شماره هشتم ماهنامه بازاریابی بازارساز با مجموعه متنوعی از مطالب کاربردی در حوزه بازاریابی و فروش تقدیم مخاطبان شده است. این ماهنامه درصدد است تا گامهای مثبتی در جهت ارتقای مهارتهای ویزیتوری، فروشندگی و بازاریابی بردارد. در بخش پرسش و پاسخ سوالی درباره پورسانت و نحوه پرداخت آن به نیروهای فروش مطرح و سعیشده کارشناس با توجه به تجربیاتی که در شرکتهای مختلف کسب کرده از زاویههای مختلف به این سوال پاسخ دهد تا خوانندگان مجله به درک جامعی از مسئله پورسانت دست یابند.
در قسمت فروش حرفهای در مقالهای تحت عنوان هفت باور طلایی فروشندگان حرفهای میخوانیم: فروشندگان حرفهای قوانین را به درستی اجرا میکنند. آنها بر این باورند که اجرای درست قوانین راهحل رسیدن به نتیجه ایدهآل است. فعالیتهای صحیح از جمله بررسی، برقراری ارتباطات، اعتمادسازی، تحلیل نیازها، ارائه، مذاکره، بستن معامله، پیگیری و... را به روشی صحیح اجرا کنند. فرآیند فروش اتفاقی نیست، بلکه از طریق طی کردن یکسری مراحل و وظایف منطقی اتفاق میافتد. با در اختیار داشتن منابع و استعدادهای در دسترس به موفقیت میرسید. همچنین این افراد چه در یک مرکز تلفنی کار کنند یا مسئول یک معامله میلیاردی باشند، فکر میکنند کار برای خودشان است. نیازی نیست که یک حرف یا دستور را برای بار دوم به آنها بگویید. خودشان میدانند چهکار کنند و به هیچگونه تلنگر یا محرک خارجی نیازی ندارند.
صفحه آخر این مجله به اصطلاحات فروش، بازاریابی و توزیع اختصاص داده شده است. این ماهنامه در 64 صفحه و به قیمت پنج هزار تومان هر ماه منتشر میشود.