شنبه, ۱۶ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sat, 6 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

طرح کمربند سبز بندر خشک یزد در مساحتی بالغ بر 10 هکتار به مرحله اجرا درآمد.
به گزارش ایسنا، بندر خشک یزد در مساحتی بالغ بر 700 هکتار در حال اجراست که در همین راستا و به منظور ایجاد و توسعه فضای سبز در این بندر، در مساحتی بالغ بر 10 هکتار از این بندر با اعتباری قریب یک میلیارد ریال، درختکاری شد.
در این طرح از شبکه آبیاری قطره‌ای همراه با آخرین فناوری توزیع مفید آب استفاده شده و همچنین از کودهای ورمی‌کمپوست برای تغذیه بیشتر درختان بهره برده شده است.
البته با توجه به شرایط جغرافیایی منطقه و لزوم استفاده بهینه از آب، کاشت درختان کم آب‎‎خواه در دستور کار قرار گرفته و از اسفندماه سال گذشته نزدیک به یکهزار و 800 اصله درخت از نوع کاج، سرو نقره‏‏ای و زیتون کاشت شده است. نخستین بندر خشک تعاونی کشور در 20 کیلومتری یزد و در شهرستان مهریز واقع شده است.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/Nmgq1MzC
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه