یکشنبه, ۲ دی(۱۰) ۱۴۰۳ / Sun, 22 Dec(12) 2024 /
           
فرصت امروز

کسب و کارهای زیادی در دنیا هستند که شهرت بالایی در میان مشتریان دارند. اگر برای چند دقیقه پای صحبت کارآفرینان بزرگ نشسته باشید، احتمالا بارها و بارها درباره سختی های توسعه برند و تبدیل شدن به یکی از غول های بازاریابی برای تان سخنرانی کرده اند. در یک نگاه اجمالی این دسته از افراد کسب و کارشان را تقریبا از هیچ توسعه داده اند و با زحمت فراوان شهرتی افسانه ای برای خود دست و پا کرده اند. بی شک کسانی که تا این اندازه برای برندشان زحمت می‎ کشند، اصلا دوست ندارند شهرت شان یک شبه به خطر بیفتد. به همین خاطر بازاریابی شهرت یکی از استراتژی های کلیدی برای تمام کارآفرینان موفق محسوب می شود. 

مدیریت درست شهرت از آن دست بحث هایی است که معمولا کارآفرینان را حسابی گیج می کند. بسیاری از صاحبان کسب و کار برای اینکه وضعیت شان در بازار بهتر شود، سراغ ایده های عجیب و تا حدی گران قیمت می روند. به طوری که بعد از کلی هزینه سر کمپین های تبلیغاتی دست از پا درازتر به خانه اول بازمی گردند. ما در روزنامه فرصت امروز معتقدیم بهترین روش برای مدیریت شهرت نه تبلیغات پرهزینه، بلکه استفاده از بازاریابی شهرت است. 

احتمالا عبارت بازاریابی شهرت در طول سال های اخیر فقط چند باری به گوش تان خورده باشد. خب راستش را بخواهید، این مفهوم بیشتر از اینکه در عمل مورد استفاده قرار گرفته باشد، نقش نیمکت نشین دائمی را ایفا کرده است. البته ما در این مقاله قصد داریم یک دادگاه عادلانه برای بررسی وضعیت این استراتژی برگزار کنیم. شما در این جلسه رسمی یاد می گیرید که اصلا بازاریابی شهرت چیست و چطور باید از آن در متن توسعه کسب و کار استفاده کرد. 

مطلب مرتبط: حفاظت از شهرت برند با چرخه ارزیابی

ما در این مقاله اول از همه سراغ یک تعریف خودمانی از بازاریابی شهرت می رویم. سپس برخی از مزایای این استراتژی را به اتفاق شما مرور کرده و در نهایت برخی از مهمترین روش های اجرای بازاریابی شهرت در متن کسب و کار را زیر ذره بین خواهیم برد. اگر شما هم دوست دارید با این استراتژی آشنایی اصولی پیدا کنید، هیچ جوره این مقاله را از دست ندهید. 

بازاریابی شهرت چیست؟

بازاریابی شهرت

بازاریابی شهرت از آن دست اصطلاحاتی است که در طول سال های اخیر بیشتر و بیشتر مورد استفاده قرار گرفته است، اما اگر همین حالا به طور تصادفی از کارآفرینان و مدیران درباره اش سوال کنید، کمتر کسی جواب سرراستی برای تان خواهد داشت. انگار که مدیریت شهرت یک استراتژی متعلق به عصر حجر است!

از آنجایی که ما در روزنامه فرصت امروز همیشه کارمان را با تعریف دقیق یک استراتژی شروع می کنیم، درباره بازاریابی شهرت هم همین مسیر را طی خواهیم کرد. بر این اساس بازاریابی شهرت در واقع به مجموعه ای از فعالیت های یک برند برای توسعه کسب و کار گفته می‎شود که در نهایت به بهبود اوضاع شهرت برند در نزد مخاطب هدف منجر می شود. 

اجازه دهید با یک مثال دم دستی منظورمان از بازاریابی شهرت را بیان کنیم. برندی را در نظر بگیرید که در سایت رسمی اش اقدام به راه اندازی یک فروشگاه نیز می کند. بی شک فروشگاه مورد نظر برای بسیاری از مشتریان جذابیت زیادی خواهد داشت، اما هر کسی تن به خرید آنلاین نمی دهد. در عوض خیلی ها دوست دارند سیر تا پیاز یک محصول را بررسی کرده و سپس دست به خرید بزنند. این درست همان جایی است که نظرات مثبت مشتریان درباره یک محصول نقش تسهیلگر را ایفا می کند. خب انتظار ندارید که مشتریان با مشاهده نظرات مثبت خریداران قبلی محصول بازهم شک و تردید به خودشان راه دهند؟

گاهی اوقات در بازاریابی شهرت به جای اینکه شما خودتان دست به تولید محتوا بزنید، باید از محتوایی که مشتریان یا اطرافیان برند تولید کرده اند، نهایت استفاده را ببرید. اینطوری دیگر لازم نیست خیلی به خودتان سخت گرفته یا اوضاع را بیش از اندازه پیچیده کنید؛ چراکه همیشه راهی برای جلب نظر مشتریان وجود دارد؛ آن هم بدون اینکه دست به سیاه و سفید بزنید. 

بازاریابی شهرت چه بخش هایی دارد؟

بازاریابی شهرت چه بخش هایی دارد

بازاریابی شهرت مجموعه ای از مهارت های مختلف را طلب می کند تا به خوبی بر روی مخاطب هدف تاثیرگذار باشد. بسیاری از بازاریاب ها فکر می کنند همین که محتوایی مناسب در شبکه های اجتماعی تولید کنند، دیگر مو لای درز شهرت برندشان نمی رود. اگر شما هم اینطور فکر می کنید، بد نیست کمی درباره استراتژی بازاریابی کسب و کارتان تجدیدنظر کنید. 

حالا که بازاریابی شهرت را به طور دقیق تعریف کردیم، باید متوجه شده باشید که کمی با مارکتینگ به معنای سنتی اش تفاوت دارد. در حقیقت اینجا شما بازیگر اصلی نیستید. در عوض تمام تلاش تان باید جلب اعتماد مشتریان با استفاده از سابقه درخشان تان در تعامل با مشتریان قبلی یا وفادار برند باشد. درست به همین خاطر خیلی وقت ها استفاده از محتوای تولیدی کاربران (UGC) در این میان اهمیت بی نهایت زیادی پیدا می کند. ماجرا کم کم دارد جالب می شود، مگر نه؟

شما در بازاریابی شهرت در واقع ترکیبی از مدیریت شهرت (Reputation Management) و برندینگ را در اختیار دارید. به طوری که به مرور زمان باید به خوبی در زمینه اثرگذاری بر روی مخاطب هدف با استفاده از این دو ترکیب مهارت پیدا کنید. 

اگرچه در مدیریت شهرت تمرکز اصلی بر روی مشتریان قرار دارد، اما شما در بازاریابی شهرت دامنه وسیع تری از مخاطب را هدف قرار می دهید. به طوری که شهرت کلی برندتان در بازار معیار اصلی برای سنجش خواهد بود. همین امر موجب نیاز به مهارت های مختلفی نظیر روابط عمومی نیز می شود. خب کسی که مهارت های ارتباطی یا روابط عمومی پایینی دارد، هیچ وقت نمی تواند برندش را آنطور که باید و شاید به مخاطب معرفی کند!

مطلب مرتبط: افزایش شهرت برند با تکنیک های مطمئن

مزایای بازاریابی شهرت: فهرستی طلایی

مزایای بازاریابی شهرت

بعد از اینکه بخش های کلیدی در بازاریابی شهرت را بررسی کردیم، باید نیم نگاهی هم به مزایای این استراتژی داشته باشیم. شما را نمی دانم، ولی من که اصلا حوصله وقت تلف کردن سر یک استراتژی به دردنخور را ندارم. معمولا در چنین شرایطی کارآفرینان خیلی زود تسلیم شده و دیگر دور بازاریابی را خط می کشند. بنابراین ما قصد داریم در این بخش به شما نشان دهیم بازاریابی شهرت ارزش وقت گذاشتن دارد.

افزایش سود

افزایش سود

اولین نکته ای که پس از افزایش شهرت برند در بازار به چشم می آید، بحث افزایش دامنه سود است. خب تا وقتی شما نتوانید سودتان را به طور چشمگیری افزایش دهید، خیلی از مشکلات تان همچنان پابرجا خواهد ماند. نکته کلیدی دیگر اینکه باید همیشه نیم نگاهی به تاثیر واقعی استراتژی ها بر روی کسب و کارتان داشته باشید. ما در روزنامه فرصت امروز یکی از معیارهای کلیدی در زمینه توسعه کسب و کار را افزایش سود می دانیم. وقتی سود شما به طور چشمگیری افزایش پیدا کند، دیگر لازم نیست دغدغه آینده برندتان را داشته باشید. 

بازاریابی شهرت در یک کلام به شما کمک می کند سریع تر اعتماد مشتریان در بازار را جلب کرده و راحت تر روی آنها اثر بگذارید. این امر شاید در نگاه نخست خیلی پیچیده یا عجیب به نظر برسد، اما در مدت زمانی کوتاه اوضاع تان را بهبود خواهد بخشید. خب هرچه شناخت و اعتماد مشتریان به یک برند بیشتر باشد، میزان خریدشان هم بالاتر می رود. بسیاری از کسب و کارها برای اثرگذاری درست بر روی مخاطب هدف سرمایه گذاری های کلان بر روی حوزه بازاریابی می کنند. البته شما لازم نیست چنین دست فرمانی را پیش بگیرید. در عوض کافی است تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا اصول بازاریابی شهرت را یاد بگیرید!

افزایش ترافیک سایت

افزایش ترافیک سایت

ترافیک سایت از آن دست معیارهایی است که همیشه برای کارآفرینان و صدالبته بازاریاب ها مهم است. اینکه سایت یک برند ترافیک بالایی داشته باشد، نشان دهنده موفقیت آن کسب و کار در اثرگذاری بر روی مخاطب هدف محسوب می شود. متاسفانه در دنیای امروز رقابت بر سر جلب نظر مخاطب هدف آنقدر شدید هست که گاهی اوقات سر برخی از کسب و کارها کاملا بی کلاه می ماند. درست به همین خاطر ما در روزنامه فرصت امروز معتقدیم بازاریابی شهرت یکی از المان های ضروری برای افزایش ترافیک سایت محسوب می شود. 

مطلب مرتبط: حفاظت از شهرت برند با استفاده از ظرفیت شبکه های اجتماعی

بازاریابی شهرت به کسب و کارها کمک می کند تا به دور از هیاهوی بی خودی نظر مخاطب شان را جلب کرده و وضعیت برندشان را به طور قابل ملاحظه ای بهبود بخشند. این امر اهمیت بسیار ویژه ای برای توسعه کسب و کار دارد؛ چراکه هرچه سایت یک برند ترافیک بالاتری داشته باشد، به طور مشابه از نظر سئو نیز اوضاع بهتری خواهد داشت. 

مسئله سئو برای بسیاری از بازاریاب ها دقیقا مسئله مرگ و زندگی است. به همین خاطر ما در روزنامه فرصت امروز این مسئله را خیلی جدی بررسی می کنیم. شهرت بیشتر در بازار یک نتیجه کاملا مشخص دارد: علاقه بیشتر کاربران برای جست وجو درباره برندتان!

وقتی کاربران علاقه بیشتری برای جست وجو درباره برندتان داشته باشند، سئو سایت تان به طور خودکار افزایش پیدا خواهد کرد. اینطوری می توانید حرف های زیادی برای گفتن در بازار داشته باشید. خب مگر یک بازاریاب به غیر از سایتی با سئو عالی در گوگل دیگر چه چیزی برای موفقیت در بازاریابی دیجیتال لازم دارد؟

بازاریابی شهرت در عمل: نکاتی برای اجرا

بازاریابی شهرت در عمل

آخرین بخش مقاله ما درباره اجرای تکنیک های مدیریت شهرت در عمل است. بسیاری از برندها این استراتژی را فقط تا جایی که روی کاغذ باشد، دنبال می کنند. انگار که اجرای آن جرمی بزرگ است که هیچ راه برگشتی هم ندارد. اگر شما هم بارها و بارها درست موقعی که نوبت به اجرای بازاریابی شهرت شده، جا زده اید، دیگر لازم نیست خیلی به خودتان سخت بگیرید. ما در ادامه همراه تان هستیم تا برخی از مهمترین نکات در رابطه با اجرای بازاریابی شهرت را با هم مرور کنیم.

از آنجایی که مدیریت شهرت برای کسب و کارهایی در حوزه های مختلف کاربرد دارد، ما در ادامه سعی کرده ایم دور اصطلاحات پیچیده را خط بکشیم. پس خیال تان از این بابت کاملا راحت باشد. 

ارزیابی شهرت فعلی برند: اولین گام برای شروع

ارزیابی شهرت فعلی برند

وضعیت شهرت برند شما در حال حاضر چطور است؟ خیلی از کسب و کارها برای پاسخگویی به این سوال مشکلات بی نهایت زیادی دارند. به طوری که خیلی وقت ها کارآفرینان در عین حال دنبال توسعه شهرت برندشان هستند، حتی اطلاعات پیش پا افتاده ای هم درباره اوضاع فعلی برندشان ندارند. این امر شاید در نگاه نخست مشکل زیاد مهمی نباشد، اما خیلی زود اوضاع را به هم خواهد ریخت. خب شما برای هر برنامه ریزی باید وضعیت اولیه برندتان را بدانید، مگر نه؟

ما در این بخش راهکار ساده ای برای آشنایی با وضعیت شهرت برند داریم. همانطور که آنالیزورها در تیم های ورزشی سراغ بررسی نقاط ضعف تیم های دیگر و صدالبته تیم خودشان می روند، شما هم در این بخش باید در نقش یک آنالیزور حرفه ای قرار بگیرید. البته اینجا خبری از مسابقات ورزشی نیست، در عوض شما باید خودتان را برای یکه تازی در بازار آماده کنید. 

راهکار دیگری که به نوعی میانبر برای کارآفرینان محسوب می شود، استفاده از نظرسنجی های مختلف در ارتباط با مشتریان است. بی شک مشتریان هر برند دوست دارند نظرشان درباره آن کسب و کار را به طور مستقیم بیان کنند. بنابراین اگر شما فرصت مناسب جهت این هماهنگی را ایجاد کنید، اوضاع تان خیلی بهتر خواهد شد. این امر می تواند به شما برای توسعه هرچه بهتر کسب و کار کمک کرده و شانس تان در بازار را نیز بهبود بخشد. 

نتیجه نهایی که شما در این بخش باید بگیرید، جمع بندی کلی درباره اوضاع فعلی شهرت برند است. اینطوری خیلی بهتر می توانید نتیجه گیری درستی درباره وضعیت نهایی کسب و کارتان داشته باشید. این امر به شما کمک می کند تا در طول زمان برنامه ریزی دقیقی برای توسعه شهرت تان داشته باشید. 

شناسایی نقاط قابل پیشرفت: ورود به اصل داستان!

شناسایی نقاط قابل پیشرفت

بازاریابی شهرت فقط با شناسایی وضعیت فعلی شهرت برند دنبال نمی شود. این اولین قدم برای اثرگذاری حرفه ای بر روی مخاطب محسوب می شود. شما در مرحله اصلی باید تنی به آب زده و خودتان را درگیر شناسایی نقاط مناسب برای پیشرفت شهرت برند کنید. 

مطلب مرتبط: بهترین استراتژی ها برای افزایش شهرت برند

کسب و کاری را در نظر بگیرید که در زمینه خدمات دکوراسیون منزل فعالیت دارد. اگر این برند در طول ماه های اخیر با شکایت و اعتراض مشتریان درباره مدیریت زمان افتضاح رو به رو شده باشد، یکی از نقاط مناسب برای بهبود شهرت همین مدیریت زمان است. خب برندی که زمان‎شناس نباشد، هیچ شانسی برای اثرگذاری بر روی مخاطب هدف نخواهد داشت. این دقیقا همان مسئله‎ای است که اوضاع شما در بازار را حسابی به هم می ریزد. 

بی شک هر کسب و کاری در دنیا ایراداتی دارد که باید در طول زمان حل شود. ماموریت شما در این بخش شناسایی مشکلاتی است که در طول ماه های اخیر با آنها دست و پنجه نرم کرده اید. این امر به شما کمک می کند تا شهرت تان در بازار را کمی سر و سامان بخشیده و نگاه ها را به سوی خودتان جلب کنید. 

گاهی اوقات کارآفرینان دوست دارند برندشان همیشه بی عیب و نقص باشد. قبول دارم این ایده جذابیت بی نهایت بالایی دارد، اما شما نباید خودتان را در دام آن گیر بیندازید. یکی از نکات کلیدی در این میان توجه به روند توسعه کسب و کار است. اینکه برند شما دائما در تلاش برای بهترشدن باشد، اهمیت بسیار بیشتری در مقایسه با افسانه «برند بی عیب و نقص بودن» خواهد داشت. خب اصلا مگر برندی در دنیا هست که کاملا بی عیب و نقص باشد؟

واکنش به نظرات مشتریان: به وقت تعامل

واکنش به نظرات مشتریان

مشتریان معمولا دلسوزی زیادی در قبال برندهای مورد علاقه شان دارند. اگر شما کارآفرین باهوشی باشید، خیلی راحت می توانید از این دلسوزی برای اثرگذاری مناسب بر روی مخاطب هدف استفاده کرده و اوضاع تان در بازار را بهبود ببخشید. نکته کلیدی دیگر اینکه شما باید از نظرات مشتریان در واقع استفاده کنید. متاسفانه خیلی از کسب و کارها همینطور سرسری نظرات مشتریان را مورد توجه قرار داده و بعد هم هیچ توجهی به این نکات نمی کنند. این امر نه تنها اوضاع آنها را حسابی به هم می ریزد، بلکه مشتریان را هم دائما از دست شان عصبانی خواهد کرد. 

فرمول ما در این بخش واکنش سریع و مناسب به نظرات مشتریان است. این روزها معمولا مشتریان در شبکه های اجتماعی یا سایت رسمی برند نظرات شان را به اشتراک می گذارند. این یعنی شما باید در شبکه های اجتماعی حضوری بی نهایت پررنگ داشته باشید. خب مگر می شود برندی در این دوره و زمانه به دنبال موفقیت بازاریابی باشد و اصلا بویی از حضور در شبکه های اجتماعی نبرده باشد؟

مشتریان اصلا از برندهایی که خودشان را دست بالا می گیرند، استقبال نمی کنند. به همین خاطر شما باید کمی رفتار دوستانه تری با مشتریان داشته و اوضاع را به سود خودتان مدیریت کنید. در این میان برخی از مهمترین نکات برای اثرگذاری بر روی مشتریان شامل استفاده از هوش مصنوعی (ربات های چت) است. اینطوری می توانید خیلی سریع و دقیق تر جواب مشتریان را بدهید. خب مشتریان که وقت شان را از سر راه نیاورده اند تا همینطور الکی پای شما تلف کنند.

تشویق دیگران به معرفی برند: جذب سفیر برند!

تشویق دیگران به معرفی برند

مسئله سفیر برند در طول سال های اخیر سر و صدای زیادی به پا کرده است. برخی از برندهای بزرگ سفیران مشهوری برای خودشان استخدام می کنند. احتمالا شما هم سلبریتی های زیادی را دیده اید که به عنوان سفیر برندهای بزرگ فعالیت کرده و حسابی پول به جیب می زنند. 

خب راستش را بخواهید، این روزها کمتر برندی دنبال جذب سفیر برای خودش نیست. البته این به معنای صرف هزینه های چند میلیونی برای همکاری با ستاره های مشهور دنیا نیست. در عوض شما می توانید بدون هیچ دردسری کارتان را جلوه برده و پول تان را هم هدر ندهید. 

نکته کلیدی که در این بخش باید به طور دقیق رعایت کنید، مسئله مربوط به استفاده از خودِ مشتریان به عنوان سفیر برند است. خب چه کسی گفته حتما باید سراغ فلان فوتبالیست یا بازیگر مشهور بروید تا نظر مشتریان را جلب کنید؟

یکی از مهمترین تکنیک های بازاریابی شهرت استفاده از خودِ مشتریان به عنوان سفیران برند است. این امر به شما کمک می کند تا خیلی راحت کارتان در بازار را توسعه داده و ولخرجی زیادی هم انجام ندهید. 

یادتان باشد، شما باید یک برنامه تشویقی نیز برای معرفی برندتان به دیگران از سوی مشتریان در نظر بگیرید. مثلا در صورت معرفی برند به سه تا از دوستان، یک کد تخفیف مناسب به مشتریان ارائه دهید. اینطوری کارتان به مرور زمان روی روال خاصش می افتد و مشتریان به طور خودکار شروع به بازاریابی برای برندتان خواهند کرد. 

مطلب مرتبط: مزایا و راهکارهای مدیریت شهرت برند: نکاتی که باید بدانید

حفظ وجهه برند: گام نهایی

حفظ وجهه برند

تمام تلاش های شما برای توسعه شهرت برند باید در نهایت به حفظ این شهرت منجر شود. خیلی از بازاریاب ها عملا فراموش می کنند که مسئولیت اصلی شان حفظ شهرت برند است. به همین خاطر شما باید خودتان را در این زمینه مسئول دانسته و دست به اقدامات لازم بزنید. یکی از اقدامات کلیدی در این میان توجه به مشتریانی است که قبلا با آنها تعامل داشته ایم.

برخی از بازاریاب ها فکر می کنند همیشه باید دنبال مشتری جدید بروند. این ذهنیت به مرور زمان اوضاع شان را به هم می ریزد و مشتریان قبلی را حسابی ناراضی خواهد کرد. خب هرچه باشد بازاریابی باید فایده ای برای مشتریان قدیمی تر نیز داشته باشد. به همین خاطر ما در روزنامه فرصت امروز معتقدیم بازاریابی شهرت باید همیشه در راستای تعامل با مشتریان در تمام سطوح عمل کند. به زبان خودمانی، شما هیچ وقت نباید مشتریان قدیمی تان را فراموش کنید.

سخن پایانی

مدیریت شهرت برند

مدیریت شهرت برند مفهومی است که ما قبلا در روزنامه فرصت امروز درباره اش به طور مفصل حرف زده ایم. در اینجا محور اصلی بحث بازاریابی شهرت بود. این مجموعه از اقدامات که با هدف توسعه شهرت برند انجام می شود، معیاری فراتر از صرف حفظ شهرت برند را مدنظر دارد. حالا شما آماده اید تا نه تنها شهرت برندتان را ارتقا دهید، بلکه همیشه نیم نگاهی به حفظ آن در عمل هم داشته باشید.

منابع:

https://www.indeed.com

https://get.nicejob.com

برچسب ها : بازاریابی و فروش
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/QURDcUBl
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
سفارش سئو سایتقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانلوازم یدکی تویوتاتور سنگاپورتولید کننده پالت پلاستیکیهارد باکستالار ختمبهترین آزمون ساز آنلایننرم افزار ارسال صورتحساب الکترونیکیقرص لاغری پلاتینirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگرامگیفت کارت استیم اوکراینمحصول ارگانیکبهترین وکیل شیرازخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلقیمت ملک در قبرس شمالیچوب پلاستضد یخ پارس سهندخرید آیفون 15 پرو مکسمشاور مالیاتیقیمت تترمشاوره منابع انسانیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختاکستریم VXدانلود آهنگ جدیدلمبهخرید جم فری فایرتخت خواب دو نفرهکابینت و کمد دیواری اقساطیکفپوش پی وی سیتماشای سریال زخم کاری 4تخت خوابخرید کتاب استخدامیقیمت کمد دیواریکاشت ابرو طبیعیپارتیشنتاسیس کلینیک زیباییریفرال مارکتینگ چیست؟ماشین ظرفشویی بوشکوچینگ چیست
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه