یکشنبه, ۴ شهریور(۶) ۱۴۰۳ / Sun, 25 Aug(8) 2024 /
           
فرصت امروز

بعد از تبلیغات و فرهنگ‌سازی با استفاده از اتومبیل‌های صدمه‌دیده در تصادفات جاده‌ای و آگاه‌سازی توسط اشخاص آسیب‌دیده و قربانیان تصادفات خیابانی، این بار نوبت کشاورزان، گاو و گوسفند‌ها و اسب‌های‌شان رسیده تا آستین بالا زده و توجه رانندگان بی‌احتیاط را در جاده‌های کنار مزارع و مراتع به خود جلب کنند. دپارتمان حمل‌و‌نقل دولت بریتانیا کمپینی تحت عنوان «سلامت جاده» با مشارکت کشاورزان و در چندین پیچ جاده‌ای به منظور حفظ جان اشخاص و حیوانات اجرا کرد.

در این کمپین پیام‌های ایمنی همچون «خطرات را پیش‌بینی کنید» و «قبل از پیچ ترمز کنید نه در خود پیچ» روی ماشین‌آلات و دام‌های مزرعه‌داران به‌صورت اسپری نوشته شد. از آنجا که وجود دام‌ها و حیوانات در وسط جاده‌ها در بعضی مواقع باعث تصادف و از بین رفتن حیوانات و انحراف رانندگان از مسیر و در نهایت حادثه شده است، نام این کمپین به دلیل مشارکت دام‌ها در آن «خطرات مفید» نامگذاری شده است.

ویدئوی تبلیغاتی این کمپین علاوه براینکه لبخند را روی لبان‌تان می‌آورد، پیغام‌های ایمنی مهم را در ذهن‌تان حک می‌کند. به گزارش دنیای تبلیغات، این تیپ تبلیغات جزو تبلیغات بیرون از خانه طبقه‌بندی می‌شود که مصرف کنندگان را زمانی که بیرون از خانه به سر می‌برند مورد هدف قرار می‌دهد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/uABrMPmJ
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید کتاب استخدامیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختتخت خواب دو نفره
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه