کمیته راهبردی وصول مطالبات در جلسه ای با نمایندگان مدیران فنی ستاد، بر ایجاد هماهنگی لازم بین مدیریت های فنی با این کمیته به منظور ارائه راهکارهای لازم برای تسریع در وصول مطالبات باقیمانده از بیمه گذاران تأکید کرد.
به گزارش روابط عمومی بیمه دانا، در جلسه ای که به همین مناسبت با حضور یاوری، معاون امور استان ها و توسعه شبکه فروش، علیزاده محب، مدیر امور مالی، در سالن اجتماعات کوثر برگزار شد، در خصوص نحوه اطلاع رسانی و رفتار سازمانی شرکت با بیمه گذارانی که مطالبات معوق دارند، بحث وتبادل نظر شد.
معاون اموراستان ها و توسعه شبکه فروش در این جلسه با تأکید بر وصول بموقع مطالبات و دغدغه ای که در این خصوص وجود دارد، ضروت کنترل و نظارت بیشتر در بحث ارزیابی ریسک را یادآور شد و افزود: در این خصوص بایستی متن یا دستورالعملی تهیه و از این پس در چاپ فرم پیشنهاد بیمه نامه ها اعمال شود و تمامی شعب با استفاده از این دستورالعمل اقدام نمایند.
وی، اصلاح الگوی تقسیط، بررسی کارنامه مالی شعب و ارائه راهکارهای عملیاتی در حوزه نرم افزار فناوران و غیر فناوران را مورد تأکید قرار داد و با ارائه گزارشی از وضعیت مطالبات شرکت، خواستار توجه بیشتر و مضاعف کارکنان به این مقوله مهم شد.