یکشنبه, ۱۰ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sun, 30 Jun(6) 2024 /
           
فرصت امروز

به گزارش فرصت امروز به نقل از تجارت نیوز، قیمت خودرو امروز یک شنبه 10 تیر 1403 در محصولات داخلی افت و خیز چشمگیری نداشته و تنها سه محصول ایران خودرو دستخوش تغییر شدند. درمیان خودروهای خارجی هم سه محصول ریزش و خیزش ملموسی را تجربه کردند.

انتخابات ریاست جمهوری و فضای سیاسی حاکم بر بازار، معاملات خودرو را برهم زده که در پی آن قیمت خودرو های داخلی و خارجی در بیشتر محصولات ثابت و با نرخ قبل معامله می شود. 

نوسان قیمت خودرو های داخلی و خارجی در بازار

با توجه به قیمت های اعلامی نمایشگاه های خودرو تهران، بازار خودرو های داخلی و خارجی نسبت به روز های گذشته پایدارتر گزارش می شود. همچنین بهای برخی محصولات تغییر یافته نیز به شرح زیر است:

قیمت خودروهای داخلی

دنا پلاس توربو اتوماتیک (آپشنال)، خودرو محبوب ایران خودرو با افزایش شش میلیون تومانی با نرخ یک میلیارد و 50 میلیون تومان در بازار آزاد معامله می  شود.

سورن پلاس موتور XU7P، دیگر محصول ایران خودرو با چهار میلیون تومان رشد با بهای 636 میلیون تومان قیمت گذاری شده است.

اطلس، محصول جدید سایپا هم بدون تغییر در کانال 568 میلیون تومان خرید و فروش می شود.

کوییک اتوماتیک هم در مبادی ورودی 548 میلیون تومان به چشم می خورد.

قیمت خودروهای خارجی

دیگنیتی پرایم محصول مونتاژی شرکت بهمن موتور با رشد 20 میلیون تومانی با نرخ یک میلیارد و 900 میلیون تومان ارزش گذاری شد.

هونگچی H5، خودرو وارداتی چینی 20 میلیون تومان کاهش یافت و با قیمت چهار میلیارد و 180 میلیون تومان در کانال های معاملاتی به فروش می رسد.

لاماری هیبرید با کاهش چشمگیر 50 میلیون تومان با بهای دو میلیارد و 450 میلیون تومان به دست خریدار می رسد.

تیگو 8 پرو (هیبرید)، محصول مدیران خودرو نیز بدون تغییر با نرخ سه میلیارد تومان قیمت  گذاری می شود.

جدول کامل قیمت خودروهای داخلی و وارداتی

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/lyPygBNs
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه