دوشنبه, ۳ دی(۱۰) ۱۴۰۳ / Mon, 23 Dec(12) 2024 /
           
فرصت امروز
عادت های انتخاب هوشمندانه محتوای بازاریابی برای مشاهده

چگونه در دنیای محتوای بازاریابی غرق نشویم؟

4 سال پیش ( 1399/8/21 )
پدیدآورنده : استفانی فلکسمن   پدیدآورنده : علی آل علی  

امروزه اغلب مردم در معرض حجم وسیعی از محتوای بازاریابی قرار دارند. شبکه های اجتماعی، کانال‎ های تلویزیونی و حتی بیلبوردها و هر نوع سطح کوچکی در شهر میزبان محتوای متنوعی هستند. بدون تردید اغلب ما برای خرید اقدام به مشاهده محتوای بازاریابی مختلف می ‎کنیم. این امر شامل مراجعه به برخی از سایت ‎های معتبر و ارزیابی محتوای موجود در اکانت رسمی برندهای برتر است. اگر بدون هیچ‎ گونه برنامه قبلی اقدام به مشاهده محتوای بازاریابی برندها نماییم، به زودی خودمان را غرق در محتوای موردنظر خواهیم دید. بنابراین باید راهکار بهتری برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف پیدا کرد.

اغلب مردم برای بازگشت از محل کار به خانه از خودروی شخصی استفاده می ‎کنند. فرض کنید در مسیر بازگشت به خانه از محل کار در آخرین روز هفته هستید. پس از رسیدن به نزدیکی به پارکینگ متوجه تمام شدن باتری گاراژ می ‎شوید. این امر شما را مجبور به پارک ماشین در کنار خیابان می ‎کند. بسیاری از مردم نسبت به نیازهای جاری ‎شان آگاهی دقیق دارند، اما در عمل انگیزه و منبع مناسب برای رسیدگی به کار موردنظر را ندارند. این امر مشکلات بسیار زیادی برای مردم ایجاد می ‎کند.

انتخاب هوشمندانه محتوای بازاریابی

فروشگاه تارگت به عنوان یکی از خرده فروشی های محبوب در سطح ایالات متحده شناخته می‎ شود. اغلب مردم به هنگام خرید در این فروشگاه گزینه ‎های ارزان ‎قیمت و باکیفیتی را مشاهده می ‎کنند. یکی از تجربیات مشترک هر فروشنده ‎ای در شعبه‎ های تارگت مواجهه با درخواست مشتریان نسبت به ارائه محصولی لوکس ‎تر است. شاید در نگاه نخست درخواست کالایی لوکس در یک خرده فروشی مخصوص محصولات ارزان ‎قیمت عجیب باشد. این امر در یکی از تجربیات شخصی من در شعبه نیوهمپشایر روی داد. یکی از مشتریان خانم از فروشنده درخواست ارزیابی وجود ظرف ‎های لوکس تر را کرد. نکته جالب در این میان وجود 9 نوع ظرف مختلف در قفسه‎ های تارگت بود. اگرچ تارگت یک خرده فروشی ارزان ‎قیمت و معمولی است، اما برخی از نمونه ظرف ‎ها به معنای واقعی کلمه لوکس بود بنابراین دلیل درخواست مشتری موردنظر محل بحث است.

مطلب مرتبط: تولید محتوای خوب چگونه اتفاق می افتد؟

مردم برای خرید محصولات موردنیازشان اغلب انتخاب‎ های دقیقی ندارند. بدون تردید مراجعه به تارگت برای خرید یک ظرف لوکس غذاخوری ایده مناسبی نیست. این امر موجب نارضایتی مداوم خریدار مورد بحث در سطر فوق نسبت به محصولات موجود در قفسه تارگت شد.

مشاهده محتوای بازاریابی همیشه گیج‎ کننده است. بسیاری از افراد تمایلی برای مشاهده محتوای بازاریابی ندارند. اگر افراد بازدیدکننده صرف و بی ‎هدف محتوای بازاریابی باشند، انگیزه شان برای تعامل با برندها به تدریج کاهش شدید خواهد یافت. نکته مهم در این میان هدف گذاری برای مشاهده محتوای مختلف است. این امر نقش مهمی در بهبود انگیزه کاربران برای مشاهده محتوای بازاریابی دارد. هدف اصلی ما در مقاله کنونی بررسی برخی از عادت‏ های مفید برای ارزیابی و مشاهده هدفمند محتوای بازاریابی است. این امر به ما در زمینه خرید بهتر کمک خواهد کرد.

1. مراجعه به برندهای فاقد محصول موردنیاز ممنوع

مشاهده محتوای بازاریابی باید به ما در مسیر خرید بهترین محصول کمک کند. برخی از برندها به طور سنتی فعالیتی در زمینه موردنظر ما ندارند بنابراین مراجعه به آنها فقط اتلاف وقت خواهد بود. اگر شما به دنبال خرید یک کفش ورزشی خوب هستید، مراجعه به برندهای تولید کننده کفش ‎های مجلسی یا روزانه ایده مناسبی نخواهد بود. امروزه بسیاری از مردم به دلیل شهرت برخی از برندها در زمینه ‎های عمومی مانند تولید کفش یا خودرو برای نیازهای مشخص‎ شان نیز به سراغ آنها می ‎روند. این امر نتیجه‎ای جز سرخوردگی نسبت به محتوای موردنظر در پی ندارد.

اجازه دهید دوباره به مثال مشتری برند تارگت بازگردیم. اگر مشتریان به دنبال محصولاتی لوکس هستند، انتخاب تارگت یا شعبه ‎های IKEA ایده جذابی نخواهد بود. برندهای فوق در زمینه عرضه محصولاتی ارزان ‎قیمت شهرت دارند بنابراین مشاهده المان‎ های لوکس در میان محصولات آنها چندان محتمل نخواهد بود.

2. لغو دنبال کردن منابع مورد بی‎ توجهی

امروزه اغلب مردم ایمیل های بازاریابی متعددی از سوی برند دریافت می ‎کند. شاید شما برای ثبت نام در سایت رسمی یک برند به هر دلیل تیک دریافت ایمیل یا عضویت در خبرنامه را زده باشید. در این صورت ایمیل های بازاریابی از سوی برند موردنظر برای شما ارسال خواهد شد. اغلب کاربران پس از مدت زمانی اندک دیگر توجهی به محصولات یک برند خاص ندارند بنابراین تداوم مشاهده آن دلیل منطقی نخواهد داشت.

متاسفانه برخی از کاربران در زمینه لغو دنبال کردن خبرنامه برندها تنبلی می‎ کنند. این امر در مواقع موردنیاز موجب مشاهده طیف گسترده ‎ای از محتواها از سوی کاربران می‎ شود. توصیه اساسی در این میان تلاش برای تداوم عضویت در خبرنامه‎ های کاربردی و لغو عضویت در نمونه‎ های قدیمی یا کمتر مورد توجه است. خوشبختانه امروزه اغلب خبرنامه ‎ها به سادگی امکان لغو عضویت کاربران را فراهم می ‎کنند بنابراین نیازی برای تداوم دنبال کردن محتوای موردنظر از سوی کاربران وجود ندارد.

3. بی ‎توجهی به محتوای متفاوت با سلیقه شخصی

خرید محصولات مختلف پیوند نزدیکی با سلیقه مشتریان دارد. بدون تردید هر فرد دارای سلیقه منحصر به فردی در زمینه خرید است. این امر مشاهده محتوای بازاریابی را نیز ساماندهی می کند. هیچ فرد طرفدار خودروهای فوق سریع به سراغ ماشین‎ های برند بنتلی نمی ‎رود. در عوض محصولات برندهایی نظیر بوگاتی یا لامبورگینی برای وی جذابیت بیشتری دارد. البته توجه به محتوای بازاریابی به طور قطع به معنای خرید محصولات آنها نیست. نکته مهم در این میان دسته ‎بندی برندهای مناسب برای توجه به محتوای بازاریابی ‎شان است.

اگر شما محصولات برخی از برندها را نمی‎ پسندید، تلاش برای مشاهده محتوای بازاریابی آن برند ایده جذابی نخواهد بود. اغلب ما دارای برنامه روزانه فشرده ‎ای هستیم. این امر مشاهده محتوای بازاریابی مختلف را به شدت دشوار می ‎کند. بنابراین باید فقط به دنبال محتوای بازاریابی دقیق و هماهنگ با سلیقه‎ مان باشیم. در غیر این صورت فرآیند مشاهده محتوای بازاریابی تاثیر چندانی بر روی ارزیابی ما از محصولات مختلف نخواهد داشت.

4. کاهش عوامل پرت ‎کننده حواس

تمرکز بر روی آنچه می ‎خواهیم، همیشه امر دشواری است. بسیاری از مردم در طول زندگی ‎شان نسبت به زمینه کاری مورد علاقه ‎شان آگاهی دقیقی دارند، اما زمان لازم برای پرداختن به آن را ندارند. اگر ما قصد خرید یک محصول مشخص را داریم، باید برای مشاهده محتوای بازاریابی مرتبط با آن زمان مناسب را ایجاد کنیم. حذف فعالیت‎ های پرت ‎کننده حواس بهترین گزینه برای ایجاد زمان کافی است. برخی از کاربران در این میان مهارت بسیار زیادی در کاهش المان‎ های حواس ‎پرتی در محیط اطراف ‎شان دارند. اگر این مهارت را نزد خودمان تقویت کنیم، تا حد زیادی مسئله کمبود زمان را حل خواهیم کرد.

مطلب مرتبط: بحران تولید محتوا در بازاریابی

امروزه تصمیم‎ گیری برای مشاهده محتوای بازاریابی باید به طور هوشمندانه‎ ای صورت گیرد. افزایش تعداد محتوای در دسترس مخاطب هدف ضرورت تصمیم ‎گیری منطقی را افزایش داده است. اگر ما به دنبال مشاهده تمام محتوای بازاریابی مرتبط با حوزه مورد علاقه‎ مان باشیم، در عمل زمانی برای کارهای دیگر نخواهیم داشت بنابراین با برنامه‎ ریزی مناسب در زمینه مشاهده محتوای بازاریابی امکان خرید موفق افزایش خواهد یافت. این نکته دارای اهمیت بسیار زیادی برای کاربران است. اغلب اوقات در عرصه بازاریابی بر روی شیوه ‎های تولید محتوای جذاب از سوی برندها تمرکز می ‎شود. با این حال اکنون مسئله مهم نحوه مشاهده محتوا از سوی کاربران هم هست. رعایت نکات مورد بحث در این مقاله به کاربران برای مشاهده محتوای بازاریابی مناسب و سپس خرید منطقی کمک خواهد کرد.

منبع : copyblogger
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/IEVsNn6W
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
سفارش سئو سایتقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانلوازم یدکی تویوتاتولید کننده پالت پلاستیکیهارد باکستالار ختمبهترین آزمون ساز آنلایننرم افزار ارسال صورتحساب الکترونیکیقرص لاغری پلاتینirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگرامگیفت کارت استیم اوکراینمحصول ارگانیکبهترین وکیل شیرازخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلقیمت ملک در قبرس شمالیچوب پلاستضد یخ پارس سهندخرید آیفون 15 پرو مکسمشاور مالیاتیقیمت تترمشاوره منابع انسانیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختاکستریم VXدانلود آهنگ جدیدلمبهخرید جم فری فایرتخت خواب دو نفرهکابینت و کمد دیواری اقساطیکفپوش پی وی سیتماشای سریال زخم کاری 4تخت خوابخرید کتاب استخدامیقیمت کمد دیواریکاشت ابرو طبیعیپارتیشنتاسیس کلینیک زیباییریفرال مارکتینگ چیست؟ماشین ظرفشویی بوشکوچینگ چیستتور سنگاپور
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه