دوشنبه, ۱۲ شهریور(۶) ۱۴۰۳ / Mon, 2 Sep(9) 2024 /
           
فرصت امروز

شرایط اقتصادی چین با کاهش قیمت زغال‌سنگ پیچیده‌تر شده‌است؛ 5 تا 6 میلیون کارگر در خطر از دست دادن شغل خود هستند. به گزارش گاردین، هزاران کارگر معدن چینی روز گذشته به خیابان‌های شهر معدن زغال‌سنگ در شمال شرق چین آمدند و به دلیل عدم پرداخت دستمزدها، اعتراض کردند. این در حالی است که کشور به دلیل ظرفیت بیش از اندازه در صنایع سنگین با افزایش بیکاری دست‌وپنجه نرم می‌کند.

اعتراض‌کنندگان در معدن شانجیاشان کار می‌کنند که متعلق به گروه لانگ‌می است. آنها در تمامی ماه مارس پلاکاردهایی در دست گرفته بودند که روی آن نوشته شده بود: «ما می‌خواهیم زندگی کنیم، ما غذا می‌خواهیم.» این پلاکاردها را می‌توان در عکس‌هایی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است، دید.

634626236346262623623623462623623

در حالی‌که چین با کاهش رشد اقتصادی مواجه شده است، دولت سعی دارد ظرفیت مازاد در صنایع سنگین نظیر زغال‌سنگ و فولاد را کاهش بدهد. اما این مسئله نگرانی‌هایی را ایجاد کرده، مردم می‌ترسند که مبادا بیکاری دهه 90 میلادی دوباره اتفاق بیفتد. اکثر کارگران ادعا می‌کنند دستمزد آنها پرداخت نشده و برخی دیگر نیز مدعی هستند که دستمزد آنها به 800 یوآن کاهش یافته، در حالی‌که دستمزد حقیقی آنها 1000 یوآن بوده است. سقوط قیمت نفت و زغال‌سنگ نیز مزید بر علت شده و مشکلات را پیچیده‌تر کرده است. برخی از شرکت‌ها در این کشور ناگزیر به تعدیل نیرو شده‌اند. براساس اطلاعات به دست آمده از رویترز، انتظار می‌رود دولت چین 5 تا 6 میلیون نفر از کارگران خود را اخراج کند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/YjJvT0U1
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید کتاب استخدامیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختتخت خواب دو نفرهگالری مانتوریفرال مارکتینگ چیست؟محاسبه قیمت طلا
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه