سامسونگ به تازگی برای عرضه گوشی های هوشمند پرچمدار جدیدش در بازار چین، موفق به اخذ تاییدیه C۳ چین شده است.
به گزارش ایسنا، به نقل از وب سایت اندروید هدلاین، از آنجا که اخذ گواهی نامه و تاییدیه C۳ برای عرضه گوشی در بازار چین ضروری و الزامی است، گزارش شده است که شرکت کره ای سامسونگ به تازگی برای گوشی های هوشمند پرچمدار جدید خود، در رگولاتوریC۳ چین این تاییدیه را دریافت و کسب کرده است.
این گوشی های جدید با شماره مدل های SM-G۹۶۵۰، ۹۶۰۰ G SM- و SM-G۹۶۰۸ در رگولاتوری مربوطه در چین شناخته و رویت شده اند. یکی از شماره سریال های مذکور، مربوط به پرچمدار ۵.۸ اینچی سامسونگ یعنی گلکسی اس ۹ است.
با توجه به آنکه معمولا اخذ تاییدیه برای عرضه در بازارهای مختلف همواره اندکی قبل از آغاز عرضه واقعی محصولات الکترونیکی از جمله گوشی های هوشمند اتفاق می افتد، می توان انتظار داشت که عرضه گلکسی اس ۹ سامسونگ به زودی انجام خواهد شد.
همانطور که دی جی کوه - رئیس بخش موبایل سامسونگ - نیز پیشتر و به طور رسمی اعلام کرده بود که این شرکت در فوریه سال جاری میلادی در نمایشگاه کنگره جهانی موبایل (۲۰۱۸MWC ( از پرچمداران خود رونمایی خواهد کرد. پس از معرفی رسمی این محصولات پرچمدار در تاریخ ۲۵ یا ۲۶ فوریه، انتظار می رود که در ۱۶ مارس یعنی ۲۵ اسفندماه وارد بازار شود.
گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس با پردازنده اسنپ دراگون ۸۴۵ کوالکام در بازار ایالات متحده و چین عرضه خواهد شد؛ این تراشه به صورت رسمی در ماه دسامبر توسط کوالکام معرفی شد. در مدل هایی که در خارج از ایالات متحده و چین عرضه خواهند شد، از تراشه اکسینوس ۹۸۱۰ استفاده می شود که هشت هسته پردازشی دارد و از فرآیند پردازش ۱۰ نانومتری در توسعه آن استفاده شده است.
از لحاظ طراحی نیز، تغییر چشمگیری در پرچم داران سال ۲۰۱۸ سامسونگ ایجاد نشده است چراکه بسیاری از حدس و گمان هایی که مبنی بر حذف حاشیه پایین صفحه نمایش بود، تکذیب شد و تنها انتظار می رود که ضخامت حاشیه نمایشگر این گوشی اندکی نسبت به پرچمدار قبلی خود نازک تر شده باشد. هر دو مدل گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس صفحه نمایش ۵.۸ اینچی و ۶.۲ اینچی از نوع سوپر آمولد با نسبت ابعاد ۱۸.۵ به ۹ و رزولوشن+Quad HD+ خواهند داشت.
علی رغم اینکه چین برای بسیاری از غول های تکنولوژی همچون اپل، یکی از بزرگ ترین بازارهای جهان را داراست، سامسونگ سهم چندانی در بازار این کشور ندارد چراکه کاربران چینی بیشتر طرفدار و خریدار برندهای محلی و چینی همچون هوآوی، اوپو، ویوو، وان پلاس و شیائومی هستند و مجال جندانی به رقیب کره ای خود نمی دهند.