شنبه, ۳۰ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sat, 20 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز
کیوسک

هدست واقعیت مجازی هوآوی

8 سال پیش ( 1395/2/6 )
 

تولیدکننده و سازنده چینی هوآوی، فعالیت خود را در زمینه چشم‌بند واقعیت مجازی آغاز کرد. این شرکت قصد دارد گجت جدیدی به بازار عرضه کند. هوآوی هدسـتVRت (Virtual Reality) خود را در رقابت با Gear VR سامسونگ عرضه می‌کند. هوآوی در کنفرانس شانگهای از نخستین مدل هدست واقعیت مجازی خود پرده‌برداری کرد.

این تکنولوژی در راستای تلاش بشر برای از میان برداشتن مرزهای بین فضای واقعی و مجازی است. این تکنولوژی به کاربر امکان می‌دهد تا با یک محیط شبیه‌سازی رایانه‌ای ارتباط برقرار کند. با فناوری واقعیت مجازی می‌توان این امکان را فراهم کرد تا افراد بتوانند از امکانات و مکان شما به خوبی دیدن کنند. این مدل تولیدی شرکت هوآوی Huawei VR نام دارد.

از نظر طراحی، این مدل بسیار شبیه مدل رقیب خود، سامسونگ Gear VR است. سیستم اتصال و پنل لمسی تنظیم تصویر در کناره سمت راست و بالای دستگاه قرار گرفته‌اند. در عوض این تولیدکننده اعلام کرده که نخستین ارائه‌دهنده تصویر 360 درجه در این نوع دستگاه خواهد بود. البته جزییات این طرح جدید اعلام نشده است.

تصویر هدست مدل هوآوی VR, 20 ثانیه تاثیر دارد و میدان دید 95 درجه‌ای در مقایسه با 96 درجه مدل سامسونگ است. این مدل همچنین با یک فیلتر نور آبی مجهز شده و 4 هزار فیلم و بازی و تصاوی پاناما روی آن ذخیره شده است. این هدست در حال حاضر فقط در چین عرضه می‌شود و قیمت نهایی آن هنوز مشخص نیست.

برچسب ها : فرصت آزاد کیوسک
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/E18uywrS
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه