شنبه, ۳۰ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sat, 20 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز
کیوسک

اپل به جنگ اوبر می‌رود

8 سال پیش ( 1395/2/25 )
 

این طور که به نظر می‌رسد جنگ اپل و چین همچنان ادامه دارد. چین به تازگی دسترسی به آی‌تونز فیلم و آی‌بوک را برای کابران گوشی‌های هوشمند اپل محدود کرد و حالا اپل برای رقابت با اوبر در شرکت چینی Didi Chuxing یک میلیارد دلار سرمایه‌گذاری کرده است؛ اقدامی که به گفته تیم کوک، مدیرعامل اپل به این شرکت کمک می‌کند بازار مهم کشور چین را بهتر درک کند.

سرویس دیدی‌چوکسینگ که گفته می‌شود بیشترین کنترل را بر بازار سرویس‌های اجاره و در اختیار داشتن خودرو دارد، در طول روز بیش از 11 میلیون سرویس اجاره در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

دیدی‌چوکسینگ که پیش از این چندین میلیارد دلار سرمایه جمع کرده، می‌گوید این تنها سرمایه‌‌گذاری هنگفتی است که این شرکت تاکنون دریافت کرده است. ارزش این شرکت 20 میلیارد دلار است اما تاکنون در رقابت سنگین با شرکت اوبر میلیاردها دلار را از دست داده است. تیم کوک در مصاحبه با خبرگزاری رویترز گفته است که شرکت به چند دلیل استراتژیک از جمله حضور بیشتر در بازار بزرگ چین این سرمایه‌گذاری را انجام داده و اطمینان خاطر دارد که در طول زمان از این اقدام پاسخ موردنظرش را خواهد گرفت. اپل همچنین قصد دارد در ساخت پلتفرم فناوری اختصاصی به این شرکت کمک کند.

به گزارش وال‌استریت ژورنال، این شرکت چینی می‌خواهد سرمایه‌ خود را به ۲۵ میلیارد دلار برساند و حضور خود در بازار چین را پررنگ‌تر کند و حالا اپل به جمع سرمایه‌گذاران این شرکت پیوسته تا این رویا را محقق کند. دیدی‌چوکسینگ برای رقابت با اوبر با سرویس‌هایی چون Lyft که یکی از بزرگ‌ترین رقبای اوبر است، هم همکاری می‌کند.

برچسب ها : فرصت آزاد کیوسک
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/wmRp9c0P
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه