دوشنبه, ۲۸ آبان(۸) ۱۴۰۳ / Mon, 18 Nov(11) 2024 /
           
فرصت امروز

نکته‌ های جدید برای عرضه محصولات جدید

9 سال پیش ( 1393/9/3 )
پدیدآورنده : مسلم نوری  

اگر در‌خصوص راه‌اندازی محصول جدید خود که متفاوت از سایر کالاهایی است که تاکنون تولید کرده‌اید سوالی دارید و علاوه بر جست‌وجوی افزایش درآمد با ریسکی بالا به دنبال مشاوره می‌گردید، در ابتدا باید به شما تبریک گفت.

 اگر شرکت موفقی داشته باشید به‌آسانی می‌توانید نتایج خوبی را به دست آورید. اما بد نیست خطرات ورود به بازارهای جدید را نیز در نظر بگیرید. اگر در راه‌اندازی محصول خود موفق باشید، علاوه بر در اختیار داشتن گروه جدیدی از مشتریان، استفاده از دانش و مشورت مشتریان نیز می‌تواند راه‌های جدیدی را در راستای رشد شرکت شما ارائه دهد. از مشتریان خوب خود بخواهید محصول جدید شما را آزمایش کنند و صادقانه نظر خود را نسبت به آن محصول بازگو کنند. «مری کی هاید» کارشناس ارشد بازاریابی و نویسنده کتاب «اتصال قرمز»، درخصوص مدیریت فروشگاه با نرم‌افزار با اشاره به تنظیم تست قابل برگشت بودن محصولات خریداری شده توسط مشتریانی که آنها را دوست ندارند، اضافه می‌کند که این روند در درازمدت برای جذب مشتری کارایی بسیار بالایی دارد. 

فیل بیکر، کارشناس توسعه محصول و نویسنده کتاب معروف «از مفهوم تا مشتری» می‌گوید: در برخی از تبلیغات ماشینی هر زمان شرکتی در تولید محصول خود پیشرفت و طرح جدیدی از آن را تولید کند، مطبوعات تجاری و وبلاگ‌نویسان به سمت آن موضوع کشیده می‌شوند و این نخستین گام در راستای پیشرفت شما است. کری اسمیت، طراح و بازاریاب تبلیغات، حدود دو سال پیش فهرستی از محصول صنعتی خود یعنی پنکه سقفی خانگی را تنظیم کرد و از آنجا که نام تجاری شرکت او در تولید فن‌های صنعتی پر‌آوازه بود و برای کاربران مسکونی شناخته شده نبود، اسمیت دو میلیون دلار برای تبلیغات در نشریه‌هایی که کالاهای مصرفی را تبلیغ می‌کردند با عنوان «ما قصد به اشتراک‌گذاری محصول تولیدی خود را داریم» هزینه کرد.

او اذعان می‌کند باید مبارزات انتخاباتی و تبلیغاتی را گسترش داد. بیکر در بخشی از کتاب خود در‌خصوص نظرات مشتریان اضافه می‌کند اجازه دهید آنها در مورد مدل‌های جدیدی که در ذهن دارند توضیح دهند. امکان دارد مشتریان مدل‌های مدرن‌تری از محصولات شما را در ذهن خود طراحی کنند و شما باید نخستین نوع آن محصول را به نشانه قدردانی در اختیار آن مشتری قرار دهید. 

هاید نیز در بخشی از کتاب اتصال قرمز خاطر‌نشان می‌کند: از نخستین مشتریان خود برای بررسی چشم‌اندازتان سوال بپرسید، آنها در ابتدا ممکن است متوجه نشوند شما چه چیزی از آنها می‌خواهید، زمانی‌که از نیت شما آگاه شدند به آنها اطمینان دهید که از محصول شما به بهترین شکل ممکن برخوردار خواهند شد. این روش مشتریان را جلب می‌کند و شما را در راه رسیدن به خواسته‌هایتان یاری می‌رساند. از مشتریان بخواهید هیجان، اعتبار، تجارب و کمی از وقت خود را به شما قرض دهند. 

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/ZrolswS3
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
خرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانکمک به خیریهسریال ازازیللوازم یدکی تویوتاتخت خواب دو نفرهگالری مانتوریفرال مارکتینگ چیست؟محاسبه قیمت طلاماشین ظرفشویی بوشآژانس تبلیغاتیتعمیرگاه فیکس تکنیکتور سنگاپورتولید کننده پالت پلاستیکیهارد باکستالار ختمبهترین آزمون ساز آنلایننرم افزار ارسال صورتحساب الکترونیکیقرص لاغری پلاتینirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگرامگیفت کارت استیم اوکراینمحصول ارگانیکبهترین وکیل شیرازخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلقیمت ملک در قبرس شمالیچوب پلاستضد یخ پارس سهندخرید آیفون 15 پرو مکسمشاور مالیاتیقیمت تترمشاوره منابع انسانیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختاکستریم VXدانلود آهنگ جدیدلمبهخرید جم فری فایر
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه