چهارشنبه, ۱۴ شهریور(۶) ۱۴۰۳ / Wed, 4 Sep(9) 2024 /
           
فرصت امروز

برای حمایت از صنایع دستی، کالاهای تولیدی در این اتحادیه ها در سبد کالای خانوار قرار می گیرد. به گزارش ایرنا، خاطره استادرضایی روز سه شنبه در نشستی به مناسبت هفته تعاون افزود: برای حمایت از صنایع دستی با اجرای طرح«هنر و کاشانه» به 50نفر از زوج های جوان عضو تعاونی های صنایع دستی سبد کالایی داده می شود. وی در توضیح این سبد گفت: دو سبد کالا برای زوج های جوان در نظر گرفته شده که یکی به ارزش 50 میلیون ریال است و 5 میلیون ریال صنایع دستی در آن گنجانده شده است.

صنایع دستی در سبد کالای خانوار قرار می گیرد

یک سبد کالای دیگر به ارزش 100 میلیون ریال است که حاوی 10 میلیون ریال صنایع دستی است. استادرضایی ادامه داد: در این سبدها کالای ساخت تولید داخل قرار داده شده است. وی تأکید کرد: در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی در تمام بخش های صنعتی کشور، صنایع دستی نیاز به حمایت دارد و بر همین اساس با همراهی یکی از شرکت های هلدینگ بخش خصوصی برای ارائه این سبدها اقدام شد. استادرضایی گفت: در صورت استقبال از چنین سبدهایی امکان افزایش تعداد آنها وجود دارد و می توان سالانه به یک هزار زوج جوان عضو اتحادیه اختصاص داد. عضو اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران اظهار داشت:

برای حمایت از صنایع دستی داخلی پیش بینی شده در روز 22مهرماه که روز صادرات است، مکان هایی در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور برای عرضه صنایع دستی تولید زنان ایرانی در نظرگرفته شود. استادرضایی با بیان اینکه فعالان صنایع دستی در سال های گذشته خودشان تمام مراحل طراحی، تهیه مواد اولیه، تولید و بازاریابی کالا را بر عهده داشتند، تأکید کرد: اگر از تولیدکنندگان صنایع دستی حمایت لازم صورت گیرد، آنان فقط به طراحی و تولید می پردازند و دیگر دغدغه بازاریابی و فروش را نخواهند داشت.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/wzUhLXTZ
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید کتاب استخدامیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختتخت خواب دو نفرهگالری مانتوریفرال مارکتینگ چیست؟محاسبه قیمت طلا
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه