دوشنبه, ۱۲ شهریور(۶) ۱۴۰۳ / Mon, 2 Sep(9) 2024 /
           
فرصت امروز

موسسه تحقیقاتی «مودی» از اوضاع اقتصادی روسیه گزارش داد. به گزارش مهر به نقل از رویترز، موسسه تحقیقاتی «مودی» در بررسی وضعیت اقتصادی روسیه اعلام کرد، در حدود نیمی از درآمد این کشور از طریق فروش محصولات نفت و گاز تامین می‌شود، ضمن اینکه کاهش قیمت انرژی شکاف کسری بودجه روسیه را افزایش می‌دهد و تهدیدی جدی برای این کشور محسوب می‌شود.

همچنین این موسسه تحقیقات پیش‌بینی کرد که تولید ناخالص داخلی این کشور با احتساب نفت بشکه‌ای ۴۰ دلار در سال‌جاری میلادی برای روسیه ۳ درصد خواهد بود، در همین حال روند نزولی قیمت جهانی نفت موجب سقوط ارزش پول این کشور می‌شود. پیش از این بودجه دولتی این کشور براساس نفت بشکه‌ای ۵۰ دلار بسته شده بود که قرار است به ۳۵ دلار در هر بشکه کاهش پیدا کند.

بر همین اساس، موسسه «مودی» پیش‌بینی کرد که از بین رفتن ارزش پول روسیه و همچنین کاهش جهانی قیمت نفت موجب افزایش نرخ تورم در این کشور می‌شود که این امر بهبود سیستم داخلی بانکی روسیه را متوقف می‌کند. همچنین «سیلوانوف» وزیر دارایی روسیه گفت: دولت پیش از این سخت مشغول تسکین اثر نامطلوب کاهش قیمت نفت روی اقتصاد این کشور بوده است.

برچسب ها : اقتصاد کلان
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/FeuY8p3g
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید کتاب استخدامیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختتخت خواب دو نفرهگالری مانتوریفرال مارکتینگ چیست؟محاسبه قیمت طلا
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه