شنبه, ۳ آذر(۹) ۱۴۰۳ / Sat, 23 Nov(11) 2024 /
           
فرصت امروز

فروش مك‌دونالد در ایالات متحده آمریكا در سه ماهه آخر سال برای نخستین بار در دو سال گذشته افزایش یافت. این حقیقت بیان‌گر آن است كه این برند دستورالعمل درست برای تشویق بیشتر مردم با هدف بازگشت به رستوران‌های خود در سرتاسرجهان را پیدا كرده است. مشكلات این رستوران فست‌فود، شكست در زمینه جذب تعداد كافی از میانسالان به محصولات جدید اما بدون جذابیت خود در كنار تلاش سخت برای قانع كردن خانواده‌ها به استفاده از محصولاتش برای بچه‌ها را شامل می‌شود. اما در همین حال نشانه‌هایی از پیشرفت و بهبود شرایط را نیز می‌توان یافت.

231531135135123613613561361361

ارزش سهام این شركت روز 22 اكتبر با حدود 7‌درصد رشد با افزایش درآمد‌ها همراه است. فروش رستوران‌های تازه تاسیس مك‌دونالد در آمریكا نیز حداقل در سه ماهه سوم سال با حداقل رشد سالانه 0.9‌درصدی رو‌به‌رو شد. با وجود افت 5.3‌درصدی درآمد در این دوره، نخستین رشد سه ماهه در زادگاه خود در دو سال گذشته، نخستین نشانه قابل توجه پیشرفت در این مدت به شمار می‌رود. مشتریان متوجه این تفاوت‌ها می‌شوند. تلاش‌های قبلی زمینه ایجاد یكسری تغییر‌های مختلف را فراهم كرد كه شامل یك ساختار شركتی جهانی كوچك‌تر، یك تصویر برند زیبا‌تر و یك تركیب منوی خلاصه‌تر با هدف تبدیل مك‌دونالد به یك شركت تولید‌كننده برگر مدرن و پیشرفته را به وجود آورد. مك‌دونالد امروزه بیشتر روی كیفیت غذا، خدمات دوستانه و سریع و بذل دقت در ارسال سفارشات تمركز می‌كند. این برند قصد توجه به تصمیم‌های كمتر و در عین حال بزرگ‌تر را دارد كه پاداش بیشتری را نیز نصیب مدیران آن می‌كند.

بنابراین ساختار جدید مك‌دونالد با شش بازار بزرگ جهانی و موثر، تبادل اطلاعات را بسیار سریع‌تر از قبل می‌كند. این بدان معنا است كه تحت فشار‌های مختلف تیم آمریكایی مطالب زیادی را از بازار‌های بزرگ خود در استرالیا، كانادا، فرانسه، آلمان و انگلستان فرا‌گرفته است كه در مجموع حدود 40‌درصد از درآمد عملیاتی آن را تامین می‌كنند. با توجه به نیاز‌های خاص مشتری می‌توان دست به انجام اقدامات مختلف زد. برگزاری كمپین‌هایی با كیفیت بالا در انگلستان و كانادا برداشت مشتری از تبلیغات كلاسیك و موفق را ارتقا می‌دهد. منو‌های جدید نیز موجب موفقیت بیشتر می‌شود. به این ترتیب میزان رضایت مشتری نیز افزایش می‌یابد.

یك منوی پر بار صبحانه، بازاریابی موثر و اقدامات تبلیغاتی شامل مونوپولی انگیزه افراد برای بازدید از رستوران‌های مك‌دونالد را افزایش می‌دهد. همچنین عرضه روش‌های جدید دادن سفارش نیز در این زمینه موثر است. كیوسك‌هایی با امكان سفارش دادن شخصی. حالا دیگر در بیش از 90‌درصد از رستوران‌های مك‌دونالد در فرانسه و ارائه خدمات بر سر میز نیز در بیش از نیمی از شعبه‌های مك‌دونالد به چشم می‌خورد. با نگاهی به سمت جلو، این شركت بر امكانات دیجیتالی خود خواهد افزود. تا این تاریخ، بیش از 2‌میلیون بار نرم‌افزار موبایل مك‌دونالد دانلود و 1.5‌میلیون بار سفارشات از این طریق داده شده‌اند. سرعت بالای این پیشرفت‌ها مك‌دونالد را به آینده‌ای روشن‌تر امیدوار می‌كند.

منبع : Thedrum.com
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/TUt6oIzX
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
خرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانکمک به خیریهسریال ازازیللوازم یدکی تویوتاگالری مانتوریفرال مارکتینگ چیست؟محاسبه قیمت طلاماشین ظرفشویی بوشآژانس تبلیغاتیتعمیرگاه فیکس تکنیکتور سنگاپورتولید کننده پالت پلاستیکیهارد باکستالار ختمبهترین آزمون ساز آنلایننرم افزار ارسال صورتحساب الکترونیکیقرص لاغری پلاتینirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگرامگیفت کارت استیم اوکراینمحصول ارگانیکبهترین وکیل شیرازخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلقیمت ملک در قبرس شمالیچوب پلاستضد یخ پارس سهندخرید آیفون 15 پرو مکسمشاور مالیاتیقیمت تترمشاوره منابع انسانیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختاکستریم VXدانلود آهنگ جدیدلمبهخرید جم فری فایرتخت خواب دو نفره
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه