شنبه, ۳۰ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sat, 20 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز
کیوسک

ورزشگاه لومیرز مجهز به تکنولوژی روز

8 سال پیش ( 1395/3/13 )
 

ورزشگاه شهرDécines-Charpieu فرانسه در نزدیکی شهر لیون که همین سال جاری افتتاح شد، به امکانات فوق‌پیشرفته تکنولوژی مجهز می‌شود. این ورزشگاه فوق به هم پیوسته(Ultraconnected) با ارائه اینترنت 4G، ارتباط حوزه نزدیک و وای‌فای، رفاه حال طرفداران فوتبال را فراهم می‌کند. تا پیش از این تمام ورزشگاه‌های باشگاه‌های مختلف این کشور متعلق به دولت بوده‌اند و ورزشگاه فوق مدرن لومیرز نخستین ورزشگاه خصوصی این کشور است. پروژه ساخت آن از سال 2012 آغاز شد و قرار است برخی بازی‌های جام ملت‌های اروپا 2016 در همین ورزشگاه انجام شود. بنابراین سازندگان آن تصمیم دارند آن را به یک ورزشگاه فوق مدرن و متصل تبدیل کنند.

بنابراین علاوه بر پوشش اینترنت پرسرعت نسل چهارم، ورزشگاه لیون تحت پوشش شبکه وای‌فای گسترده نیز هست. طرفداران فوتبال می‌توانند به صورت دائم از اینترنت بدون قطعی استفاده کنند. به‌طور همزمان برقراری ارتباط 20 هزار دستگاه به اینترنت امکان‌پذیر است.

همه این امکانات رایگان ارائه می‌شود. برای استفاده از این خدمات، کافی است تماشاگران تنها مشخصات خود شامل نام و نام خانوادگی و آدرس ایمیل‌شان را وارد کنند. در این ورزشگاه 600 نقطه منبع وای فای تعبیه شده است.

همه این امکانات تجربه تماشای یک بازی فوق‌العاده را در فضای فوق به‌هم پیوسته به تماشاچیان و فوتبال‌دوستان هدیه می‌کند. تماشاچیان می‌توانند حین تماشای بازی از آن فیلمبرداری کنند و با سرعت 4G از طریق شبکه‌های اجتماعی برای دوستان خود به اشتراک بگذارند. این ورزشگاه گنجایش 58 هزار نفر را دارد و پروژه ساخت آن حدود 400 میلیون یورو هزینه دربرداشته است.

برچسب ها : فرصت آزاد کیوسک
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/eGd23Ljz
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه