tzk9u
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید کتاب استخدامیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختتخت خواب دو نفرهگالری مانتوریفرال مارکتینگ چیست؟محاسبه قیمت طلا
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه