سه شنبه, ۶ شهریور(۶) ۱۴۰۳ / Tue, 27 Aug(8) 2024 /
           
فرصت امروز

هدف برنامه‌ ریزی بازاریابی

8 سال پیش ( 1395/2/7 )
 

آیا می‌دانستید هدف برنامه‌ریزی بازاریابی، برآوردن نیازهای مشتریان، ایجاد رضایت مشتریان بیش از رقبا و ایجاد ارتباطات و در دسترس قرار دادن محصول با قیمت مناسب با در نظر داشتن محیط  (فضای) بازار است؟

برنامه‌ریزی بازاریابی، فعالیتی ضروری برای موفقیت هر محصول یا برند است و موفقیت فرآیند برنامه‌ریزی بازاریابی برای اتخاذ تصمیمات گوناگون بازاریابی به اطلاعات موجود وابسته است؛ اطلاعات مرتبط با مشتریان، رقبا و فضای بازاریابی که همگی برای تعیین برنامه‌ریزی بازاریابی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

همچنین اطلاعات در این باره که استراتژی‌های گوناگون بازاریابی چه تأثیری بر مشتریان و رقبا  داشته نیز باید جمع‌آوری شود تا بتوان برنامه بازاریابی را آزمایش و بررسی کرد. اطلاعات منبع اصلی هر فرآیند تصمیم‌گیری است. درحالی‌که تحقیقات بازاریابی یک وسیله برای کسب اطلاعات به منظور اخذ تصمیمات بازاریابی است، اطلاعات را از منابع دیگر نیز می‌توان به دست آورد.

اطلاعات زیادی از تحقیقات میدانی کسب می‌شود و به صورت یکپارچه در سیستم اطلاعاتی بازاریابی درمی‌آیند. شهود نیز یکی از منابع اطلاعاتی مفید است و از تجربه گذشته حاصل می‌شود.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/yNctAY7I
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید کتاب استخدامیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختتخت خواب دو نفرهگالری مانتو
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه