مديرعامل سايپايدك تاكيد كرد: با بررسي مجدد ظرفيت ها و مزيت هاي نسبي در شبكه نمايندگي ها و نيز توجه به اهداف و فرصت هاي قابل دسترس گروه خودروسازي سايپا، مي بايست استراتژي مشاركتي قوي تر از گذشته جهت بهبود فضاي كسب و كار از طريق ارتقاء خدمات پس از فروش تهيه و تدوين كرد.
به گزارش سايپانيوز، اردشير اميني در ديدار با رؤساي انجمن هاي صنفي نمايندگي هاي سايپا، با تاكيد بر ضرورت تغيير نگرش نسبت به واحد امور مشتريان در سازمان و شبكه نمايندگي ها، گفت: در حوزه امور مشتريان، مديران بايد از پاسخگويي و اثربخشي اين واحد اطمينان داشته باشند تا اين واحد به سپري محافظ در برابر مشتريان ناراضي محسوب نشود.
قائم مقام مديرعامل گروه سايپا ادامه داد: يكي از برنامه هاي ما در حوزه خدمات اين است كه پيش از بروز و گسترش مشكل، آن را ريشه يابي و رفع كنيم و پيش از آنكه مشتري براي رفع مشكلاتش به ما مراجعه كند، ما از نظرات و مشكلات مشتريان مطلع شويم و در جهت رفع آن گام برداريم.
مديرعامل سايپايدك تصريح كرد: درك خواسته هاي مشتري، امروزه يكي از عوامل قدرت بخشيدن به سازمان ها است و سازمانهايي كه نتوانند به اين مرتبه از رفتار با مشتري دست يابند، خود به خود از چرخه رقابت حذف خواهند شد.