جمعه, ۲۹ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Fri, 19 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

کاهش قیمت خودرو در بازار از نیمه تیرماه امسال به شکل قطره چکانی کلید خورده است. در این مدت که با تیتر ها و عبارت های اغراق آمیزی شبیه ریزش قیمت خودرو در بازار یا کاهش چشمگیر قیمت محصولات داخلی روبرو بودیم، اغلب محصولات ایران خودرو و سایپا کمتر از پنج درصد ارزان شدند و فروشنده های مدل هایی مثل کوییک دنده ای از موضعشان کوتاه نیامدند.

به گزارش فرصت امروز به نقل از فرارو؛ تارا اتوماتیک تیپ V۴ با این حال بیشتر از هر مدل داخلی دیگری در این مدت ارزان شده و عنوان گرانقیمت ترین خودرو داخلی را به دنا پلاس اتوماتیک آپشنال واگذار کرده است.

قیمت تارا اتوماتیک تیپ V۴ نیمه تیرماه امسال از سوی فروشنده ها به طور متوسط یک میلیارد و ۸۰ میلیون اعلام می شد. تارا اتوماتیک V۴ فعلا از جمع مدل های میلیاردی خارج شده و ۹۹۰ میلیون قیمت دارد؛ یعنی افت ۹۰ میلیونی یا به عبارتی تقریبا هشت درصدی.

کاهش قیمت خودرو زیره سایه آزاد شدن واردات

دنا پلاس اتوماتیک آپشنال از این حیث در رتبه بعدی قرار می گیرد. قیمت دنا پلاس اتوماتیک آپشنال در بازار آزاد طی دو دو هفته اخیر ۵۰ میلیون تومان کم شده و به دقیقا به یک میلیارد رسیده است.

۲۰۷ اتوماتیک سقف شیشه ای نیز که تا دو هفته قبل در جمع مدل های بالای یک میلیارد قرار داشت، ۳۵ میلیون تومان از قیمتش را از دست داده و فعلا به طور میانگین ۹۹۵ میلیون به خریداران پیشنهاد می شود.

قیمت کوییک GX در طرف مقابل اصلا تکان نخورده است. طوریکه فروشنده های کوییک GX همچنان روی رقمی نزدیک ۴۲۵ میلیون اتفاق نظر دارند. ساینا S دنده ای را ارزان ترین سواری تولیدی فعلی می دانیم. مدلی که در این مدت به اندازه پنج میلیون ارزان شده و بررسی ها نشان می دهد به طور میانگین با قیمت ۴۲۰ میلیون برای فروش گذاشته می شود.

قیمت شاهین دنده ای و شاهین اتوماتیک به ترتیب ۱۰ و ۱۵ میلیون کم شده است. شاهین دنده ای به جای ۷۴۰ میلیون، ۷۳۰ میلیون فروخته می شود و قیمت شاهین اتوماتیک از ۸۳۵ میلیون به ۸۲۰ میلیون تبدیل شده است.

پژو پارس XU۷P که آخرین نسل از این خانواده روی خط تولید محسوب می شود، از نیمه تیرماه امسال افت قیمت ۱۵ میلیونی را به چشم دیده و حالا ۶۷۵ میلیون به فروش می رسد. سورن پلاس دوگانه سوز را جایگزینی برای پژو پارس معرفی می کنند و این یکی افت قیمت ۲۰ میلیونی را تجربه کرده است.

قیمت دنا پلاس شش دنده در این مدت ۱۵ میلیون آب رفته است. مثل رانا پلاس ارتقایافته که حالا ۶۱۵ میلیون ارزش دارد. اطلس نیز که آخرین محصول عرضه شده از سوی سایپا به بازار است، ظرف دو هفته ۳۰ میلیون ارزان شده و از سوی فروشنده ها با قیمتی نزدیک ۵۴۰ میلیون به خریداران پیشنهاد می شود.

جدول کامل قیمت خودروهای داخلی و وارداتی

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/ILaVwSqv
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه