تعامل با مشتریان همیشه همراه با سوالات متنوعی است که هر کسی را به چالش می کشد. احتمالا شما هم گاهی اوقات سرتان از سوالات مختلف مشتریان درد گرفته است. به طوری که برای یک لحظه هم که شده قید دنیای کارآفرینی را زده و دنبال یک حوزه دیگر بگردید. البته عرصه کسب و کار آنقدر جذابیت دارد که کسی را کاملا ناامید نکند. با این حال لازم نیست همیشه خودتان را حسابی اذیت کنید؛ چراکه بعضی از سوالات مشتریان دائما تکرار می شود. مثلا برندی را در نظر بگیرید که در زمینه توسعه نرم افزار ویرایش عکس فعالیت دارد. بی شک این برند دائما درباره نحوه کار با محصولاتش از مشتریان سوالات گوناگونی دریافت خواهد کرد. حالا اگر قرار باشد کارشناس های این برند به تک تک سوالات جواب دهند، دیگر سنگ روی سنگ بند نمی شود.
طراحی بخش سوالات متداول یک استراتژی شناخته شده در بین کسب و کارهای مختلف است. این صفحه نه تنها در سایت بارگذاری می شود، بلکه گاهی اوقات در قالب کاتالوگ در اختیار مشتریان قرار می گیرد. شاید فکر کنید این ایده خیلی ابتدایی به نظر می رسد اما راستش را بخواهید، ماجرا کاملا متفاوت است. خب مگر مشتریان چه چیزی به غیر از یک توضیح دقیق درباره سوالات شان می خواهند؟
آیا تا حالا دقت کرده اید ارتباط با برندها چقدر سخت است؟ مشتریان معمولا دوست ندارند به طور مستقیم با یک برند تعامل داشته باشند. به همین خاطر تکنیک هایی مثل استفاده از ربات چت حسابی برای مشتریان جذاب است. کاربرد بخش سوالات متداول نیز دقیقا به همین خاطر جذاب است. بنابراین اگر نسبت به کاربرد بخش موردنظر شک و تردید دارید، باید خیلی زود آن را کنار بگذارید؛ چراکه شما را به جایی نخواهد رساند.
مطلب مرتبط: پاسخگو بودن به جای استفاده از ویژگی پاسخ به سوالات متداول
اگر شما هم در کسب و کارتان با سوالات تکراری زیادی رو به رو هستید، طراحی یک بخش مشخص برای پاسخگویی به این سوالات تکه گمشده پازل کسب و کارتان خواهد بود. پس بهتر است تا انتها با ما همراه باشید و صفر تا صد طراحی این بخش را یاد بگیرید. شما در این مقاله ابتدا با یک تعریف دقیق از بخش سوالات متداول آشنا می شوید. سپس سراغ مزایای طراحی این بخش می رویم و در نهایت کارمان را با آموزش طراحی این صفحه مرور خواهیم کرد.
بخش سوالات متداول چیست؟
معلمی را در نظر بگیرید که همیشه اول سال با سوالات مشابهی درباره شیوه تدریس، ساعت شروع کلاس و نحوه برگزاری امتحانات رو به رو می شود. بی شک توضیح این نکات برای تمام دانش آموزان کاری نیست که مورد علاقه همه باشد. یک ایده هوشمندانه در این میان استفاده از کاتالوگی ساده برای توضیح این نکات است. اینطوری دیگر خبری از سوالات تکراری دانش آموزان و اولیا آنها نخواهد بود. ماجرا جالب شد، نه؟
کاتالوگی که در بخش بالا درباره اش حرف زدیم، چه ویژگی هایی باشد داشته باشد؟ درست حدس زدید: پاسخ به سوالاتی که دائما از سوی دانش آموزان تکرار می شود.
نسخه ای که در بالا برای معلم قصه مان پیچیدیم، در تمام کسب و کارها کاربرد دارد. اصلا بخش سوالات پرتکرار یعنی مجموعه ای از سوالاتی که مشتریان دائما مطرح می کنند، همراه با جواب های دقیق؛ به همین سادگی!
احتمالا با خودتان فکر می کنید بخش سوالات متداول خیلی راحت تر از آن چیزی است که فکرش را می کردید. خب در این صورت باید غافلگیرتان کنیم؛ چراکه اغلب کارآفرینان در طراحی این بخش خیلی زود به جاده خاکی می زنند. به طوری که نه خبری از سوالات واقعی مشتریان در بخش موردنظر است، نه حتی جواب های حرفه ای به چشم می خورد.
بخش سوالات متداول: مروری بر مزایا
چرا باید دست به طراحی بخش سوالات متداول بزنیم؟ این سوالی است که قبل از هر اقدامی در زمینه سوالات متداول باید زیر ذره بین برد. خب اگر این بخش واقعا تاثیرگذاری خاص خودش را نداشته باشد، اصلا چرا باید دنبال یادگیری اش رفت؟ ما در ادامه با بررسی برخی از مزایای بخش سوالات متداول سعی در پاسخگویی به ابهامات فوق داریم.
ایجاد تجربه مثبت در میان مشتریان
هیچ کس دوست ندارد کلی از وقتش را پای تعامل با برندها تلف کند. به ویژه اگر پای سوالات ساده وسط باشد، آن وقت ماجرا حسابی حرص آدم را درمی آورد. وقتی یک برند از قبل فکر همه جا را کرده و بخشی ویژه برای پاسخگویی به سوالات مشتریان اختصاص داده، خیال آدم راحت می شود. شما را نمی دانم، ولی من که دوست دارم ارتباطی سریع و بی دردسر با برندهای مورد علاقه ام داشته باشم. از آنجایی که کسب و کارهای بزرگ عملکردی عالی در این زمینه دارند، به قول گفتنی مشتریان را بد عادت کرده اند. پس شما هم نباید از قافله عقب بمانید!
ایجاد تجربه ای مثبت در میان مشتریان دستاوردی نیست که به همین سادگی ها محقق شود. خیلی وقت ها کارآفرینان برای موفقیت در بازار باید سال ها صبر کنند. اگر شما به اندازه کافی خوش شانس هستید که تعدادی مشتری ثابت برای برندتان داشته باشید، اصلا نباید روی آنها ریسک کنید. در عوض باید طراحی بخش سوالات متداول را به عنوان یک راهبرد حرفه ای در کانون توجه قرار دهید تا سطح رضایت مشتریان تان حتی بیشتر هم بشود.
صرفه جویی در وقت تیم فروش
فروشنده های حرفه ای وقت شان را صرف کار بر روی قراردادهای بزرگ می کنند. حالا اگر این وسط لازم باشد تک تک فروشنده ها هر روز با انبوهی از سوالات مشتریان دست و پنجه نرم کنند، چه اتفاقی خواهد افتاد؟ اجازه دهید کمی کمک تان کنیم. در صورت تداوم سناریوی بالا کم کم کیفیت کاری تمام اعضای تیم با سر سقوط خواهد کرد.
مطلب مرتبط: صفحه فرود (Landing Page) چیست؟ همراه با راهنمای طراحی آن
یادتان باشد، کار بر روی پروژه های مهم در دنیای کسب و کار همینطور بدون برنامه امکان پذیر نیست. این شاید یکی از اولین درس هایی باشد که در هر دوره کارآفرینی آموزش داده می شود. البته یک نکته دیگر در این میان از قلم می افتد و آن اهمیت داشتن وقت کافی است. خب فروشنده ای که هر روز چند ساعت از زمان باارزشش صرف سوال و جواب های تکراری شود، دیگر فرصتی برای کار بر روی مسئولیت های مهمتر نخواهد داشت.
ماجرای بالا شبیه تجربه نویسنده ای است که برای گذران زندگی باید در یک رستوران نیز کار کند. کافی است یک لحظه هم که شده خودتان را جای چنین نویسنده ای قرار دهید تا متوجه اوضاع شوید. چنین نویسنده ای خیلی هنر کند چند برگی را همینطور بی هدف سیاه خواهد کرد و احتمالا خبری از موفقیت های بزرگ نخواهد بود!
تقویت سئو سایت
گوگل گاهی اوقات مثل معلم های سختگیر روی نکاتی خاص تاکید دارد. به طوری که اگر آنها را رعایت نکنید، خبری از سئو موفقیت آمیز نخواهد بود. یکی از این نکات که گوگل هیچ جوره از آن عقب نشینی نمی کند، بخش سوالات متداول است.
ما در روزنامه فرصت امروز همیشه گفته ایم گوگل برای وقت و رضایت کاربران اهمیت فوق العاده زیادی قائل است. به همین خاطر اصلا دوست ندارد کاربران ساعت ها معطل برند مورد علاقه شان شوند؛ آن هم برای یک جواب ساده!
اگر دوست دارید سایت تان خیلی زود در زمینه سئو پیشرفت کند، طراحی یک صفحه ویژه درخصوص سوالات پرتکرار ایده خوبی خواهد بود. یک میانبر حرفه ای دیگر در این میان استفاده از ربات های چت است. این ربات ها به خاطر هوش مصنوعی توانایی پاسخگویی سریع به سوالات کاربران را دارند. بنابراین حتی اگر سوالی برای مشتریان پیش بیاید که جوابش در صفحه اختصاصی تان نباشد، ربات چت اوضاع را مدیریت خواهد کرد. ماجرا جالب شد، نه؟
سئو محتوا یا سایت امری نیست که شوخی بردار باشد. گاهی اوقات برندهای بزرگ هم به خاطر اشتباهات کودکانه در این زمینه به سختی مجازات می شوند. بنابراین شما دیگر باید حساب کار دست تان بیاید.
فروش بیشتر
اولین مزیتی که برای صفحه سوالات متداول بدان اشاره کردیم، یک نتیجه منطقی دارد: افزایش فروش.
وقتی مشتریان از یک برند راضی باشند، دلیلی برای مقاومت در برابر خرید نخواهند داشت. این مشکلی است که خیلی از برندها دائما با آن دست و پنجه نرم می کنند. شاید شما هم گاهی اوقات با انصراف دقیقه 90 مشتریان از خرید ناامید شده باشید. در این صورت صفحه سوالات متداوم جان تان را نجات خواهد داد.
دنیای کسب و کار با کسی شوخی ندارد. با این حال اگر قوانین آن را رعایت کنید، جایزه های خوبی نصیب تان خواهد شد. یکی از قوانین مهم در این میان افزایش فروش برندها به موازات افزایش رضایت مشتریان است. پس اگر فکر کرده اید همینطور الکی و بدون زحمت در بازار به سودهای کلان می رسید، سخت دراشتباهید.
طراحی بخش سوالات متداول: چطور و چگونه
حالا که خیال تان بابت تاثیر توجه به سوالات متداول راحت شد، باید نیم نگاهی به اصل ماجرا داشته باشیم. اصلا بر فرض که این استراتژی بهترین یار و دوست کسب و کارها باشد، اصلا چطور باید آن را طراحی کرد؟ اگر یادتان باشد، در مقدمه مقاله گفتیم خیلی از کارآفرینان موقع طراحی این بخش به جاده خاکی می زنند. اگر قرار باشد شما هم چنین تجربه ای را از سر بگذرانید، پس چه نیازی به این مقاله خواهد بود؟
مطلب مرتبط: طراحی صفحه تشکر از مشتریان با ایده های طلایی
امیدوارم توضیحات ما درباره بخش سوالات پرتکرار و مرور مزایای آن خیلی خسته تان نکرده باشد؛ چراکه هنوز اصل کار باقی مانده است. در ادامه با ما همراه باشید تا شیوه طراحی صفحه سوالات متداول را نیز با هم بررسی کنیم.
توفان ذهنی: شروعی ایده آل
اولین قدمی که باید بردارید، یافتن سوالاتی است که در سر مشتریان جریان دارد. نکته جالب اینکه اغلب اوقات کارآفرینان از همین اول کار مسیر را اشتباه می روند. به طوری که سوالات ذهنی خودشان را به جای سوالات مشتریان جا زده و اتفاقا از این کار راضی هم هستند!
ما در روزنامه فرصت امروز یک فرمول چند مرحله ای برای یافتن سوالات مشتریان داریم. اول از همه شما باید بر روی ارتباط تان با مشتریان حساب باز کنید. اگر یادتان باشد، ما بارها و بارها بر روی اهمیت مهارت های ارتباطی برای کارآفرینان تاکید کرده ایم. این تاکیدها یک چنین جاهایی به دردتان می خورد. کارآفرینانی که میانه خوبی با مشتریان دارند، خیلی راحت متوجه دغدغه های آنها خواهند شد. تنها کاری که از این مرحله به بعد باید انجام دهید، تبدیل دغدغه های مشتریان به سوال است. خب فکر کرده اید مشتریان سوالات شان را از کجا گیر می آورند؟
مرحله بعدی فرمول ما کمی سخت تر است. در این بخش شما باید خودتان را برای چند دقیقه هم که شده جای مشتریان قرار دهید. این کار به شما کمک می کند تا سوالات آنها را در ذهن مرور کرده و تجربه ای نصفه و نیمه از تعامل آنها با برندتان داشته باشید. فکر می کنم شما هم قبول دارید نگاه از بیرون به اوضاع شرکت همیشه نکات تازه ای به همراه دارد، مگر نه؟
توفان ذهنی معمولا روند یکسانی دارد. شما کافی است ذهن تان را بر روی یک مسئله (در اینجا سوالات پرتکرار مشتریان) متمرکز کنید و بعد هم بدون حتی یک ثانیه فکر کردن همه ایده های تان را روی کاغذ بیاورید. قبول دارم این کار شبیه دیوانگی به نظر می رسد اما واقعا جواب می دهد.
یادتان باشد، همه سوالاتی که به روش توفان ذهنی نوشته اید، الزاما کاربردی نیستند. پس بعد از آن باید کمی از وقت تان را برای انتخاب بهترین سوال اختصاص دهید. اینطوری کارتان خیلی راحت تر جلو رفته و دیگر لازم نیست نگران کیفیت سوالات باشید. به علاوه، فهرست سوالات متداول تان هم چندان طولانی نخواهد شد.
ویرایش سوالات: به وقت سختگیری
معمولا بعد از اینکه توفان ذهنی به پایان رسید، کلی سوال جلوی آدم خواهد بود. به طوری که گاهی اوقات حجم بالای سوالات آدم را وحشت زده می کند. آیا واقعا مشتریان این همه سوال از برندها دارند؟ جواب چنین سوالی کاملا مثبت است اما قرار نیست همه این سوالات پرتکرار باشند!
ما در این مقاله دنبال سوالات پرتکرار مشتریان هستیم. پس لازم نیست سراغ سوالات بی نهایت تخصصی برویم که فقط کارآفرینان به ذهن شان می رسد. چنین سوالاتی نه تنها به ذهن مشتریان نمی رسد، بلکه مشاهده شان برای خریداران آزاردهنده هم خواهد بود.
وقتی نوبت به ویرایش سوالات می رسد، هیچ کس به اندازه مشتریان توانایی کمک به یک برند را ندارد. خب آنها خودشان بهترین داور درباره سوالاتی هستند که دائما در سرشان چرخ می زند. به علاوه، شما با همین تکنیک توانایی بهبود ارتباط تان با مشتریان را هم خواهید داشت.
اجازه دهید با هم روراست باشیم، مشتریان عاشق برندهایی هستند که دائما به فکر مخاطب خود هستند. شما با چنین کاری با یک تیر دو نشان می زنید؛ هم فهرست بلند بالای سوالات تان را ویرایش می کنید، هم اینکه ارتباط بهتری با مشتریان برقرار خواهید کرد.
بعد از اینکه کارتان با مشتریان تمام شد، احتمالا فهرست نهایی سوالات تان را خواهید داشت. با این حال هیچ وقت کار از محکم کاری عیب نمی کند. به همین خاطر ما در روزنامه فرصت امروز یک روش دیگر هم برای ویرایش سوالات آماده کرده ایم. این روش نوعی کپی برداری از روی دست برندهای بزرگ است. بدین صورت که شما باید سری به سایت برندهای بزرگ در حوزه کارتان بزنید و سوالات پرتکرار آنها را آنالیز کنید. قبول دارم این کار برای کارآفرینان مغرور کاملا سخت است اما برای توسعه کسب و کار باید چنین کارهای سختی را به جان بخرید.
یادتان باشد، سوالات پرتکرار مشتریان در یک حوزه همیشه شبیه به هم است. امکان ندارد مشتریان از یک برند مشهور سوالی پرتکرار داشته باشند ولی آن را نسبت به شما فاکتور بگیرند. پس الگی خودتان را با این فکر و خیال ها که کیفیت کارتان بی نهایت بالاست، گول نزنید.
توصیه نهایی ما در این بخش استفاده از یک فهرست کاربردی برای دسته بندی سوالات براساس میزان محبوبیت شان است. اینطوری شما یک نظم نسبی برای چینش سوالات خواهید داشت. البته کار هنوز کاملا تمام نشده و شما باید هفته به هفته سوالات تان را آپدیت کنید. هرچه باشد مشتریان در طول زمان سوالات تازه ای به ذهن شان می رسد. حالا اگر فهرست شما جوابی برای آن سوال دسته جمعی نداشته باشد، حسابی سنگ روی یخ خواهید شد.
برخی از کارها به مرور زمان برای آدم تبدیل به عادت می شود. به طوری که ترک آن عادت دیگر به این راحتی ها امکان پذیر نیست. توصیه ما درباره آپدیت مداوم سوالات پرتکرار در همین دسته قرار می گیرد. شاید اوایل خیلی احساس بدی درباره این کار داشته باشید اما خیلی زود آن را جزوی از روتین روزانه تان خواهید دید؛ به همین راحتی.
مطلب مرتبط: بایدها و نبایدهای طراحی صفحه «درباره ما» در سایت برند
ساختاربندی سوالات: جایی که همه مشکل دارند!
چطوری باید سوالات پرتکرار را جلوی روی مخاطب قرار داد؟ این سوالی است که خیلی از کارآفرینان حتی بدان فکر هم نمی کنند. چه برسد به اینکه جوابی درست و حسابی برای آن داشته باشند. البته اینجا از این خبرها نیست؛ چراکه ما اصلا دوست نداریم کار شما حتی یک ایراد جزئی هم داشته باشد.
اولین نکته ای که شما باید مدنظر داشته باشید، نحوه چینش سوالات است. به زبان خودمانی، شما چطور سوالات تان را برای مخاطب منظم خواهید کرد؟ بدترین شیوه برای چنین کاری استفاده از ترتیب الفبایی است. اینطوری شما نهایت بی توجهی تان به دغدغه های مشتریان را نشان می دهید. خب هرچه باشد مشتریان اولویت های مهمی برای خودشان دارند که اتفاقا اهمیت هر کدام برای شان متفاوت است!
شما در این بخش باید به نوعی نظم حاکم بر سوالات مشتریان را پیدا کنید. اینکه کدام سوال برای مشتریان مهمتر است، فقط از تجربه کارآفرینان به دست نمی آید. در عوض شما باید همیشه روی نظرسنجی های آنلاین هم حساب باز کنید. اگر کارآفرین باسابقه ای در بازار باشید، خیلی خوب عصر نظرسنجی های تلفنی را به یاد دارید. از آنجایی که این روزها مردم حوصله چنین روش هایی را ندارند، توصیه ما استفاده از نظرسنجی های آنلاین است. مثلا ابزار سروی مانکی (Survey Monkey) را در نظر بگیرید؛ این ابزار امکان طراحی نظرسنجیهای آنلاین را به شما می دهد. بنابراین مشکلی از بابت طراحی نظرسنجی نخواهید داشت.
گاهی اوقات سوال بیش از اندازه مشتریان را حسابی ناراحت می کند. یکی از انتظارات مشتریان در دنیای دیجیتال پیش بینی درست برندها از نیازهای شان است. حالا اگر یک برند حتی توانایی پیش بینی سوالات رایج مشتریان را هم نداشته باشد، احتمالا خیلی زود تک تک مشتریان قید آن را می زنند. بنابراین باید یک روش مطمئن برای جلوگیری از این اتفاق شوم داشته باشیم.
این روزها ابزارهای زیادی برای جست وجوی کلیدواژه ها در اختیار کارآفرینان قرار دارد. چنین ابزارهایی به شما فرصتی عالی برای یافتن سوالات مهم مشتریان می دهد. اینطوری ساختاربندی سوالات براساس اهمیت شان برای مشتریان ساده خواهد شد. یکی از بهترین ابزارها در این رابطه گوگل کی وردز (Google Keywords) است. این ابزار اطلاعاتی جامع درباره کلیدواژه های پرکاربرد در بین کاربران به شما می دهد. نکته جالب اینکه شما امکان انتخاب فیلترهایی مرتبط با کسب و کارتان را هم دارید. نتیجه کار هم دسترسی به کلیدواژه هایی کاملا تخصصی در حوزه کاری تان خواهد بود. به طوری که دیگر لازم نیست نگران نظم سوالات مشتریان باشید.
یکی از ایده های مناسب دیگر برای نظم دهی به بخش سوالات متداول استفاده از بخش بندی موضوعی است. مثلا اگر شما در زمینه کار با محصولات، شیوه پرداخت هزینه سفارش و نحوه مرجوعی سوالات پرتکرار را پیدا کرده اید، استفاده از یک دسته بندی سه بخشی براساس موضوعات بالا کارتان را حسابی راحت خواهد کرد. اینطوری دیگر لازم نیست مشتریان را با سوالاتی درهم و برهم شوکه کنید. به علاوه، دسته بندی سوالات به شما کمک می کند حجم بسیار کمتری را جلوی روی مشتریان قرار دهید. شما را نمی دانم، ولی من که از رویارویی با چند صفحه سوال حسابی شوکه می شوم. پس چه بهتر که با بخش بندی موضوعی سوالات این بار سنگین را از روی دوش مشتریان تان بردارید.
طراحی قالب: جایی که باید سئو را به خاطر داشت
معمولا صفحات مربوط به سوالات متداول در سایت برندها بارگذاری می شود. به طوری که مشتریان برای دسترسی به این سوالات باید حتما وارد سایت برند شوند. این نکته از نظر سئو خبر بی نهایت خوشی است؛ چراکه ترافیک سایت را بی نهایت افزایش می دهد. البته فقط به این شرط که عملکرد خوبی در زمینه طراحی قالب این بخش هم داشته باشید.
خیلی وقت ها برندها سوالات دقیقی را جواب می دهند، اما به خاطر ساختار افتضاح سایت و به ویژه قالبش دل هیچ کدام از مشتریان را به دست نمی آورند. چنین تجربیاتی نه تنها اوضاع یک برند را حسابی به هم می ریزد، بلکه دیگر انگیزه ای در آدم برای ادامه کار باقی نخواهد گذاشت. درست به همین خاطر ما در زمینه طراحی قالب سایت همیشه بر روی استفاده از طرح های مینیمال تاکید داریم. شاید برای تان جالب باشد چرا در دنیایی که گرافیست ها کلی طرح شلوغ برای قالب سایت دارند، باید سراغ الگوی مینیمال رفت. جواب این سوال ساده است:
طرح های مینیمال هیچ وقت از مُد نمی افتند!
یادتان باشد، قالب های شلوغ همیشه موجب سردرگمی کاربران می شود. بنابراین هیچ بعید نیست کاربران کلا سوال شان را هم یادشان برود. پس یک لطفی به خود و مشتریان تان کرده و دور قالب های شلوغ را خط بکشید. اینطوری اوضاع تان خیلی بهتر خواهد بود.
نکته دیگری که درباره قالب سایت باید مدنظر داشته باشید، اهمیت سرعت بارگذاری سایت است. معمولا قالب های بی نهایت سنگین سرعت سایت را کاملا می گیرند. در این شرایط شما هیچ کنترلی بر روی تجربه کاربران از سایت تان نخواهید داشت. نکته جالب ماجرا وقتی شروع می شود که کمی درباره تاثیر قالب های سنگین بر روی سرعت بارگذاری سایت بدانید. این نکته از نقطه نظر سئو هم فاجعه ای تمام عیار برای سایت تان خواهد بود. پس چه بهتر که از همان اول کار یک قالب درست و حسابی برای سایت تان انتخاب کنید. اینطوری دیگر نگرانی بابت سرعت بارگذاری یا هر مشکل دیگری نخواهید داشت.
مطلب مرتبط: آیا کسب و کار شما به سایت رسمی نیاز دارد؟
توصیه نهایی ما در این بخش توجه به بازخوردهای دریافتی از کاربران برای آپدیت قالب سایت یا سایر جزییات مربوط به سایت است. این امر به شما ایده های تازه و دست اولی درباره سایت تان می دهد. به طوری که با شنیدن برخی از بازخوردها کاملا شوکه خواهید شد.
سخن پایانی
طراحی بخش سوالات متداول یکی از نیازهای اساسی برای هر کسب و کاری محسوب می شود. شما الان پیش نیازهای لازم برای طراحی این بخش را کاملا در اختیار دارید. پس همین امروز دست به کار شده و طراحی این بخش کلیدی را شروع کنید. هرجا هم سوالی داشتید، ما در روزنامه فرصت امروز همیشه آماده کمک به برندتان هستیم.
منابع: