چهارشنبه, ۱۳ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Wed, 3 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

عضو كمیسیون عمران مجلس، با اشاره به همراهی بانک شهر در عمران شهری گفت: حضور فعال این بانك در پروژه های مختلف شهری، تكمیل طرح های نیمه تمام و عمران و آبادانی كشور را رقم زده است.

به گزارش مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، سید احسن علوی با اشاره ارایه خدمات نوین بانكی از سوی این بانك گفت: عملكرد بانك شهر در سال های اخیر نشان می دهد كه این بانك توانسته از بانكداری صرف جدا و به اموری بپردازد كه رضایت شهروندی را به دنبال داشته باشد.

نماینده مردم سنندج در مجلس شورای اسلامی با بیان این  كه تزریق منابع به شهرداری ها برای عمران شهری یكی از اقدامات ستودنی بانك شهر است، افزود: سرمایه گذاری های مثبتی از سوی این بانك صورت گرفته كه نمونه های آن را در عمران شهرستان های مختلف كشور می توان دید.

وی با تاكید بر این كه ثمرات رشد پروژه های عمرانی در توسعه اقتصادی كشور مشهود خواهد بود، تصریح كرد: حضور فعال بانك شهر در پروژه های مختلف شهری و تكمیل طرح های نیمه تمام عمران و آبادانی كشور را رقم زده است.

علوی با اشاره با فعالیت شهرنت ها در نقاط مختلف كشور، گفت: ایجاد شهرنت ها توانسته بسیاری از دغدغه های شهروندی در موضوع فعالیت های بانكی را مرتفع كند.

این نماینده مردم در مجلس دهم، با تاكید بر این  كه صرفه جویی در هزینه و كاهش اتلاف زمان، ثمرات ایجاد شهرنت هاست، افزود: بانك شهر با ارایه خدمات نوین بانكی در قالب شهرنت ها توانسته حضور مردم در شعب بانك ها را كاهش دهد.

عضو كمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: ابراز تمایل بانك شهر برای ارایه تسهیلات به فعالان اقتصادی نشان از توانمندی این بانك در مسیر هزینه كرد منابع در جای صحیح خود دارد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/HIk3GSCp
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه