جمعه, ۲ آذر(۹) ۱۴۰۳ / Fri, 22 Nov(11) 2024 /
           
فرصت امروز
تبلیغات در توییتر در 7 گام

چگونه کمپین تبلیغاتی موفقی در توییتر داشته باشیم؟

4 سال پیش ( 1399/3/14 )
پدیدآورنده : علی آل علی   پدیدآورنده : کارین اولافسون  

توییتر یکی از بزرگترین شبکه های اجتماعی در سراسر دنیا محسوب می شود. روزانه میلیون ها توییت در این پلتفرم بارگذاری می شود. در عصری که اغلب کاربران به دنبال محتوای ویدئویی و تصویری هستند، ظهور و موفقیت یک شبکه اجتماعی متن‏محور توجه زیادی به خود جلب می کند. بازاریابی در توییتر از همان زمان تاسیس اش مورد توجه قرار داشته است، با این حال در طور زمان دستخوش تغییرات بسیار زیادی شده است. بدون تردید فضای توییتر در سال های اخیر شلوغ تر از هر زمان دیگری شده است. با این حساب برندها برای جلب نظر مخاطب هدف باید استراتژی خاصی داشته باشند.

وقتی بحث از شلوغی فضای شبکه های اجتماعی و ضرورت عملکرد متمایز برندها می شود، استفاده از تبلیغات گزینه جالبی خواهد بود. امروزه برندهای بسیار زیادی در شبکه های اجتماعی مشغول فعالیت هستند. اگر ما به دنبال جلب نظر مخاطب هدف در چنین فضایی هستیم، باید الگوی بازاریابی و تبلیغات پولی را در دستور کارمان قرار دهیم.

کمپین تبلیغاتی موفقی توییتر

تبلیغات توییتری فرصتی مناسب برای برندها در راستای توسعه سریع و نمایش محصولات شان به مشتریان است. دامنه وسیع کاربران توییتر کار را برای هر برندی ساده کرده است. شاید در نگاه نخست بازاریابی و تبلیغات در توییتر به دلیل ماهیت متن‏محورش کار دشواری باشد، اما مدیران فنی این پلتفرم راهکارهای بسیار ساده ای برای کاربران در نظر گرفته اند.

هدف اصلی ما در این مقاله بررسی شیوه های تبلیغات در توییتر است. پیش از پرداختن به بحث اصلی بخشی تحت عنوان انواع تبلیغات توییتری و شیوه راه‏اندازی حساب تبلیغاتی را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

مطلب مرتبط: کمپین تبلیغاتی چیز ایت در توییتر با حال و هوای فوتبالی

انواع تبلیغات در توییتر

توییتر، مانند هر شبکه اجتماعی دیگر، از فرمت های تبلیغاتی بسیار زیادی پشتیبانی می کند. این امر برای برندها به معنای امکان نوآوری و خلاقیت بالا در طراحی تبلیغات شان است. نکته مهم در این میان انتخاب الگوی تبلیغاتی مناسب براساس نیاز برندمان است. در ادامه برخی از انواع اصلی تبلیغات در توییتر مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

1. توییت های تبلیغاتی

توییت های تبلیغاتی درست مانند توییت های معمولی هستند، اما از سوی الگوریتم این شبکه اجتماعی در اختیار کاربران بیشتری قرار خواهد گرفت. به این ترتیب برندها فرصت تعامل بیشتر با مخاطب هدف و نمایش محصولات شان را خواهند داشت. هزینه استفاده از توییت های تبلیغاتی براساس حجم محتوای تبلیغاتی و محل نمایش اش متفاوت خواهد بود. مزیت مهم توییتر امکان شخصی‎سازی گسترده توییت های تبلیغاتی است.

توییت های تبلیغاتی مانند هر توییت دیگری امکان بازنشر، لایک و درج کامنت را دارد. تنها تفاوت هم در این میان یک علامت کوچک در کنار توییت تحت عنوان «محتوای تبلیغاتی» است. کاربران با مشاهده این علامت از ماهیت تبلیغاتی توییت شما باخبر خواهند شد.

اگر شما قصد طراحی توییت های تبلیغاتی را دارید، فقط محدود به محتوای متنی نیستید. امروزه امکان استفاده از محتوای بصری برای تبلیغات در توییتر فراهم شده است، با این حساب دست شما در طراحی محتوای تبلیغاتی بسیار باز خواهد بود.

2. اکانت های تبلیغاتی

گاهی اوقات ما به جای تبلیغ یک توییت مشخص قصد توسعه آگاهی مخاطب از اکانت رسمی برندمان را داریم. این نکته نیز به طور کامل موردنظر تیم بازاریابی توییتر قرار داشته است. اگر شما تجربه استفاده از توییتر را داشته باشید، این پلتفرم امکان مشاهده اکانت های مرتبط با سلیقه تان در بخش کنار صفحه را می دهد. توییتر در حوزه تبلیغات امکان نمایش اکانت برخی از برندها در بخش موردنظر را فراهم می سازد بنابراین در صورت نیاز برای توسعه کسب و کارتان از گزینه موردنظر استفاده کنید.

مزیت اصلی تبلیغ اکانت امکان جلب نظر مخاطب هدف به تمام محتوای صفحه مان است بنابراین دیگر مشکلی در زمینه ناتوانی برای هدایت مخاطب به سوی تمام محتوای مان در الگوی توییت تبلیغاتی وجود نخواهد داشت.

نکته مهم درخصوص نمایش تبلیغاتی اکانت های مربوط به برندها درج علامت تبلیغاتی است. به این ترتیب کاربران در اینجا نیز امکان آگاهی از ماهیت تبلیغاتی نمایش اکانت ها را خواهند داشت. امروزه برندها برای جلب نظر مخاطب هدف به صورت شخصی‏سازی‏شده اقدام به استفاده از گزینه موردنظر می کنند. بنابراین کاربست این شیوه در مقیاسی وسیع توصیه نمی شود.

3. ترندهای تبلیغاتی

توییتر شهرت عمده ای به دلیل نمایش ترندهای برترش دارد. این امر شامل نمایش ترندهای محتوایی و جست‏وجویی برتر در بخشی از صفحه کاربران است. اگر برند شما در زمینه تولید محتوای بازاریابی نوعی ترند ایجاد کرده است، امکان همکاری تبلیغاتی با توییتر برای نمایش گسترده آنها وجود خواهد داشت.

کاربران در توییتر با ترندهای تبلیغاتی درست مانند ترندهای عادی تعامل دارند. نکته مهم در این میان ضرورت شخصی‏سازی ترندها برای دامنه مشخصی از کاربران است. امروزه توییتر هیچ تبلیغی را به صورت سراسری نمایش نمی دهد. این امر در راستای احترام به حریم شخصی کاربران و همچنین افزایش تاثیرگذاری تبلیغات صورت می گیرد.

توییتر در فوریه سال جاری نسبت به عملکرد ترندها بازنگری اساسی‎ای را صورت داد. بر این اساس نحوه مشاهده جست‏وجوهای قبلی کاربران تفاوت عمده ای با شیوه های سابق پیدا کرد. این نکته در توسعه هرچه بهتر محتوای تبلیغاتی و جلب همکاری برندها موثر واقع شد.

4. استفاده تبلیغاتی از استوری

بخش استوری در توییتر شاید دیرتر از سایر رقبا راه‏اندازی شده باشد، اما مزیت بالایی از نقطه نظر تبلیغاتی دارد. بسیاری از برندها از بخش استوری برای جلب نظر مخاطب هدف و تعامل نزدیک با آنها استفاده می کنند. این نکته مزیت های بسیار زیادی برای برندها به همراه دارد. نکته مهم در این میان توسعه دسترسی کاربران به استوری برندهاست. این گزینه از طریق همکاری تبلیغاتی با توییتر فراهم خواهد شد.

این بخش ساده ترین شیوه تبلیغاتی توییتر محسوب می شود. درست مانند همکاری برندها با اینستاگرام برای نمایش استوری شان در بخش جست‏وجوی کاربران، در اینجا نیز توییتر عملکرد مشابهی را نشان می دهد.

5. تبلیغات اتوماتیک

اگر شما آشنایی چندانی با شیوه تبلیغات در توییتر ندارید، تعیین مقدار هزینه برای صرف در این حوزه چالش بزرگی خواهد بود. یکی از نگرانی های همیشگی برندها نحوه پرداخت هزینه در بخش بازاریابی و تبلیغات است. توییتر در این بخش ابزار تبلیغات اتوماتیک را رونمایی کرده است.

مطلب مرتبط: تحت چه شرایطی فعالیت در توییتر به ضرر برند شما خواهد بود

برندها در صورت فعال‎سازی گزینه تبلیغات اتوماتیک با تعیین مقدار مشخصی از بودجه تبلیغات از خدمات خودکار توییتر بهره ‏مند خواهند شد. این نکته شامل توسعه تبلیغاتی برخی از توییت های مناسب برند شما براساس صلاحدید بازاریاب های توییتر است. مزیت اصلی این شیوه امکان تعیین بودجه و سپس مدیریت کارها بدون نیاز به توجه مداوم به میزان هزینه های شرکت است.

چگونه در توییتر تبلیغات کنیم: راهنمایی در 7 گام

تبلیغات در توییتر علاوه بر آشنایی با انواع تبلیغات نیازمند استفاده از تکنیک ها و شیوه های خاصی نیز هست. در این بخش به نحوه راه‏اندازی حساب کاربری برای تبلیغات اشاره خواهیم کرد. شاید این امر در نگاه نخست بسیار ساده به نطر برسد، اما دارای ظرافت های تخصصی است.

1. ایجاد حساب کاربری تبلیغاتی در توییتر

اگر شما تا به حال از توییتر استفاده نکرده اید، باید به دنبال ایجاد حساب کاربری رسمی باشید. این امر به شما امکان تعامل با سایر کاربران را خواهد داد. تبلیغات در توییتر مانند هر شبکه اجتماعی دیگر، نیازمند تاسیس حساب کاربری رسمی است. شما با مراجعه به بخش تبلیغاتی توییتر امکان ایجاد حساب کاربری تبلیغاتی را خواهید داشت. فرآیند ثبت نام در این بخش درست مانند ایجاد حساب کاربری ساده است، با این حال مشخصات شرکت و حوزه فعالیت باید در اختیار توییتر قرار گیرد.

پس از ثبت نام در این بخش ما وارد پنل مدیریتی تبلیغات توییتر خواهیم شد. مزیت اصلی این پنل امکان دسترسی به دامنه وسیعی از اطلاعات تبلیغاتی است. امروزه اغلب برندها در تلاش برای دسترسی به اطلاعات سازنده در مورد مخاطب هدف شان هستند. این نکته مزیت های بازاریابی و تبلیغات را ایجاد می کند.

2. تعیین حوزه تبلیغاتی برندمان

تبلیغات در توییتر با اهداف مشخصی روی می دهد. بسیاری از برندها در این حوزه هدف مشخصی ندارند بنابراین ما پیش از شروع به کار در حوزه تبلیغات باید به دنبال هدفی خاص باشیم. نوع هدف ما شیوه فعالیت و استفاده از الگوهای مختلف تبلیغاتی را مشخص خواهد کرد. برخی از اهداف هم در زمینه تبلیغات در توییتر به شرح ذیل است:

• ایجاد آگاهی در مخاطب هدف نسبت به فعالیت برندمان در فضای آنلاین

• جلب نظر مخاطب هدف به محصولی خاص یا سرویس های در دسترس برندمان

• تعامل نزدیک‏تر با مخاطب هدف در راستای افزایش تعداد مشتریان وفادار برند

• ابزار همدردی با مشتریان نسبت به حادثه ای خاص مانند ویروس کرونا

• ترغیب مشتریان برای خرید محصولات مان در بازارهای مختلف

• افزایش ترافیک صفحه توییتری یا سایت رسمی برندمان

پس از اینکه هدف اصلی تبلیغاتی برندتان را مشخص کردید، باید آن را به صورت رسمی در پنل تبلیغاتی توییتر درج کنید. این امر به تولید محتوای جذاب تر برای مخاطب هدف کمک شایانی خواهد کرد. با این حساب دیگر نیازی به نظارت مداوم و نزدیک بر روی شیوه بارگذاری و اجرای محتوای مان نخواهیم داشت. پیش از این چالش اصلی برندها در زمینه تبلیغات توییتری ناتوانی برای تفکیک حوزه های مختلف بود. این امر با به روز رسانی توییتر در زمینه انتخاب حوزه تبلیغات با هدف برند به طور کامل رفع شده است. امروزه میلیون ها برند در توییتر مشغول بازاریابی و جلب نظر مخاطب هدف هستند. اگر ما به دنبال جلب نظر آنها در این فضای شلوغ هستیم، باید حوزه فعالیت تبلیغاتی مان را به طور دقیق مشخص کنیم. در غیر این صورت مخاطب هدف به طور مداوم با محتوای بی ربط با سلیقه اش مواجه خواهد شد.

امروزه نمایش محتوای نامناسب و بدون ارتباط به سلیقه مخاطب هدف بدترین واکنش ها را در پی دارد. کاربران توییتر بارها اکانت های مربوط به برندها را به دلیل نمایش محتوای تبلیغاتی فاقد ارتباط با سلیقه شان به عنوان اکانت آزاردهنده گزارش داده اند. اگر تعداد گزارش های اکانت شما از مقدار مشخصی بیشتر شود، توییتر به صورت رسمی دسترسی تان را محدود خواهد کرد. تیم فنی توییتر در برخی از موارد حتی اقدام به حذف اکانت موردنظر نیز می کند.

مطلب مرتبط: 4 توصیه اساسی برای بازاریابی در توییتر

3. تبلیغات در توییتر چقدر هزینه دارد؟

بدون تردید تبلیغات در هر حوزه ای نیازمند آگاهی از مقدار هزینه موردنیاز است. بسیاری از برندها بدون توجه به هزینه موردنیاز اقدام به فعالیت بازاریابی می کنند. نتیجه این امر ناتوانی آنها برای جلب نظر مخاطب هدف و همچنین صرف مبالغ بسیار بالاست. ورشکستگی برندها در پی صرف هزینه های بیش از اندازه امری طبیعی محسوب می شود بنابراین ما باید به دنبال راهکاری برای پرهیز از چنین تجربه ای باشیم.

خوشبختانه توییتر مقدار بودجه لازم برای تبلیغات در بخش های مختلف را به صورت دقیق اعلام می کند بنابراین نیازی به نگرانی در زمینه صرف هزینه های بیش از اندازه در این حوزه نیست. توصیه ما در این بخش تعیین سقف هزینه بازاریابی و تبلیغاتی است. سپس شما امکان استفاده از الگوهای متفاوت بازاریابی را خواهید داشت.

یکی از مزیت های اصلی تبلیغات در توییتر امکان پرداخت هزینه در قالب ارز های مختلف است. به این ترتیب ما دیگر نیازی به تغییر ارزمان نخواهیم داشت. این امر سرعت بسیار بیشتری به فرآیند بازاریابی توییتر خواهد بخشید.

4. ایجاد گروه تبلیغاتی

اکنون ما وارد صفحه گروه تبلیغاتی می شویم. این صفحه در راستای مدیریت هرچه بهتر تبلیغات توییتری راه‎اندازی شده است. با استفاده از این صفحه کاربران امکان دسته‏بندی تبلیغات شان را خواهند داشت. مدیریت تبلیغات، به ویژه برای برندهای بزرگ، امر دشواری محسوب می شود. توییتر در این میان با ایجاد صفحه گروه تبلیغاتی کمک شایانی به برندها کرده است.

اگر شما برای نخستین بار از بخش تبلیغاتی توییتر استفاده می کنید، امکان ایجاد بخش های تبلیغاتی مختلف را خواهید داشت. توصیه ما در این بخش ایجاد گروه های تبلیغاتی پرکاربرد از سوی برندتان است. در غیر این صورت فرآیند مدیریت تبلیغات برندتان بسیار دشوار خواهد شد.

یکی از نکات مثبت در زمینه گروه بندی تبلیغات توییتری امکان تعیین سقف پرداخت هزینه برای هر کدام است. به این ترتیب دیگر نیازی به نگرانی نسبت به صرف هزینه بیش از اندازه نخواهد بود. توییتر در پایان بازه های زمانی مشخص، به انتخاب کاربران، فهرست هزینه های بازاریابی و تبلیغات را منتشر می کند. کاربران در چنین زمان هایی باید نسبت به پرداخت هزینه تبلیغاتی شان اقدام کنند. بدون شک پرداخت هزینه تبلیغاتی بلافاصله پس از نمایش محتوا برای هر برندی زمان بر خواهد بود. توییتر به همین خاطر فرصت تأمل و کاربری بیشتر را به کاربرانش داده است. این امر نقش مهمی در توسعه شهرت تبلیغاتی توییر به عنوان یک پلتفرم پیشرو دارد.

5. هدف‏گذاری بر روی مخاطب

هدف‏گذاری بر روی مخاطب یکی از تکنیک های تعیین‎کننده برای موفقیت در حوزه بازاریابی و تبلیغات است. امروزه عصر تبلیغات توده ای با هدف جلب نظر دامنه وسیعی از کاربران به پایان رسیده است. اکنون برندها نیازمند الگویی متفاوت برای جلب نظر مخاطب هدف هستند. بر این اساس هدف‏گذاری بر روی دامنه مشخصی از کاربران با شباهت‎های اطلاعاتی مشابه ایده مطلوبی خواهد بود.

توییتر در این زمینه کمک شایانی به برندها می کند. این امر شامل ارائه خدمات آماری و داده محور به برندهاست. بر این اساس ما امکان تصمیم‏گیری مناسب برای تعیین مخاطب هدف مان را خواهیم داشت. امروزه تعیین مخاطب هدف در دامنه ای محدود از دو نظر دارای اهمیت است. نخست، بحث مقدار هزینه بازاریابی و تبلیغات باید مدنظر قرار گیرد. هرچه دامنه مخاطب هدف ما محدودتر باشد، هزینه های تبلیغاتی نیز کاهش خواهد یافت. بحث دوم مربوط به میزان تاثیرگذاری تبلیغات است. بر این اساس هرچه توانایی ما برای تعامل با مخاطب هدف در دامنه ای محدود بیشتر باشد، تاثیرگذاری بالاتری بر روی آنها خواهیم داشت. امروزه حتی برندهای بزرگ نیز از همین الگو برای افزایش تاثیرگذاری کمپین های بازاریابی شان استفاده می کنند.

مطلب مرتبط: برندهای برتر در توییتر چگونه فعالیت می کنند؟

پنل مدیریت تبلیغات توییتر امکان دسترسی به داده های مختلف در زمینه مخاطب های هدف برندها را فراهم می سازد. به این ترتیب برندها امکان انتخاب دامنه نمایش محتوای مدنظرشان برای مخاطب هدف را خواهند داشت. یکی از مهم ترین المان ها در این میان سن کاربران است. هر نوع تبلیغاتی برای دامنه مشخصی از گروه های سنی جذابیت دارد بنابراین با انتخاب سن کاربران امکان شخصی‏سازی گسترده محتوای تبلیغاتی فراهم خواهد شد.

6. انتخاب محل نمایش تبلیغات

یکی از مهم ترین تصمیمات درباره محل نمایش تبلیغات است. این نکته دارای اهمیت بسیار زیادی از نقطه نظر بازاریابی است. امروزه سه حوزه مختلف برای نمایش تبلیغات در توییتر وجود دارد. بخش کاربری حساب های کاربری، بخش جست‎وجو و در نهایت کنار پروفایل کاربران در دسترس قرار دارد. انتخاب هر کدام از گزینه های مورد بحث باید براساس سطح نیاز برندمان صورت گیرد. بدون تردید هزینه نمایش تبلیغات در هر بخش موردنظر متفاوت خواهد بود بنابراین ما باید به نکته موردنظر توجه داشته باشیم.

7. اجرای کمپین

اکنون ما تمام کارهای موردنیاز برای کمپین مان را انجام داده ایم بنابراین راه‎اندازی آن محل تردید نخواهد بود. برخی از برندها در زمینه اجرای کمپین تردیدهای زیادی دارند. اگر ما همیشه به دنبال زمان مناسب برای اجرای کمپین مان باشیم، در عمل هیچ‏گاه فرصت بارگذاری محتوای مان را نخواهیم یافت بنابراین پیش از هرگونه تأمل زیادی باید نسبت به بارگذاری محتوای مورد نظر اقدام کنیم.

توییتر در بخش تبلیغاتی اش نسبت به وسواس بیش از اندازه برندها در اجرای کمپین شان هشدار داده است. بر این اساس شاید تاریخ مصرف کمپین موردنظر با تأمل بیش از اندازه برندها از بین برود.

گاهی اوقات برندها نیازمند اجرای سریع کمپین شان هستند. این امر حتی امکان بررسی گزینه های تبلیغاتی و سایر تنظیمات را نیز از بین خواهد برد بنابراین ما باید توجه و دقت زیادی نسبت به عجله برندمان برای بارگذاری محتوا داشته باشیم. اغلب شکست های بازاریابی و تبلیغاتی ناشی از عجله بیش از اندازه برندهاست. توییتر در این راستا با ارائه سرویس بارگذاری خودکار تبلیغات به صورت سریع کمک قابل توجهی به برندها کرده است. این نکته اهمیت بسیار زیادی در مواقع اضطراری برای برندها دارد.

توصیه هایی برای تبلیغات بهتر در توییتر

تبلیغات در توییتر فقط معطوف به آگاهی از انواع تبلیغات و شیوه بارگذاری آنها نیست. ما در این بخش قصد بررسی دقیق پیرامون برخی از تکنیک های بارگذاری محتوای تبلیغاتی و حتی تولید آنها را داریم.

• اهمیت موضوع برند و کسب و کار

کاربران تمایل بسیار بالایی برای آگاهی از زمینه تخصصی فعالیت برندها دارند. برخی از برندها به اشتباه چنین فرصتی را در اختیار کاربران قرار نمی دهند. به همین خاطر محتوای تبلیغاتی شان علی رغم کیفیت بالا مورد توجه کاربران قرار نمی گیرد.

ایجاد حساب کاربری رسمی برای برند در توییتر نیازمند توجه به بخش بیوگرافی و مشخصات برند است. در غیر این صورت کسب و کار ما به حالت نامشخص درخواهد آمد. توییتر تاکید بسیار زیادی بر روی تکمیل مشخصات کسب و کار برای موفقیت در حوزه تبلیغات دارد بنابراین اگر چنین اقدامی از سوی برند شما صورت نگیرد، تمام تبعات آن متوجه خودتان خواهد بود.

• الگوبرداری مناسب از برندهای موفق

الگوبرداری از کمپین های موفق دیگر برندها هیچ ایرادی ندارد. بدون تردید یافتن ایده های جذاب برای بازاریابی در محیط توییتر همیشه کار ساده ای نیست. بنابراین ما گاهی برای طراحی کمپین تبلیغاتی مان نیازمند استفاده از توصیه های دیگر کاربران هستیم.

لگو یکی از بهترین برندهای فعال در زمینه تبلیغات در توییتر است. این برند همیشه ترکیب مناسبی از محتوای متنی و ویدئویی را منتشر می کند. همین امر توجه بسیار زیادی را جلب کرده است. وقتی ما در توییتر مشغول فعالیت هستیم، باید نسبت به محدودیت های این حوزه و تلاش برای بارگذاری محتوای جذاب آگاهی داشته باشیم. همانطور که پیش از این نیز اشاره شد، توییتر یک پلتفرم متن‏محور است بنابراین استفاده هرچند کوتاه از محتوای متنی در این پلتفرم ضروری خواهد بود.

برند لگو در کمپین «بازسازی دنیا» در سال 2019 استفاده قابل توجهی از اموجی ها در فرآیند تبلیغاتی اش کرد. بدون شک امکان بیان برخی از مفاهیم به ساده ترین شیوه ممکن از طریق اموجی ها فراهم می شود. به این ترتیب ما دیگر نیازی به نگارش متن های طولانی نخواهیم داشت. امروزه نگارش محتوای طولانی یکی از مشکلات اصلی برندها در زمینه تعامل با مخاطب هدف است بنابراین ما باید به دنبال راهکاری برای غلبه بر این چالش باشیم.

• افزودن هدف مشخصی به بحث

ترغیب مخاطب هدف به سوی هدفی خاص از دیرباز مدنظر بازاریاب ها قرار داشته است. کمپین های بازاریابی و تبلیغات بدون هدفی مشخص برای ترغیب مخاطب هدف دستاورد مناسبی نخواهند داشت بنابراین شما در قالب محتوای تبلیغاتی تان باید به طور واضح مخاطب را به سوی عملی خاص دعوت کنید. در غیر این صورت تاثیرگذاری کمپین تان تا حد زیادی کاهش خواهد یافت.

مطلب مرتبط: ارزش های بازاریابی توییتر برای کسب و کارها

بی‎شک بازاریابی و تبلیغات در توییتر دشواری های خاص خود را دارد. با این حال مزیت های آن بسیار قابل توجه است. تلاش برای استفاده تبلیغات از توییتر از جهات بسیار زیادی توجیه‏پذیر است. هدف اصلی ما در این بخش ارائه برخی نکات و اطلاعات کاربردی برای فعالیت تبلیغاتی بهتر برندها در بخش تبلیغات توییتر بود.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/zZCro20f
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
خرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانکمک به خیریهسریال ازازیللوازم یدکی تویوتاگالری مانتوریفرال مارکتینگ چیست؟محاسبه قیمت طلاماشین ظرفشویی بوشآژانس تبلیغاتیتعمیرگاه فیکس تکنیکتور سنگاپورتولید کننده پالت پلاستیکیهارد باکستالار ختمبهترین آزمون ساز آنلایننرم افزار ارسال صورتحساب الکترونیکیقرص لاغری پلاتینirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگرامگیفت کارت استیم اوکراینمحصول ارگانیکبهترین وکیل شیرازخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلقیمت ملک در قبرس شمالیچوب پلاستضد یخ پارس سهندخرید آیفون 15 پرو مکسمشاور مالیاتیقیمت تترمشاوره منابع انسانیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختاکستریم VXدانلود آهنگ جدیدلمبهخرید جم فری فایرتخت خواب دو نفره
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه