پنجشنبه, ۲۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 18 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

آلبرت بغازیان در گفت‌وگو با ایلنا با بیان اینکه پرداخت یارانه تولید فساد زیادی در پی دارد، افزود: دادن یارانه به صورت مستقیم به واحدهای تولیدی امکان‌پذیر نیست. بغازیان خاطرنشان کرد: بهترین راه‌حل برای واحدهای تولیدی ارائه وام‌های ارزان است تا این واحدها بتوانند با هزینه کمتری به تولید بپردازند.

او در مورد کاهش نرخ سود بانکی گفت: کماکان مشکل عدم رعایت نرخ سود مصوب از سوی برخی از بانک‌ها وجود دارد و طی سالیان گذشته نیز شاهد آن بودیم که بانک‌ها از نرخ سود پایین تبعیت نکردند و نرخی بالاتر از نرخ مصوب به مشتریان خود پیشنهاد دادند. وی افزود: با این رویه بانک‌هایی که نرخ سود پایین‌تر را پرداخت می‌کنند سرشان کلاه خواهد رفت زیرا منابع شان کمتر می‌شود.

62362476246235135136236247623472347624623623

این کارشناس ارشد اقتصادی با بیان اینکه تنها راهکار تعهد اخلاقی است، افزود: موضوع نظارت از سوی بانک‌ها و بانک مرکزی همواره مطرح بوده است اما تا چه میزان می‌توان روی عملکرد و تخلف بانک‌ها نظارت داشت؟

وی تصریح کرد: بنده با اکثر بانک‌ها مذاکراتی داشته‌ام اما در این مدت تنها بانکی که به اعتقاد بنده در خصوص کاهش معوقات و بدهی‌های خارجی عملکرد خوبی داشته بانک ملت بوده است که این موضوع هم در هیأت‌مدیره قبلی و هم در هیأت‌مدیره فعلی این بانک کاملا مشهود است.

آلبرت بغازیان همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا شما با پرداخت یارانه به تولید موافق هستید یا خیر؟ گفت: مکانیسم اجرایی پرداخت یارانه تولید بسیار سخت است و با موضوع پرداخت یارانه به مردم فرق دارد زیرا پرداخت یارانه به مردم از طریق ارائه کارت ملی به راحتی صورت می‌گیرد اما پرداخت یارانه به واحدهای تولیدی موضوعی متفاوت است و باید یارانه به واحدهای تولیدی‌ای پرداخت شود که دارای پروانه کسب هستند و ظرفیت تولیدشان مشخص است.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/oClfrUFX
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه