شنبه, ۳۰ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sat, 20 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز
کیوسک

اجرای کنسرت واقعیت مجازی

8 سال پیش ( 1395/2/17 )
 

یــک شــرکت متخصص در زمینه تکنولوژی واقعیت مجازی با یکی از بزرگ‌ترین برگزار‌کنندگان کنسرت قراردادی امضا کردند. اجرای زنده از یک هنرمند در شهر نیویورک در حالی که در اتاق خودش در پاریس است، نوعی دیگر از کاربرد واقعیت مجازی است. NextVR متخصص در زمینه تکنولوژی واقعیت مجازی دست به اقدام جدیدی زده است.

این شرکت قراردادی با یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولید موسیقی و برگزار‌کننده کنسرت برای اجرای یک کنسرت به سبک واقعیت مجازی امضا کرده است. با عرضه چشم بند‌های واقعیت مجازی از شرکت‌های مختلف مثل سامسونگ و هوآوی و اچ تی سی، دسترسی به بازی‌های ویدئویی مدرن بسیار آسان‌تر شده است.

اگر این تکنولوژی چشم بند‌ها و کلاه‌های واقعیت مجازی امکان دیدی 360 درجه‌ای را به کاربران بدهند، آن وقت می‌توان شاهد برگزاری کنسرت‌هایی به این سبک یا تماشای مسابقات ورزشی به این روش باشیم. با امضای این قرار داد به‌زودی نخستین کنسرت واقعیت مجازی برگزار خواهد شد که برای تماشاگران یا شرکت‌کنندگان در کنسرت تجربه‌ای بسیار متفاوت خواهد بود. آنها می‌توانند هنرمند محبوب خود را با تصویری با کیفیت فوق‌العاده بالا و وضوح تصویر بسیار بالا در کنسرت‌های واقعیت مجازی ببینند.

از این پس در شهر‌های کوچک هم می‌توان شاهد برگزاری کنسرت‌های موسیقی از هنرمندان محبوب دنیا باشیم. حتی کارشناسان و متخصصان به فکر برگزاری کنسرت از هنرمندانی هستند که دیگر در قید حیات نیستند. متخصصان این زمینه به فکر برگزاری کنسرت زنده از هنرمندان فوت شده مثل مایکل جکسون هستند. همچنین هنرمندان دیگر می‌توانند بدون برگزاری تور‌های دور اروپا و آمریکا از اتاق خود برای طرفداران کنسرت برگرزار کند.

برچسب ها : فرصت آزاد کیوسک
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/lC4MN6Sh
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه