سه شنبه, ۱۳ شهریور(۶) ۱۴۰۳ / Tue, 3 Sep(9) 2024 /
           
فرصت امروز

ریاضی انسانی آریان حیدری

3 ساعت پیش ( 1403/6/13 )
 

ریاضی انسانی آریان حیدری

تدریس ریاضی انسانی آریان حیدری در سال جدید به چه صورت انجام می شود؟ زمان برگزاری دوره ها و پایان آن کی خواهد بود؟ چقدر استفاده از این دوره ها برای شما سودمند است و به چه نحوی قرار است تدریس شود.

با ما همراه باشید تا به معرفی دوره های جدید ریاضی انسانی استاد آریان حیدری در کلاسینو بپردازیم.

با استاد حیدری ریاضی انسانی سخت ترین درس کنکور نیست

درس ریاضی برای دانش آموزان رشته انسانی، میان دیگر دروس حفظی مفهومی، سخت ترین درس محساباتی محسوب می شود و معمولا به دلیل شیوه تدریس اشتباه دبیران ریاضی در دبیرستان ها و عدم یادگیری درست دانش آموزان، این درس برای داوطلبان این رشته تبدیل شده است به سخت ترین درس کنکور انسانی که اکثرا آن را سفید گذاشته یا تراز کاملی از آن کسب نمی کنند.

ریاضی و آمار دهم انسانی 5 فصل عبارت های جبری، معادله درجه دوم، کار با داده های آماری و نمایش داده ها شامل می شود که کلیه مباحث ریاضی پایه دهم انسانی، پیش نیاز اصلی برای یادگیری ریاضی یازدهم انسانی (که شامل سه فصل آشنایی با منطق و استدلال ریاضی، تابع و آمار) و مباحث فصل های ریاضی دوازدهم انسانی (آمار و احتمال، الگوی خطی و غیر خطی) می باشد. یقینا اگر مباحث این درس از پایه و به درستی به دانش آموزان آموزش داده شود، برای سال های بعد اختلالی در یادگیری آن ها ایجاد نخواهد شد چرا که زیربنای اصولی آن رعایت شده است.

تدریس های مبحثی ریاضی انسانی استاد حیدری در کلاسینو

آریان حیدری جزو معدود دبیران ریاضی کنکور می باشد که توجه خود را صرفا معطوف به تدریس ریاضیات رشته تجربی و حسابان رشته ریاضی نکرده و توانایی بسیار بالایی در تدریس ریاضی رشته انسانی به شیوه تشریحی و تستی دارد.

آریان حیدری با داشتن نزدیک به دو دهه سابقه تدریس حرفه ای درس ریاضی در بهترین مدارس تهران، آموزشگاه های برجسته کشور در کلانشهر ها، برنامه های زنده شبکه های صدا و سیمای ایران و برگزاری بزرگ ترین همایش های ریاضی در شهر های تهران، تبریز، اصفهان و … را در رزومه کاری خود دارند و در حال حاضر یکی از 3 استاد رتبه ساز رشته انسانی شناخته شده اند.

در گذشته که کلاس های ایشان به صورت حضوری برگزار می شد چندین ضعف اساسی داشت که دو تا از مهم ترین آن ها:

1_ برای دانش آموزان ساکن تهران رفت و آمد وقت و انرژی بسیار زیادی را از آن ها می گرفت.

2_ فقط ساکنین تهران می توانستند در کلاس ها شرکت کنند و دانش آموزانی که ساکن تهران نبودند، شرایط حضور در کلاس های ایشان و بهره مند شدن از تدریس های استاد را به صورت منظم نداشتند و هر چند وقت یکبار ایشان را در شبکه های تلویزیونی تماشا می کردند.

آموزشگاه آنلاین کلاسینو به منظور ایجاد امکان دسترسی کلیه دانش آموزان در هر نقطه از کشور به کلاس های ریاضی استاد حیدری اقدام به برگزاری کلاس های آنلاین با تدریس ایشان کرده است. با شرکت در این کلاس ها از مزایای بیشماری مانند رفع اشکال، طرح سوال، آزمون و ... بهره مند خواهید شد و امکان تماشای آفلاین آن نیز به دفعات فراهم است. کتاب تست هرکول آریان حیدری یک منبع غنی تست زنی و تمرین می باشد که با حل سوالات آن به آمادگی 100 درصدی خواهید رسید.

دوره های آریان حیدری در رشته ریاضی

دوره هایی که در کلاسینو با تدریس استاد حیدری دبیر ریاضی انسانی، برگزار می شود معمولا دوره های جامع می باشد. دوره های جامع شامل دوره جامع مرداد، دوره جامع نوبان، دوره tnt (تی ان تی) و … می باشد که در این دوره ها استاد حیدری کلیه مباحث را از پایه دهم تا دوازدهم به شیوه تشریحی و تستی آموزش می دهند.

از آنجایی که ایشان مباحث این درس را به زبانی ساده اما پر انرژی تدریس می کنند، دانش آموزان حاضر در کلاس ایشان حتی اگر هیچ زمینه ای در یادگیری ریاضی نداشته باشند و یا به یادگیری این درس علاقه چندانی ندارند، به مرور علاقه مند شده و چون یاد میگیرند تست های کنکور چند سال اخیر و سوالات پیچیده را پاسخ دهند علاقه مند به یادگیری آن می شوند.

کلاسینو نه تنها برای درس ریاضی از بهترین دبیر ریاضی کشور دعوت به همکاری کرده است بلکه برای کلیه دروس اختصاصی این رشته کلاس هایی با تدریس بهترین اساتید کشور برگزار می کند.

پکیج انسانی کلاسینو ویژه رشته کنکور انسانی

پکیج کنکور انسانی کلاسینو کامل ترین محتوای آموزشی (تشریحی و کنکوری) را شامل می شود به طوری که دانش آموزان دوازدهمی و فارغ التحصیلانی که هدف کسب نمرات بالا در امتحانات نهایی خرداد و درصد های قابل توجه در کنکور انسانی را دارند، از صفر تا صد مباحث را به طور کامل یاد می گیرند. محتوای این پکیج ها به دلخواه هر درس یا دوره قابل خرید می باشد و می توانید این پکیج ها را بر اساس زمان و هزینه شخصیی سازی کنید.

شما دانش آموزان برای مشاهده رایگان تدریس های جلسه اول و دوم کلاس های ریاضی انسانی آریان حیدری(رایگان) می توانید وارد سایت کلاسینو شوید و از جلسات رایگان کلاسینو استفاده کنید.

برچسب ها : اخبار امروز
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/Fd1l55bV
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید کتاب استخدامیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختتخت خواب دو نفرهگالری مانتوریفرال مارکتینگ چیست؟محاسبه قیمت طلا
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه