آیا می دانستید یک کارشناس و بازاریاب تلفنی ماهر میتواند در هر روز به صورت میانگین یک صد و پنجاه مشتری را ویزیت و بازاریابی کند، حال آنکه در بازاریابی حضوری این میزان به حداکثر 10 تا 15 مشتری و متقاضی کاهش مییابد و به مراتب هزینه های مربوطه نیز در بازاریابی حضوری بیشتر است؟ بازاریابی تلفنی به مهارتهای ویژه برقراری ارتباط تلفنی نیاز دارد و با توجه به هزینه های گزاف بازاریابی حضوری که عملاً برای صاحبان صنوف و ارائه دهندگان خدمات و کالا یک نوع مزاحمت تلقی می شود، این امکان را فراهم میآورد که به این تهدید به عنوان یک فرصت نگاه شود و با توجه به اطلاعات به دست آمده از بازار هدف نسبت به معرفی خدمت به سریعترین حالت ممکن پرداخت و به نتیجه رسید.