سه شنبه, ۱۲ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Tue, 2 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

نخستین جلسه هم اندیشی نمایندگان منتخب استانی با مدیران ارشد بیمه کوثر در راستای مشارکت، همفکری و بررسی چالش ها و فرصت های شبکه فروش برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بیمه کوثر؛مدیرعامل شرکت در این جلسه بیان کرد: شبکه فروش ارزشمندترین و رفیع ترین جایگاه را در معرفی و ارائه خدمات بیمه ای به جامعه دارد.

مجید مشعلچی فیروزآبادی با تاکید براین امر که نمایندگان در رشد و شکوفایی صنعت بیمه و فرهنگ سازی بیمه در میان اقشار مختلف جامعه نقش مؤثری دارند، افزود: شبکه فروش با نیازسنجی بازار و شناسایی بازارهای جدید در مناطق جغرافیایی محل خدمت خویش، ارائه بسته های بیمه ای براساس نیاز بازار و بیان طرح ها و راهکارهای نوین می توانند در جهت افزایش پرتفوی شرکت و توسعه فرهنگ بیمه در جامعه گام بردارند.  

وی نمایندگان را پل ارتباطی شرکت با آحاد جامعه دانست و گفت: نمایندگان با آگاهی بخشی به عموم هموطنان و بیان مزایای بهره مندی از انواع بیمه ها، موجبات آرامش و امنیت خاطر آن ها را در رویارویی با آسیب های مادی و معنوی احتمالی در عرصه های مختلف زندگی اعم از سرمایه گذاری، تولیدی، صنعتی و غیره فراهم خواهند آورد.

مدیرعامل شرکت برنامه ریزی هدفمند در راستای توسعه مناسب شبکه فروش، هدایت و نظارت تخصصی بر عملیات اجرایی نمایندگان و پشتیبانی از آن ها را از وظایف مدیران ستاد و شعب شرکت در سراسر کشور برشمرد و خاطرنشان کرد: نمایندگان با افزایش هماهنگی با شعب و اجرای برنامه ها براساس طرح های توسعه ای شرکت می توانند مدیران ستادی و شعب را در جهت دستیابی به اهداف شرکت همراهی کنند.

مجید مشعلچی فیروزآبادی با بیان اینکه برگزاری دوره های آموزشی افزایش سطح کیفی و کمی شبکه فروش را درپی خواهد داشت، خاطرنشان کرد: افزایش دانش و مهارت نمایندگان در بازاریابی و ارتقای سطح دانش فنی آن ها بسترهای افزایش رضایت مندی مشتریان را فراهم می سازد.

وی اظهارکرد: دریافت نظرها و پیشنهادهای نمایندگان، برنامه ریزی برای بررسی مستمر مشکلات و برطرف کردن آن ها، ایجاد هماهنگی و افزایش تعامل میان ستاد با شبکه فروش اعم از حقیقی و حقوقی و در نهایت کسب خشنودی عموم مردم از صنعت بیمه از دستاوردهای این هم اندیشی ها است.

مدیرعامل شرکت از رتبه بندی نمایندگان و معرفی نمایندگان برتر در سالروز تاسیس بیمه کوثر خبرداد و یاداورشد: مقایسه اعضای شبکه فروش شرکت با یکدیگر و تقدیر از نمایندگان منتخب سبب رشد، ارتقاء تلاش بیشتر نمایندگان در زمینه یادگیری، فروش و توسعه صنعت بیمه در کشور خواهد شد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/U5tB3xPw
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه