یکشنبه, ۳۱ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sun, 21 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

پاسخ‌ های برند

8 سال پیش ( 1394/11/16 )
 

آیا می‌دانستید پاسخ‌های برند، به چگونگی پاسخ‌دهی مشتریان به برند و تمامی فعالیت‌های بازاریابی آن و سایر منابع اطلاعاتی اشاره دارد؟ پاسخ‌های برند یعنی اینکه مشتریان درباره برند چه فکر می‌کنند؟ یا چه احساسی نسبت به آن دارند؟ پاسخ‌های برند می‌تواند براساس قضاوت‌ها درباره برند و احساس نسبت به برند (بر حسب اینکه این پاسخ‌ها از مغز برآمده‌اند یا از قلب) تفکیک شود. قضاوت‌ها درباره برند، بر عقاید و ارزیابی شخصی مشتریان از برند تمرکز دارد.

قضاوت‌های برند شامل این است که مشتریان چگونه همه تداعی‌های ذهنی مرتبط با کارایی و انتزاع متفاوت را با هم جمع می‌کنند تا عقاید متنوعی را شکل دهند.احساسات درباره برند، پاسخ‌ها و واکنش‌های احساسی مشتریان نسبت به برند است. احساسات برند، همچنین با ارزش‌های اجتماعی برانگیخته شده برند مرتبط است.

چه احساساتی توسط برنامه بازاریابی برای برند یا سایر موارد برانگیخته شده‌است؟ اگر چه همه نوع پاسخی از جانب مشتریان به برند امکانپذیر است  (چه از مغز برآمده و چه از قلب) در نهایت مهم این است که آنها تا چه میزان مثبت هستند. علاوه بر این، بسیار مهم است که پاسخ‌ها در دسترس باشد و زمانی‌که مشتریان درباره برند می‌اندیشند راحت به ذهن بیاید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/lnB1ISvw
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه