چهارشنبه, ۱۳ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Wed, 3 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز
کارشناس بازار خودرو:

دلالان بازار خودرو منتظر فرصی برای افزایش قیمت خودرو می گردند

2 ساعت پیش ( 1403/4/13 )
 

به گزارش فرصت امروز به نقل از موج، محمد حمزه فعال بازار خودرو در رابطه با شرایط بازار خودرو کشور در ماه های اخیر اظهار کرد: بازار خودرو در سه ماهه اول سال ۱۴۰۳ رونق چندانی نداشته و اکثراً قیمت ها، به جز چند خودرو پرطرفدار داخلی نزولی بوده است. البته در سایت های اینترنتی فروش خودرو، قیمت ها همچنان بالاست اما اتفاقی که در بازر می افتاد جدای از این قیمت هاست.

وی افزود: همین نزولی بودن هم باعث شده تا فروشنده در بازار نباشد و از طرفی خریدار نیز منتظر است ببیند چه اتفاقی در کشور می افتد لذا این بازار رونق چندانی نداشته است.

دلالان بازار خودرو منتظر فرصی برای افزایش قیمت خودرو می گردند

این فعال بازار خودرو بیان کرد: نزولی بودن بازار باعث شده تا دلالانی که در این بازار فعال هستند، ضرر کنند و این ضرر کردن باعث می شود تا دلال  به دنبال جبران خسارت دو، سه ماهه خود باشد. متاسفانه بازار خودروی ما به دست همین افراد افتاده و آنها به دنبال این هستند که ضرر چند ماهه خود را به یکباره جبران کنند و منتظر فرصتی برای افزایش قیمت خودرو هستند که این فرصت می تواند انتخاب رئیس جمهور، بالا رفتن قیمت دلار و یا کوچک ترین تنشی در منطقه باشد.

حمزه خاطرنشان کرد: با توجه به این شرایط، بنده پیش بینی می کنم که با کوچکترین اتفاقی که بتواند بر نرخ ارز یا شرایط روانی کشور تاثیر بگذارد، دلال بازار خودرو قیمت ها را افزایشی خواهد کرد. از طرفی برخی کارخانه های مونتاژکار نیز منتظر مجوز افزایش قیمت خودرو خود هستند که این اتفاق نیز بر قیمت خودرو بی تاثیر نخواهد بود.

وی گفت: البته بنده معتقدم که با توجه به کاهش توان خرید مردم، اگر افزایش قیمتی هم اتفاق بیفتد، باعث رکود بیشتر این بازار بشود.

جدول کامل قیمت خودروهای داخلی و وارداتی

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/3t0a7X5w
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه