سه شنبه, ۹ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Tue, 30 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

پوست در اثر عوامل متعددی دچار لک می شود که یکی از مهمترین آنها وجود اشعه خورشید است، نفوذ اشعه خورشید به پوست باعث ایجاد لکه می شود که برخی از آنها عمیق هستند و برخی بر روی سطح پوست قرار دارند و به راحتی از بین می روند. بهترین راه برای از بین بردن این گونه لکه ها استفاده از ضدآفتاب های ضد لک است زیرا آنها عملکردی دوگانه دارند و در کنار محافظت از پوست در برابر اشعه مضر خورشید همواره لکه های موجود بر روی پوست را هم از بین می برند و نمی گذارند که عمیق شده و یا بیشتر شوند.

انواع ضدآفتاب ضد لک

ضدآفتاب های ضد لک انواع مختلفی دارند که برخی نمونه ها ایرانی و برخی دیگر خارجی هستند، تعدادی از بهترین نمونه ها را برای شما معرفی می کنیم تا بتوانید انتخاب مطمئنی داشته باشید، از ضدآفتاب ضد لک های مورد توجه و مرغوب می توان موارد زیر را معرفی کرد:

کرم ضد آفتاب ضدلک ورونیک

کرم ضد آفتاب ضدلک ورونیک از کیفیت بالایی برخوردار است، یک محافظت کننده فوق العاده بوده، سرشار از آنتی اکسیدان است، انواع ویتامین های مغذی را در خود جای داده، بافتی سبک و غیر چربی دارد، پوست را شفاف و درخشان می کند، از بروز چین و چروک جلوگیری می کند، بهترین ترکیبات ضدلک را در خود جای داده. این کرم ضدآفتاب ضدلک قدرت بالایی در مراقبت از پوست دارد و از بروز لک جلوگیری می کند.

کرم ضد آفتاب ضدلک ورونیک

https://zeevash.ir/product/anti-spot-sunscreen-cream-spf-50-veronique

کرم ضدآفتاب ضدلک اریکه

کرم ضد آفتاب ضدلک اریکه در پیشگیری از آسیب های اشعه مضر نور خورشید موثر است، آنتی اکسیدان قوی دارد از این رو از پوست در برابر رادیکال های آزاد محافظت می کند، سرعت جذب بالایی دارد، قدرت ضدلکی عالی دارد، بافت سبک دارد، در برابر تعریق و شستشو مقاوم است و به خوبی بر روی لکه ها تاثیر می گذارد و آنها را از بین می برد. این محصول از بین برنده لک صورت است و با مصرف روزانه آن می توان بهبود لک ها را مشاهده کرد.

کرم ضدآفتاب ضدلک اریکه

https://zeevash.ir/product/sunscreen-anti-spot-cream-spf-50-erikeh

کرم ضدآفتاب ضدلک اسپات گارد مای

کرم ضد آفتاب ضدلک اسپات گارد مای به خوبی چربی پوست را کنترل می کند و از براق شدن پوست جلوگیری می کند، در برابر آب مقاوم است، جذب سریع دارد، مانع از ایجاد جوش می شود، قدرت لکه بری بالایی دارد و از پوست در برابر اشعه فرابنفش به خوبی محافظت می نماید. این محصول کرم قوی برای از بین بردن جای جوش و لک است که توانسته محبوبیت زیادی به دست بیاورد.

کرم ضدآفتاب ضدلک اسپات گارد مای

https://zeevash.ir/product/spot-guard-4-in-1-oil-free-matt-sunscreen-cream-my

ویژگی های بهترین ضدآفتاب ضد لک

بهترین ضدآفتاب ضدلک همواره از ویژگی های فراوانی برخوردار است، افراد مصرف کننده اصولا به این گونه ویژگی ها اهمیت زیادی می دهند زیرا با کمک آنها می توانند انتخاب بهتری را تجربه کنند. مهمترین ویژگی های بهترین ضدآفتاب ضدلک شامل موارد زیر می شود:

  • فاقد پارابن و روغن است؛ این محصول از مسدود شدن منافذ پوست جلوگیری می کند، آبرسانی پوست را به صورت عمقی انجام می دهد، از بروز آکنه، جوش و لک جلوگیری می کند.
  • فاقد عطر است؛ اصولا متخصصان پوست معتقد هستند که عطر می تواند باعث تحریک پوست شود در نتیجه بهترین کرم فاقد عطر است و سبب حساسیت پوست نمی شود.
  • درجه SPF بالایی دارد؛ این مورد از اهمیت زیادی برخوردار است و اصولا کرم خوب باید قپرد محافظت بالای 30 داشته باشد تا بتواند به خوبی از پوست در برابر اشعه خورشید محافظت نماید.
  • ضدآب بودن؛ این ویژگی کمک می کند تا زمان تعریق کرم از بین نرود و ساختار خود را به خوبی حفظ کند. همین امر باعث می شود تا یک کرم برای مصرف روزانه عالی باشد.

دلایل اهمیت استفاده از ضدآفتاب برای پوست

استفاده از ضدآفتاب برای پوست از اهمیت ویژه ای برخوردار است و تنها کاربرد آن به از بین بردن لک و یا جلوگیری از به وجود آمدن لک محدود نمی شود. شما روزانه باید از ضد آفتابی مناسب نوع پوست خودتان استفاده کنید و در طول روز آن را تمدید کنید تا از مشکلاتی که در ادامه به آنها اشاره می شود جلوگیری کنید. برای انتخاب و خرید ضد آفتاب مناسب پوستتان به وب سایت زیوش مراجعه کنید و با دریافت مشاوره با داروساز های مجموعه زیوش، بهترین ضد آفتاب مناسب خودتان را بخرید.

از مهمترین دلایل اهمیت ضدآفتاب برای پوست موارد زیر هستند:

جلوگیری از آفتاب سوختگی

آفتاب سوختگی یکی از مشکلات رایج قرار گرفتن در معرض خورشید است که گاه با درد و قرمزی و التهاب خود را به نمایش می گذارد. استفاده از کرم ضدآفتاب خود می تواند از بروز این مشکل جلوگیری کند به همین دلیل از اهمیت ویژه ای برای روتین روزانه برخوردار است.

جلوگیری از ابتلا به سرطان پوست

اشعه UV خورشید باعث بروز سرطان پوست می گردد به همین دلیل باید از ضدآفتاب استفاده کرد تا اشعه هنگام برخورد به پوست منعکس شود. همین امر باعث شده تا مصرف ضدآفتاب اهمیت زیادی پیدا کند.

جلوگیری از پیری زودرس پوست

اشعه UV خورشید قادر است کلاژن پوست و الاستین آن را از بین ببرد و پیری پوست را به همراه بیاورد. افرادی که بیشتر در معرض آفتاب قرار دارند و اصولا مصرف آنها از ضدآفتاب هم بسیار کم است چین و چروک زیادی در پوست خود دارند.

جلوگیری از تغییر رنگ پوست

نور و اشعه خورشید هنگام نفوذ به پوست نه تنها باعث قرمزی و التهاب آن می شود بلکه سبب بروز لکه و تیرگی در پوست هم می شود، لکه های پوستی اعم از لک و کک و مک ناشی از نور خورشید عمیق تر هستند و درمان آنها زمان بیشتری نیاز دارد اما با مصرف منظم ضدآفتاب می توان از بروز آنها جلوگیری کنید.

افزایش سلامت پوست

مصرف روزانه و روتین ضدآفتاب می تواند سلامت پوست را تضمین نماید و از بروز چین و چروک، لکه، اکنه، جوش و سرطان پوست پیشگیری کند، با این وجود پزشکان توصیه کرده اند که برای حفظ سلامت پوست خود مصرف ضدآفتاب را فراموش نکنید.

جلوگیری از ایجاد لک و بیماری پوستی

نفوذ اشعه خورشید به پوست نه تنها باعث ایجاد لک می گردد بلکه بیماریهای پوستی اعم از پسوریازیس را به وجود می آورد که برای افراد بسیار سخت خواهد بود و درمان آن نیاز به هزینه و صبر زیادی دارد اما با مصرف روتین ضدآفتاب می توانید مانع از بروز این بیماری پوستی شوید. همچنین برای از بین بردن لک های پوستی می توانید با خرید محصولات ضد لک و اضافه کردن این محصولات به روتین پوستی تان، منتظر بهبود خوبی روی لک های صورت و بدن تان باشید. 

نحوه استفاده از ضدآفتاب های ضد لک

استفاده از ضدآفتاب ضدلک نیاز به طی کردن مراحلی خاص دارد تا بتوانید به نتیجه مطلوب برسید، برای مصرف این محصول باید ابتدا پوست خود را به خوبی شستشو بدهید تا هیچ گونه مواد آرایشی و آلودگی بر روی آن باقی نماند و پوست را خشک کنید، در مرحله دوم باید مقداری از کرم را بسته به حجم پوست خود برداشته و به آرامی پخش کنید و ماساژ بدهید تا یکدست شود.

لازم به ذکر است که این فعالیت را باید حدودا 15 الی 30 دقیقه قبل از قرار گرفتن در معرض آفتاب انجام بدهید و اگر برای مدت طولانی در محیط بیرون و در معرض نور خورشید قرار دارید باید حتما کرم را هر 2 ساعت یکبار تمدید کنید تا به خوبی از پوست محافظت کند. هنگام استفاده از ضدآفتاب ضدلک برای صورت باید حتما کرم را برای قسمت گردن هم استفاده نمود.

در زمان انتخاب ضدآفتاب ضدلک به این نکات توجه کنید

زمان انتخاب ضدآفتاب ضدلک باید به نکات متعددی توجه کنید تا بتوانید بهترین نمونه را انتخاب کرده و بر اطمینان کامل از آن استفاده نمایید زیرا محصولات متعددی با عنوان ضدافتاب ضدلک در بازار هستند که تنها برخی از آنها قابلیت استفاده دارند و برای پوست مفید هستند، این نکات مهم عبارتند از:

  1. ابتدا به پوست خود توجه کنید تا متناسب با ساختار آن کرم را انتخاب نمایید، افراد دارای پوست خشک، معمولی، مختلط، چرب و جوشدار و حساس هستند در نتیجه هر کدام نیاز به کرم مخصوص به خود دارند.
  2. به بافت محصول توجه کنید مسلما ضدآفتاب ضدلک کرمی ساختار قوی تر و بهتری دارد و می تواند با پوشش دادن پوست به خوبی از آن محافظت کند.
  3. توجه کنید که برای کدام قسمت بدن نیاز به محصول دارید زیرا هر بخش از بدن نیاز به محصول مختص به خود دارد، مسلما پوست صورت بیشتر در معرض اشعه قرار دارد در نتیجه باید انتخاب بهتری برای آن انجام داد.
  4. به spf محصول اهمیت زیادی بدهید زیرا هرچه قدرت محافظت محصول بیشتر باشد پوست سالم تر می ماند و اشعه خورشید به آن نفوذ نمی کند.
  5. به ضد آب ضدآفتاب ضدلک توجه کنید تا در زمان تعریق ساختار خود را از دست ندهد و بر روی پوست باقی بماند.
  6. به ترکیبات موجود در کرم توجه کنید زیرا مواد موجود در ضدآفتاب ضدلک باید فیلتر های فیزیکی را داشته باشند.
  7. توجه کنید که محصول ضد حساسیت و ضد تحریک باشد مسلما محصولی که عطر و اسانس ندارد باعث تحریک پوست هم نمی شود.
  8. به قدرت محافظت محصول در برابر اشعه خورشید توجه کنید تا بتوانید از آسیب دیدن پوست خود جلوگیری کنید.

نکات گفته شده از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند و افراد باید حتما به آنها توجه کنند تا بتوانند هم بهترین ضدآفتاب ضدلک را متناسب با ساختار پوست خود تهیه کنند که به درستی از پوست آنها محافظت می نماید و نمی گذارد که دچار آسیب پوستی شوند.

برچسب ها : اخبار امروز
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/pQJgBAAV
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه