یکشنبه, ۳۱ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sun, 21 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

به گزارش فرصت امروز به نقل از اقتصادنیوز،  آیین نامه اجرایی واردات خودرو های سواری کارکرده منتشر شد اما همچنان طبق این آیین نامه محدودیت هایی برای ورود خودروها به کشور وجود دارد. بررسی خبرنگار اقتصادنیوز از آیین نامه اجرایی نشان می دهد خودروهای با حجم موتور بالای ۲۵۰۰ سی سی، خودروهایی که فرمان آنها سمت راست باشد و خودروهای سرقتی در کشور مبدا امکان ورود به کشور را ندارند.

بنابراین متقاضیانی که قصد دارند از این مسیر نسبت به واردات خودرو اقدام کنند؛ دقت کنند که خودروی مدنظر آنها چنانچه یکی از سه شرط ذکر شده را داشته باشد؛ برای ورود خودروی مورد نظر خود دچار مشکل شده و نمی توانند آن را وارد کشور کنند.

قیمت خودرو روی خوش به واردات خودرو نشان نداد

دولت سیزدهم در واپسین روزهای خود با تصویب آیین نامه اجرایی واردات خودروهای دست دوم خارجی تلاش کرد تا تصویر خوبی از خود برای بازار خودرو به یادگار بگذارد. البته بسیاری از کارشناسان این اقدام را سیاسی ارزیابی کرده و معتقدند اگر دولت سیزدهم عزمی برای این کار داشت آیین نامه اجرایی واردات خودروهای دست دوم خارجی را حدود یک سال معطل نمی کرد. اما حال که عمر دولت سیزدهم رو به پایان است دولتمردان سیزدهم تلاش کردند با تصویب این آیین نامه بار اجرای آن را روی دوش دولت آینده بگذارند.

جدول کامل قیمت خودروهای داخلی و وارداتی

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/u7C2Lc5K
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه