شنبه, ۳۰ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sat, 20 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز
کیوسک

کامنت ویدئویی، سرویس تازه فیس‌بوک

8 سال پیش ( 1395/3/24 )
 

کاربران فیس‌بوک از این پس می‌توانند به جای تایپ کردن واژه‌ها پای پست دوستانشان کامنت ویدئویی بگذارند. این امکان از روز جمعه هفته گذشته ایجاد شد. این بخشی از استراتژی فیس‌بوک برای وادار کردن کاربران به دیدن ویدئوهای بیشتر در پلت‌فرم این شبکه اجتماعی است.

این یک رقابت تمام‌عیار با رقبایی چون اسنت‌چت، پریسکوپ و سایر پلتفرم‌های ویدئوی آنلاین در بازار شلوغ این زمینه از فناوری است.

همه این رسانه‌ها برای بالا بردن تعداد کاربران خود وابسته به ویدئو هستند. پیش‌بینی «شاخص شبکه دیداری» که هفته گذشته از سوی شرکت سیسکو، تولیدکننده تجهیزات شبکه‌ای منتشر شد، نشان می‌دهد ویدئوها تا سال 2020 میلادی 82درصد کل ترافیک اینترنت کاربران را به‌خود اختصاص می‌دهند که این آمار در مقایسه با میزان 70درصدی سال 2015 افزایش خواهد داشت.

فیس‌بوک سال گذشته پخش زنده ویدئو را راه‌اندازی کرد که از ژانویه همین امسال به‌صورت گسترده در دسترس کاربران قرار گرفت. این سرویس فیس‌بوک در ماه آوریل با اضافه شدن امکان نشان دادن پخش‌های زنده، واکنش‌ها و فیلترها به سبک اسنپ‌چت روی نقشه برخط کامل‌تر شد.

باب بالدوین در یک پست وبلاگی دراین‌باره نوشت: «ما می‌خواستیم مکالمات جذاب‌تر و همه جانبه‌تری داشته باشیم. این امکان به مجموعه‌ای از امکانات دیگر فیس‌بوک از جمله لینک‌ها، عکس‌ها، برچسب‌ها و شکلک‌ها اضافه شده است.» بنابراین از این پس کاربران فیس‌بوک می‌توانند به‌جای تایپ کردن انواع واژه‌ها با ضبط یک تصویر کوتاه و گفتن چند کلمه دوستان مجازی‌شان را شگفت‌زده کنند.

برچسب ها : فرصت آزاد کیوسک
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/SX4pjHr9
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه