چهارشنبه, ۱۳ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Wed, 3 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

آرش شهرکی کیا، مشاور مدیرعامل و مدیر امور حراست پست بانک ایران درجلسه شورای اداری و معارفه مدیر جدید شعب استان خراسان جنوبی گفت: کمک به گسترش عدالت اجتماعی و رفاه جامعه به ویژه در مناطق محروم و روستائی از اهداف مهم این بانک است.

به گزارش روابط عمومی پست بانک ایران، شهرکی کیا با تقدیر از اقدامات و عملکرد صورت گرفته در استان هدف از جابجایی های صورت گرفته را ایجاد حرکت و پویایی دانست و تصریح کرد: خدمات نوین پست بانک ایران مصداق عینی تحقق شعار اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل و فرامین مقام معظم رهبری در این راستا می باشد.

مدیر امور حراست گفت: پست بانک ایران به عنوان بانک عامل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و بانک توسعه تخصصی IT و ICT در راستای اشتغالزائی و کمک به تحقق اقتصاد مقاومتی، تمام تلاش خود را به کار گرفته و انتظار داریم که راستا حمایت های همه جانبه ای از سوی تمامی دستگا ه ها صورت پذیرد.

شهرکی کیا با اشاره به تفاهم نامه های منعقده بین پست بانک ایران با دهیاری ها، سازمان ها و شرکت ها عنوان کرد: تمامی اقدامات و تلاش های صورت گرفته حاصل همکاری و تلاش همه مجموعه هاست.

محمود شیردل مدیر امور شعب و توسعه بازار پست بانک ایران نیز دراین مراسم با بیان اینکه با برنامه ریزی انجام شده باید خدمات در روستاها را توسعه دهیم گفت: تعداد باجه های روستائی این بانک براساس نیاز و استانداردهای لازم ایجاد و راه اندازی می شود.

وی هدف اصلی پست بانک ایران را کمک به مناطق محروم و روستائی برشمرد و افزود: براساس تفاهم نامه منعقده بین پست بانک ایران، ریاست جمهوری و سازمان مدیریت و برنامه ریزی مبلغ 3هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغال زائی در روستاها پرداخت به کسب و  کارهای خرد و متوسط توسط این بانک پرداخت می شود.

علی دلگیر مدیرکل فناوری اطلاعات استان خراسان شمالی در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات و تلاش های کریم پور و تبریک به احمدپور شهری و تشریح نقش و جایگاه ویژه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در سطح کشور اظهارداشت: با توجه به نقش جدید پست بانک ایران به عنوان بانک توسعه ای و تخصصی حوزه ICT بایستی همه مجموعه ها حمایت های لازم را از این بانک داشته باشیم.

وی تصریح کرد: پست بانک ایران طرح ها و برنامه های خوبی برای توسعه خدمات خود درسطح کشور دارد و قطعاً خانواده بزرگ وزارتخانه از آن بهره مند خواهد شد.

سیدرحمان حسین پور رئیس اداره کل حوزه مدیریت و روابط عمومی در این مراسم اظهارداشت: خوشبختانه تعیین پست بانک ایران به عنوان بانک تخصصی حوزه فناوری اطلاعات و خرده بانکدار روستائی، فرصت بسیار خوبی را برای گسترش خدمات آن درسطح کشور و کمک به اشتغال  زائی و توسعه  کسب و کارهای خرد فراهم ساخته است.

وی تصریح کرد: همه باید تلاش کنیم تا از این بستر استفاده کرده و روز به روز سهم پست بانک ایران را از بازار سرمایه و اقتصاد کشور افزایش دهیم.

محمود کریم پور مدیرپیشین شعب استان خراسان جنوبی هم گزارشی از عملکرد شعب و دفاتر استان ارائه و احمدپور شهری مدیرجدید این استان نیز ضمن تقدیر از اعتماد مجدد مدیران ارشد به تشریح برنامه های خود در استان پرداخت.

گفتنی است در پایان این مراسم که با حضور مدیرکل فناوری اطلاعات استان، مسئولان محلی، سیدرحمان حسین پور رئیس اداره کل حوزه مدیریت و رواط عمومی، رؤسای شعب و کارشناسان مدیریت شعب استان برگزار شد حکم ابلاغ حمیدرضا احمدپور شهری به سمت سرپرست مدیریت شعب استان به وی اعطاء و از تلاش های کریم پور تجلیل به عمل آمد.

شایان ذکر است افراد مذکور پیش از این مراسم از شعب مرکزی و خاوران بیرجند و باجه های نمایندگی بانکی منطقه ویژه اقتصادی بیرجند، دستگرد و روستای چهکند بازدید و ضمن گفتگوی صمیمی با کارکنان این باجه ها بر ایجاد وفاق، همدلی و تلاش بیشتر جهت پیشرفت امور جاری بانک تأکید کردند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/TiHKp8Ro
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه