صفدری، مدیرعامل بیمه "ما" به همراه تعدادی از مدیران ارشد از شعبه بوشهر بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی بیمه "ما"، در این بازدید مدیرعامل این شرکت همراه قربانی، معاون توسعه بازار و شبکه فروش و بنویدی، معاون برنامه ریزی و فناوری اطلاعات و تعدادی از مدیران مسائل و مشکلات این شعبه را بررسی کردند.
صفدری با تاکید بر اهمیت و جایگاه مشتری مداری در این شرکت گفت: تمامی اقدامات و فعالیت های شعب و نمایندگان شبکه فروش می بایست بر محور مشتری مداری و رعایت حقوق آنان و افزایش رضایت بیمه گذاران صورت بگیرد.
وی با اشاره به لزوم توسعه بازاریابی مدرن در شرکت بیمه "ما" افزود: توسعه این بخش بنا بر توانمندی ها و ظرفیت های هر استان برنامه ریزی شده و بیمه گران باید بر اساس ظرفیت های اقلیمی و خاصی که در استان دارند رشته های بیمه ای مرتبط را در آن استان تقویت کنند.
صفدری گفت: یکی از اولویت های این شرکت در بخش توسعه شبکه فروش در دسترس مشتری بودن و اطلاع رسانی دقیق و شفاف در زمان فروش و ارزش آفرینی می باشد.
مدیر عامل بیمه "ما"، در خصوص فعالیت های شعبه بوشهر افزود: اقدامات و فعالیت های خوبی در این شعبه انجام شده و بوشهر می تواند یکی از استان های موفق در جذب و حفظ مشتری، و هم چنین تامین کننده رضایتمندی بیمه گذاران بر اساس اصل مشتری مداری باشد.