دوشنبه, ۱۲ شهریور(۶) ۱۴۰۳ / Mon, 2 Sep(9) 2024 /
           
فرصت امروز

استاندار همدان در نشست مشترک با مدیرعامل و جمعی از مدیران ارشد پست بانک ایران گفت: این بانک با حضور در روستاها و کمک به توسعه عدالت اجتماعی و تحقق اقتصاد مقاومتی نقش مهم و تأثیرگذاری در شبکه بانکی کشور دارد.

به گزارش روابط عمومی پست بانک ایران، محمدناصر نیکبخت، استاندار همدان در این نشست با اشاره به لزوم بازنگری و تقویت سیستم نظارتی در باجه های نمایندگی خدمات این بانک در راستای حفظ سلامت و عدم آسیب پذیری بیان کرد: حضور مویرگی این بانک در روستاها و مناطق محروم مستلزم معرفی اثربخش آن بعنوان بانک تخصصی و توسعه ای حوزه ICT به اقشار روستائی و محروم جامعه است.

نیکبخت افزود: با توجه به مأموریت جدید این بانک، پویایی مجموعه و توسعه خدمات آن می تواند بستر مناسبی برای این بانک درسطح کشور فراهم کند.

خسرو فرحی، مدیر عامل پست بانک ایران نیز در این نشست ضمن ارائه گزارشی گفت: پست بانک ایران، بانک عامل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و بانک توسعه ای و تخصصی حوزه ICT و همچنین بزرگترین خرده بانکدار کشور است که 30 درصد روستاهای کشور تحت پوشش خدمات این بانک قرار دارد.

فرحی با اشاره به توسعه طرح های ریالی و ارزی و ارزیابی و نظارت بر طرح ها افزود: درحال حاضر در بیش از 340 نقطه روستایی استان همدان بعنوان خرده بانکدار حضور داریم و از کارآفرینان و توسعه صنایع بویژه در حوزه های IT و ICT با کمک صندوق توسعه ملی و ارائه تسهیلات مناسب حمایت خواهیم کرد.

همچنین رضا قیاسی، معاون اقتصادی و منابع انسانی استانداری همدان با اشاره به خدمات مفید و تاثیرگذار این بانک در روستاها گفت: حمایت از طرح های اشتغال زایی و کسب و کارهای خرد و کوچک، مهاجرت زدایی، ارتقاء سطح امید در جوانان روستایی و کاهش شکاف اقتصادی بین شهر و روستا نشان از تاثیر گذاری پست بانک ایران و اعتماد روستائیان به آن است.

وی افزود: استان همدان دارای بسترهای مناسبی جهت سرمایه گذاری است که امیدواریم با همکاری پست بانک ایران این بسترها شناسائی و مورد استفاده قرار گیرد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/wOk3G0bD
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید کتاب استخدامیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختتخت خواب دو نفرهگالری مانتوریفرال مارکتینگ چیست؟محاسبه قیمت طلا
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه