سه شنبه, ۱۲ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Tue, 2 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

به گزارش فرصت امروز به نقل از تجارت نیوز، قیمت خودرو امروز سه شنبه 12 تیر 1403 با نوسانات کمتری نسبت به روز گذشته کار خود را ادامه داد. طوری که این فراز و فرود در محصولات داخلی بیشتر به چشم می خورد، اما همچنان تعدادی از خودرو ها ثابت و بدون تغییر باقی مانده اند.

انتخابات ریاست جمهوری و فضای سیاسی حاکم بر بازارخودرو، معاملات را تغییر داده که در پی آن قیمت خودرو های داخلی و خارجی در بیشتر محصولات نوسانی گزارش می شوند. نرخ دلار به عنوان مهم ترین محرک بازار، تاثیرات خود را به صورت نوسانی بر نمودار نمایان کرد.

همچنین نگرانی ها درباره انتخابات پیش روی ریاست جمهوری تا حدودی بر تشدید نوسانات دامن زده است.

نوسان بازار و قیمت خودرو پس از برگزاری انتخابات

قیمت خودرو های داخلی

بازار خودرو های داخلی صبح امروز کار خود را نوسانی آغاز کردند.

تارا اتوماتیک V2 از محصولات ایران خودرو، نسبت به روز  گذشته با کاهش 14 میلیون تومانی 960 میلیون تومان ارزش گذاری شد.

از دیگر محصولات پرطرفدار این شرکت، پژو پارس TU5 و پژو 207 اتوماتیک هر کدام با افزایش هشت میلیون تومانی و 9 میلیون تومانی به قیمت 893 میلیون تومان و 934 ملیون تومان در بازار خرید و فروش می شوند.

شاهین اتوماتیک G از محصولات شرکت سایپا، با رشد ۹ میلیون تومانی به قیمت 835 میلیون تومان در بازار معامله می‎شود.

قیمت خودرو های مونتاژی

قیمت محصولات مونتاژی صبح امروز دستخوش نوسان شد.

آریزو 6 پرو در شمار محصولات لوکس مدیران خودرو، صبح امروز با افزایش 20 میلیون تومانی به قیمت یک میلیارد و 630 میلیون تومان معامله می شود.

X55 پرو اولین کراس اوور این شرکت، با رشد 17 میلیون تومانی به قیمت یک میلیارد و 550 میلیون تومان به فروش می رسد.

رسپکت 2 از محصولات بهمن موتور، با افزایش 56 میلیون تومان به قیمت یک میلیارد و 420 میلیون تومان در بازار خرید و فروش می شوند.

لاماری ایما و لاماری هیبرید از دسته محصولات جذاب مونتاژی، هر دو با صعود 10 میلیون تومانی به قیمت دو میلیارد و 210 میلیون تومان و دو میلیارد و 470 میلیون تومان در بازار معامله می شوند.

جدول کامل قیمت خودروهای داخلی و وارداتی

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/Bavsfm9n
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه