شنبه, ۳۰ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sat, 20 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز
کیوسک

کوله‌پشتی واقعیت مجازی HP

8 سال پیش ( 1395/3/12 )
 

شرکت HP به‌دنبال ساخت دستگاهی است که بتواند تجربه هیجان‌انگیزتری از واقعیت مجازی را به مشتریان خود هدیه کند. این شرکت قرار است رایانه شخصی افراد را به کوله‌پشتی تبدیل کند تا آنها بتوانند آن را با خود هرجا که خواستند، ببرند.

این کوله‌پشتی را تیم نوآوری Omen که تمرکز کارشان بر بازی‌ها است می‌سازند. کیت توسعه سخت‌افزاری HP VR PC Pack یک پلتفرم آزمایشی با هدف بردن کاربر به فضای واقعیت مجازی با حذف هر نوع سیم و کابل است.

این غیرممکن است که کاربر بتواند به‌سادگی یک سازوکار کامل بی‌سیم برای ورود به دنیای واقعیت مجازی داشته باشد. اما این نوآوری به کاربر امکان می‌دهد که حجم بسیار بالایی از اطلاعات رایانه شخصی را به هدست کاربر بفرستد. نکته اینجاست که فرستادن این حجم عظیم از اطلاعات بدون هیچ‌گونه تاخیری صورت خواهد گرفت. 

این کوله‌پشتی یک رایانه شخصی کاملا کاربردی و سبک است که کاربر می‌تواند مثل کوله‌پشتی‌های عادی روی دوش خود بگذارد. بعد هدست واقعیت مجازی به کوله‌پشتی وصل می‌شود و این یعنی نیازی به هیچ سیمی برای ورود به دنیای مجازی نیست.

به‌گفته مقامات HP، این کوله‌پشتی با دو نوع باتری خروجی بسیار قدرتمند عرضه خواهد شد که دست‌کم یک‌ساعت دوام می‌آورند. این باتری‌ها همچنین قابل جابه‌جایی خواهند بود. اگر کاربر در میانه یک بازی باشد و هشدار تمام شدن باتری را دریافت کند، می‌تواند باتری را درآورده و باتری تازه را جایگزین آن کند. یک باتری نیز داخل دستگاه کار گذاشته شده که هنگام تعویض باتری بیرونی بازی را نگه داشته و باعث می‌شود دستگاه حین عوض شدن باتری از کار نیفتد.

برچسب ها : فرصت آزاد کیوسک
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/V1YzNXJH
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه