جمعه, ۲۹ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Fri, 19 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

رییس جامعه مدیران و متخصصان صنعت کفش ایران گفت: عرضه نامناسب محصول، بازاریابی و تبلیغات ضعیف از مهم‌ترین موانع در رونق تولیدات داخلی است. علی لشگری در گفت‌و‌گو با ایرنا افزود: اکنون برخی کالاهای ساخت داخل توانایی برابری و رقابت با انواع خارجی را دارند اما آن چیزی که تولیدات ایرانی را با نوع خارجی متفاوت کرده نحوه عرضه این تولیدات است. وی گفت: تولیدکنندگان خارجی با تبلیغات فراوان موفق به برندسازی‌های بسیار خوبی شده‌اند، به‌گونه‌ای که حتی سهمی از بازار ایران را از آن خود کرده‌اند، درحالی‌که تولیدکنندگان داخلی این برندسازی را انجام نداده‌اند.

لشگری با تاکید بر اینکه تولیدکننده ایرانی باید به تبلیغ محصول بهای بیشتری بدهد، افزود: اکنون در جنوب غربی تهران تولیدکنندگان کفشی فعالیت می‌کنند که تولیدات آنها از نظر تولید و مدل کمتر از انواع خارجی نیست یا در هیدج زنجان زیره کفشی تولید می‌شود که با بهترین انواع خارجی برابری می‌کند و این نشان‌دهنده آن است که میل به پیشرفت در تولیدات داخلی جدی است. رییس جامعه مدیران و متخصصان صنعت کفش ایران با بیان اینکه تولیدکنندگان ایرانی در نحوه ارائه محصول و تبلیغات نقص دارند، تصریح کرد: این نواقص باعث شده نتوانند سهم عمده‌ای از بازار را داشته باشند.

وی خوب عمل‌کردن تولیدکننده داخلی را در زمینه برندسازی، تبلیغات و نحوه عرضه در فروشگاه‌ها مورد تاکید قرارداد و گفت: تولید‌کننده ایرانی با انجام هزینه‌های بالا در این زمینه‌ها خواهد توانست سهم بیشتری از بازار را کسب کرده و در کار خود رونق ایجاد کند. مدیر مسئول نشریه صنعت کفش ایران نحوه عرضه تولیدات داخلی را به بازار مصرف مهم‌ترین عامل در موفقیت این تولیدات دانست و افزود: ناآگاهی مردم از تولیدات خوب داخلی یکی از مهم‌ترین عواملی است که موجب شده تولیدات خوب با رونق مواجه نباشند.

تشویق مردم به خرید کالای داخلی

لشگری با بیان آنکه مردم باید به خرید کالای داخلی تشویق شده و آن را ترجیح دهند، تصریح کرد: این موضوع باعث ایجاد رونق در تولید داخلی و جلوگیری از توقف تولید خواهد بود. وی تاکید کرد: مصرف کالاهای تولید داخل هم به اشتغال جوانان کشور کمک خواهد کرد و هم در کسب‌و‌کار رونق به‌وجودخواهد آورد. رییس جامعه مدیران و متخصصان صنعت کفش ایران ایجاد فضای رقابتی در بین تولیدکنندگان را عاملی در جهت رشد تولیدات داخلی دانست و گفت: ورود تولیدکنندگان خارجی به کشور باعث ایجاد یک فضای رقابتی خواهد شد که تولیدات داخلی را به سمت افزایش کیفیت در تولیدات هدایت خواهد کرد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/XTA4smUK
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه