یکشنبه, ۳۱ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sun, 21 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز
کیوسک

مردم دیگر فیس‌ بوک را دوست ندارند!

8 سال پیش ( 1395/1/20 )
 

فیس‌بوک از آغاز کارش فضایی را برای مردم فراهم کرد تا بتوانند لحظه‌هایی از زندگی‌شان را با دیگران به ‌اشتراک بگذارند. اما حالا فیس‌بوک مردمی را به چشم می‌بیند که پست‌های بسیار کمی را هم‌رسانی می‌کنند. البته میزان کلی هم‌رسانی در فیس‌بوک پایین نیامده اما نوع استفاده از فیس‌بوک متفاوت شده و مردم بیشتر ترجیح می‌دهند ویدئوها و لینک‌های گوناگون از وب را هم‌رسانی کنند. 

این کاهش در به ‌اشتراک‌گذاری لحظه‌های شخصی (نوشته‌، عکس‌، یادداشت وغیره) در فیس‌بوک با اوج گرفتن استفاده از نرم‌افزارهای پیام‌رسانی مثل اسنپ‌چت (Snapchat) و واتس‌آپ (WhatsApp) که متعلق به خود فیس‌بوک است، همزمان شده است. براساس داده‌های منتشر شده در وب‌سایت Information در اوایل سال جاری میلادی، آنچه فیس‌بوک آن را «هم‌رسانی اصیل در رسانه» می‌نامد، نسبت به سال پیش از آن 15 درصد کاهش را نشان می‌دهد.

براساس این گزارش، فیس‌بوک اخیرا تیمی را تشکیل داده که به جنگ کاهش هم‌رسانی‌های شخصی با استفاده از امکاناتی چون یادآوری پست‌های سال‌های گذشته درهمان روز به نام «On This Day» رفته‌اند. کاربر با استفاده از این امکان می‌تواند پست‌هایی را که سال‌های گذشته در همان روز هم‌رسانی کرده، دوباره به اشتراک بگذارد. فیس‌بوک همچنین در بخش اخبار (News Feed) خود ساختار را عوض کرده و امکان اولویت‌بندی خبرها را طبق آنچه کاربران در صفحه شخصی خودشان هم‌رسانی می‌کنند، فراهم کرده است.

براساس این گزارش، تنها 39درصد از کاربران فعال هفتگی محتوایی از خودشان در آن هفته پست می‌کنند. فیس‌بوکی‌ها این مشکل را در میان خود با عنوان «ریزش محتوا» نامگذاری کرده‌اند.

 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 167pg

برچسب ها : فرصت آزاد کیوسک
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/6zCcmPMQ
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه