آیا می دانستید رهبران سازمانی که میخواهند یک فرهنگ همکاری را بنیان نهند باید از خودشان شروع کنند؟ آنها باید رفتار صحیح را با همکاری در پروژههای مشتریان دیگر و به اشتراکگذاری اعتبار با آنان که شریکند، مدلسازی کنند. رهبران سازمانی میتوانند چند قدم ساده برای کمک به شرکا برای ساختن روابط توام با اعتماد بسازند. مدیران باید وقتی افراد را بهخاطر نتایج بزرگ ستایش میکنند، در مورد سیگنالهایی که میفرستند، مراقب باشند. اگر شریکی یک فروش بزرگ انجام داد اما توسط سایرین پذیرفته نشد، مدیر نباید مانع از جشن گرفتن برای این موفقیت شود، اما باید با شریک در مورد راههای بهتر برای دستیابی به همان نتیجه صحبت کند.